Ah klinkt logisch, in voetbal termen klinkt 11 miljoen als zo weinigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een selectie van 23 spelers verdient iedere speler dan een half miljoen gemiddeld.
Met het aantal jeugdspelers in de selectie is het dan niet zo raar dat er wat uitschieters tussen zitten.
Toch wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Begroting is natuurlijk niet gelijk aan loonbudget. Lijkt me niet aannemelijk dat het loonbudget daar 50+ is.
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Krijgen daar spelers gemiddeld bijna 2 miljoen? Bij Feyenoord staat er 20 miljoen, terwijl het 11 miljoen was. Neemt niet weg dat de salarissen bij die clubs uiteraard wel veel hoger zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Toch wel.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ente-naast-PSV.dhtml
Des te zwaarder voor Feyenoord om daar tegen te concureren.
Dat gaat over 2010-2011, inmiddels hebben ze bij ajax ook flink bezuinigd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Toch wel.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ente-naast-PSV.dhtml
Des te zwaarder voor Feyenoord om daar tegen te concureren.
quote:Karel Aaalbers gaat Feyenoord adviseren over nieuwe Kuip
Karel Aalbers gaat een rol vervullen in de nieuwbouw plannen van de Kuip. De oud-voorzitter van Vitesse staat daarmee voor een opvallende terugkeer in de voetballerij.
De 63-jarige Aalbers praat en denkt momenteel alleen mee over de plannen van de nieuwe Kuip. Het blijft voorlopig ook nog altijd een optie om de Kuip grondig te renoveren. De voorkeur van de Nederlandse voetbalbond, de KNVB, gaat echter uit naar het bouwen van een nieuwe Kuip.
Voetbal International meldt dat Aalbers onlangs werd gezien bij de Kuip. Hij werd gezien met een aantal afgevaardigden van de Rotterdamse topclub. Hij heeft onlangs zijn plannen uit de doeken gedaan en wellicht wordt zijn rol nog groter bij Feyenoord.
Daarbij staat Feyenoord daar ook op 20. Zal dus denk ik niet de salarissen alleen van de eerste selectie betreffen maar van alle werknemers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat gaat over 2010-2011, inmiddels hebben ze bij ajax ook flink bezuinigd.
OMG ZOU JE DENKEN?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Daarbij staat Feyenoord daar ook op 20. Zal dus denk ik niet de salarissen alleen van de eerste selectie betreffen maar van alle werknemers.
2:20 - Hij (van Geel) zegt ook "kijk de de de dedededede"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef Caland het volgende:
-Ook Van Geel is zelden zo boos geweest na een overwinning (afgelopen zondag)
-Winnaarsmentaliteit is flink omhoog gegaan volgens Geel tov vorig seizoen. Mede door de bredere selectie, Koeman kan meer eisen stellen aan zijn spelers. Culturele verandering binnen Feyenoord, wedstrijden als Heracles uit moeten tegenwoordig gewonnen worden.
-Veel spitsen aangeboden, voegen allemaal niks toe.
-Loonbudget is van 10 naar 11 miljoen gegaan.
-Schuld was 43 miljoen, nu 10 miljoen volgens Geel. (vaag)
-Begroting is met 2 miljoen omhoog gegaan.
-Mogelijk komt Guidetti in de winterstop
http://www.vi.nl/VI-TV-1/(...)nkedCategory=viradio
Hahaha, was me niet eens opgevallen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
2:20 - Hij (van Geel) zegt ook "kijk de de de dedededede"!
Denk rond de 2 miljoen? Helemaal nergens op gebaseerd though...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Nozem. het volgende:
Wat zou Ronald verdienen?
Zag hem zaterdag nog rijden in zijn dikke Q7 in Bussum bij De Hoop ijsje halen.
Wat doe je nou zwakbegaafd joh pisrelnichtquote:
Je meent het?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat doe je nou zwakbegaafd joh pisrelnicht
Je suggereert dat het salaris bij ajax 50+ miljoen is, terwijl het bij Feyenoord is gestegen van 10 naar 11 miljoen. Dan is het wel zo nuttig om hierbij de sidemarks aan te geven, namelijk dat de spelerssalarissen bij ajax ondertussen 10 miljoen zijn gedaald én dat die 50+ verwijst naar de gehele club terwijl 10-11 verwijst naar de selectie.
halve zool
okquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:14 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Je meent het?![]()
![]()
![]()
De rest van het topic begreep dit een half uur geleden al maar toch fijn dat je het even benoemt.
Jij was het anders die die 50+ mln 1-op-1 vergeleek met onze 11 miljoen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:14 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Je meent het?![]()
![]()
![]()
De rest van het topic begreep dit een half uur geleden al maar toch fijn dat je het even benoemt.
Ik zei dat ze daar 50 miljoen uitgaven of geven I don't give a fuck aan salarissen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij was het anders die die 50+ mln 1-op-1 vergeleek met onze 11 miljoen.
aan de ervaring van Mathijssen heb je niets, dat is geen leider of iemand die coacht. Verder is 3 jaar teveel en het salaris teveel voor een ex-international die bij HSV en Malage heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De technische staf zag die noodzaak wel, niet enkel omdat Vlaar je een centrale verdediger erbij moest hebben, maar ook om enige balans qua ervaring en leiderschap in het elftal te brengen. De mogelijkheid deed zich voor om een 32-jarige Oranje-international te halen die de afgelopen jaren in internationale topcompetities heeft gespeeld. De mogelijkheid hebben ze gepakt. Ik geef ze daarin geen ongelijk en had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Ik denk dat hij van een half miljoen naar een miljoen MAX is gegaan. Echt geen twee miljoen zoals iemand hier suggereert. Ik denk dat Dick Advocaat nog niet eens twee miljoen verdient. Maar ook dit is nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Nozem. het volgende:
Wat zou Ronald verdienen?
Zag hem zaterdag nog rijden in zijn dikke Q7 in Bussum bij De Hoop ijsje halen.
Ja, en iedereen gaat op die link klikken om te controleren of alles wel kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:23 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ik zei dat ze daar 50 miljoen uitgaven of geven I don't give a fuck aan salarissen.
In die link naar AD staat dat wij 20 miljoen uitgeven of uitgaven.
Dat is dus je complete salarishuishouding.
Als je de post van Caland leest zou dat nu 11 miljoen moeten zijn. Totaal.
Er staat namelijk 'lonen' niet salarissen spelers.
Ik verwijs naar jouw reactie op Heiden6, daarin maak je geen voorbehoud.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:23 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Ik zei dat ze daar 50 miljoen uitgaven of geven I don't give a fuck aan salarissen.
In die link naar AD staat dat wij 20 miljoen uitgeven of uitgaven.
Dat is dus je complete salarishuishouding.
Als je de post van Caland leest zou dat nu 11 miljoen moeten zijn. Totaal.
Er staat namelijk 'lonen' niet salarissen spelers.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
11 miljoen, tering wat een armoede nog steeds.
Tja, geduld is een schone zaak.
Over Mathijsen, iedereen heeft een mening over of het een goede beslissing is geweest maar laten we hem een kans geven nu hij er eenmaal is. Een echt oordeel kun je toch pas later vellen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Joden 50 miljoen +Maar voor de rest is het maar de vraag of het echt zo laag is vergeleken met andere clubs.
Je wordt er in ieder geval geen kampioen mee nee
De technische staf en van Geel e.d. denken daar anders over. En daarin geef ik ze geen ongelijk, aan een ieder om daar het zijne over te denken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
aan de ervaring van Mathijssen heb je niets, dat is geen leider of iemand die coacht. Verder is 3 jaar teveel en het salaris teveel voor een ex-international die bij HSV en Malage heeft gespeeld.
Typisch dat juist jij dat zegt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Nozem. je slaat de plank al sinds dat ik je hier zie posten in dit topic van de week mis.
Been kreeg 1 miljoen toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Volgens mij kreeg Koeman hetzelfde salaris als Been toch in zijn eerste jaar? Dat zal nu wel opgewaardeerd zijn.
Hij kreeg toch juist minder ? Om in een tweede jaar flink te verhogen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Volgens mij kreeg Koeman hetzelfde salaris als Been toch in zijn eerste jaar? Dat zal nu wel opgewaardeerd zijn.
Zo'n loze stelling van jouw 15-jarige hand laakt mijn eerbaarheid natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maakt het niet minder waar.
Mooi UI.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maakt het niet minder waar.
Jep. Maar zo afgeknipt dat het net zo goed De Vrij kan zijn dit seizoen, want de tekst onder ASR staat er precies niet op.quote:
Toch jammer, waren we zo dichtbij.quote:AC Milan kan ieder moment bekendmaken dat het Bojan Krkic op huurbasis zal overnemen van AS Roma. De Spaanse aanvaller is momenteel in Milaan, waar hij zijn handtekening zal zetten onder een contract bij i Rossoneri. "Het is officieel, ik ga naar AC Milan", zei Bojan vlak voordat hij het kantoor van zijn nieuwe club binnen wandelde. De komst van M'Baye Niang is inmiddels afgerond: de jonge aanvaller die is overgenomen van SM Caen heeft voor drie jaar getekend.
Als hij nou overmorgen ook zijn contract verloot... Een gemiddelde Feyenoord-supporter zou meer doelpunten maken dan hij.twitter:Guyonfernandez9 twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 17:49:41Klopt morgen verloot ik me shirt en vandaag om 20.00 uur me schoenen reageer retweet
blessquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef Muto het volgende:
Als hij nou overmorgen ook zijn contract verloot... Een gemiddelde Feyenoord-supporter zou meer doelpunten maken dan hij.twitter:Guyonfernandez9 twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 17:49:41Klopt morgen verloot ik me shirt en vandaag om 20.00 uur me schoenen reageer retweet
Schaken tweet altijd bless, niet Guyon KO Fernandez.quote:
Oh sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schaken tweet altijd bless, niet Guyon KO Fernandez.
Ik zag je het gister ook al doen bij Fernandez.quote:
Die 2 lijken gewoon op elkaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag je het gister ook al doen bij Fernandez.Geeft verder niet, kan de beste overkomen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |