De technische staf en van Geel e.d. denken daar anders over. En daarin geef ik ze geen ongelijk, aan een ieder om daar het zijne over te denken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
aan de ervaring van Mathijssen heb je niets, dat is geen leider of iemand die coacht. Verder is 3 jaar teveel en het salaris teveel voor een ex-international die bij HSV en Malage heeft gespeeld.
Typisch dat juist jij dat zegt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
Nozem. je slaat de plank al sinds dat ik je hier zie posten in dit topic van de week mis.
Been kreeg 1 miljoen toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Volgens mij kreeg Koeman hetzelfde salaris als Been toch in zijn eerste jaar? Dat zal nu wel opgewaardeerd zijn.
Hij kreeg toch juist minder ? Om in een tweede jaar flink te verhogen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Volgens mij kreeg Koeman hetzelfde salaris als Been toch in zijn eerste jaar? Dat zal nu wel opgewaardeerd zijn.
Zo'n loze stelling van jouw 15-jarige hand laakt mijn eerbaarheid natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maakt het niet minder waar.
Mooi UI.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maakt het niet minder waar.
Jep. Maar zo afgeknipt dat het net zo goed De Vrij kan zijn dit seizoen, want de tekst onder ASR staat er precies niet op.quote:
Toch jammer, waren we zo dichtbij.quote:AC Milan kan ieder moment bekendmaken dat het Bojan Krkic op huurbasis zal overnemen van AS Roma. De Spaanse aanvaller is momenteel in Milaan, waar hij zijn handtekening zal zetten onder een contract bij i Rossoneri. "Het is officieel, ik ga naar AC Milan", zei Bojan vlak voordat hij het kantoor van zijn nieuwe club binnen wandelde. De komst van M'Baye Niang is inmiddels afgerond: de jonge aanvaller die is overgenomen van SM Caen heeft voor drie jaar getekend.
Als hij nou overmorgen ook zijn contract verloot... Een gemiddelde Feyenoord-supporter zou meer doelpunten maken dan hij.twitter:Guyonfernandez9 twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 17:49:41Klopt morgen verloot ik me shirt en vandaag om 20.00 uur me schoenen reageer retweet
blessquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef Muto het volgende:
Als hij nou overmorgen ook zijn contract verloot... Een gemiddelde Feyenoord-supporter zou meer doelpunten maken dan hij.twitter:Guyonfernandez9 twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 17:49:41Klopt morgen verloot ik me shirt en vandaag om 20.00 uur me schoenen reageer retweet
Schaken tweet altijd bless, niet Guyon KO Fernandez.quote:
Oh sorryquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schaken tweet altijd bless, niet Guyon KO Fernandez.
Ik zag je het gister ook al doen bij Fernandez.quote:
Die 2 lijken gewoon op elkaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag je het gister ook al doen bij Fernandez.Geeft verder niet, kan de beste overkomen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |