En Immers is geen middenvelder?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:10 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Zulke grote kansen toch echt niet.Daarbij zijn dat middenvelders.
Nee haagse Lex had lekker bij Ado moeten blijven meer zijn niveau. Al die klunzen met Kuipvrees je ook geen reet aan.
Enige goede aankoop so far is Janmaat de rest stelt ernstig teleur mogen we concluderen.
Jij zou zelfs Fabregas niet willen als hij de eerste 4 wedstrijden niet scoort?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:10 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Zulke grote kansen toch echt niet.Daarbij zijn dat middenvelders.
Nee haagse Lex had lekker bij Ado moeten blijven meer zijn niveau. Al die klunzen met Kuipvrees je ook geen reet aan.
Enige goede aankoop so far is Janmaat de rest stelt ernstig teleur mogen we concluderen.
Hopelijk wordt het beter.
Ik vind juist het voordeel dat hij overal staat tegenover Bakkal. Bakkal is een betere aanvaller, maar Immers ontlast ook de overige middenvelders door eens terug te zakken. Overigens gaf Immers ook (weer) een assist tegen Sparta Praag. Uit bij Kiev deed hij dat ook al.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:11 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, Immers speelt iedere wedstrijd wel beter dan de vorige vind ik momenteel. Het voornaamste commentaar dat ik momenteel op hem heb is dat hij nog te veel box-to-box wilt voetballen, als een allround middenvelder, terwijl hij wel opgesteld staat als een nr10.
Hij moet het aanvallende aanspeelpunt zijn voor de overige middenvelders, en daar voorin een beetje gaan zwerven, maar dus wel iets meer op positie, maar dat komt vanzelf wel goed denk ik
Die zou zulke kansen niet verneuken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jij zou zelfs Fabregas niet willen als hij de eerste 4 wedstrijden niet scoort?
Serieus, kruip terug naar de instelling waar je uit ontsnapt bentquote:
Aannames.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Die zou zulke kansen niet verneuken.
Maar misschien moeten we Lompe Lex nou maar niet meteen met Fabregas gaan vergelijken.
ja, maar het middenveld en verdediging hoeven minder ontlast te worden. Als hij zich meer o pde voorhoede richt zou dat wel eens wat beter kunnen gaan draaien, en ja, daar hebben we wel wat aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind juist het voordeel dat hij overal staat tegenover Bakkal. Bakkal is een betere aanvaller, maar Immers ontlast ook de overige middenvelders door eens terug te zakken. Overigens gaf Immers ook (weer) een assist tegen Sparta Praag. Uit bij Kiev deed hij dat ook al.
Dat zeker, gaf ik voor het seizoen ook al aan. Maar het kan ook teveel worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind juist het voordeel dat hij overal staat tegenover Bakkal. Bakkal is een betere aanvaller, maar Immers ontlast ook de overige middenvelders door eens terug te zakken. Overigens gaf Immers ook (weer) een assist tegen Sparta Praag. Uit bij Kiev deed hij dat ook al.
Aanvallend doet hij het ook gewoon goed, hij komt genoeg in scoringspositie en zoals ik al zei al een paar assists gegeven. Ik vind dat hij gewoon zo moet blijven spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ja, maar het middenveld en verdediging hoeven minder ontlast te worden. Als hij zich meer o pde voorhoede richt zou dat wel eens wat beter kunnen gaan draaien, en ja, daar hebben we wel wat aan
Ik denk dat hij MVP is op dit moment, qua cijfers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeker, gaf ik voor het seizoen ook al aan. Maar het kan ook teveel worden natuurlijk.
Maargoed, in de openingsfase van het seizoen is hij al direct bij 3 van de 7 goals betrokken. Vind ik niet heel slecht voor een nieuwe speler.
Maar hey, er moet toch altijd een pispaaltje zijn.
Is dat niet Schaken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aanvallend doet hij het ook gewoon goed, hij komt genoeg in scoringspositie en zoals ik al zei al een paar assists gegeven. Ik vind dat hij gewoon zo moet blijven spelen.
[..]
Ik denk dat hij MVP is op dit moment, qua cijfers.
Immers maakt wel echt lompe overtredingen. Maar ja hij is ook gewoon lomp. Compenseert wel veel met hard werk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeker, gaf ik voor het seizoen ook al aan. Maar het kan ook teveel worden natuurlijk.
Maargoed, in de openingsfase van het seizoen is hij al direct bij 3 van de 7 goals betrokken. Vind ik niet heel slecht voor een nieuwe speler.
Maar hey, er moet toch altijd een pispaaltje zijn.
Dat zal me wel benieuwen. Ook hiervoor natuurlijk ongelooflijk jammer dat we de CL missen en heel belangrijk alsnog de EL te halen...quote:Voor de internationale uitstraling van Feyenoord is het na een financieel zwarte periode belangrijk sportief door te stoten. De club uit Rotterdam speelt donderdag tegen Sparta Praag om een toegangsbewijs voor de groepsfase van de Europa League. Op commercieel gebied is Feyenoord al een succesnummer. "De aantrekkingskracht van Feyenoord is landelijk enorm", legt commercieel directeur Mark Koevermans dinsdag uit aan De Telegraaf. "Zelfs in de moeilijkste periode van deze club bleven, net als alle supporters, ook onze sponsors ons trouw."
Volgens Koevermans is er een wachtlijst voor de Shipping Club, een bijzondere groep van zestig bedrijven in de Rotterdamse haven, die een eigen onderkomen hebben in het stadion. Verder zitten alle business-units van circa een ton per stuk (per seizoen) vol. Circa 1500 business-seats zijn voor 95 procent verkocht. En verder kennen de veertig directorsbox-seats in de thuishaven een wachtlijst.
"Het schitterende van deze club is dat onze business-units ook uitverkocht waren toen we tiende werden", stelt Koevermans. "Maar het is duidelijk dat we commercieel nog veel grotere stappen maken als het elftal top presteert. Het is om die reden dat we nu weer bouwen bij De Kuip." Door de 'Murdoch-deal' worden de topclubs Feyenoord, Ajax en PSV nog meer zichtbaar in het buitenland. Het is de reden waarom Feyenoord aast op een internationale sponsor als opvolger van ASR.
Het verzekeringsconcern was 22 jaar (Stad Rotterdam, Fortis) aan Feyenoord verbonden en neem volgend jaar zomer afscheid. "ASR was een nieuwe merknaam van het concern, maar had dankzij Feyenoord binnen een jaar een naamsbekendheid van 96 procent. Het afgelopen seizoen leverde een exposurewaarde op van ruim tien miljoen euro." Volgens het dagblad is de club in gesprek met verschillende, potentiële hoofdsponsors.
Er was helemaal geen noodzaak om Mathijssen te halen dat is het voornaamste bezwaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef ace_eleven het volgende:
Janmaat speelt behoorlijk aardig, al kiest hij verdedigend wel vaak voor de voor hem makkelijkste optie, en niet altijd voor de beste team-optie. Maar zo valt er weinig schade op hem af te rekenen, en aanvallend is het natuurlijk wel leuk om naar te kijken
Mathijssen speelt echt wel goed hoor, maar goed, k kan mijn punten wel blijven herhalen, als je hem wilt afbranden herhaal jij je woorden nog maar een keer, kijk ik het wel weer met eenaan.
Gebruik graag nogmaals de woorden:
*traag * vergane glorie * geen opbouw *oud *Ooijer * De Cler * te duur * overschat
De technische staf zag die noodzaak wel, niet enkel omdat Vlaar je een centrale verdediger erbij moest hebben, maar ook om enige balans qua ervaring en leiderschap in het elftal te brengen. De mogelijkheid deed zich voor om een 32-jarige Oranje-international te halen die de afgelopen jaren in internationale topcompetities heeft gespeeld. De mogelijkheid hebben ze gepakt. Ik geef ze daarin geen ongelijk en had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:24 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Er was helemaal geen noodzaak om Mathijssen te halen dat is het voornaamste bezwaar.
Al kloppen je andere argumenten ook wel redelijk
11 miljoen, tering wat een armoede nog steeds.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef Caland het volgende:
-Ook Van Geel is zelden zo boos geweest na een overwinning (afgelopen zondag)
-Winnaarsmentaliteit is flink omhoog gegaan volgens Geel tov vorig seizoen. Mede door de bredere selectie, Koeman kan meer eisen stellen aan zijn spelers. Culturele verandering binnen Feyenoord, wedstrijden als Heracles uit moeten tegenwoordig gewonnen worden.
-Veel spitsen aangeboden, voegen allemaal niks toe.
-Loonbudget is van 10 naar 11 miljoen gegaan.
-Schuld was 43 miljoen, nu 10 miljoen volgens Geel. (vaag)
-Begroting is met 2 miljoen omhoog gegaan.
-Mogelijk komt Guidetti in de winterstop
http://www.vi.nl/VI-TV-1/(...)nkedCategory=viradio
Joden 50 miljoen +quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
11 miljoen, tering wat een armoede nog steeds.
Tja, geduld is een schone zaak.
Over Mathijsen, iedereen heeft een mening over of het een goede beslissing is geweest maar laten we hem een kans geven nu hij er eenmaal is. Een echt oordeel kun je toch pas later vellen.
Over het algemeen positieve berichten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef Caland het volgende:
-Winnaarsmentaliteit is flink omhoog gegaan volgens Geel tov vorig seizoen. Mede door de bredere selectie, Koeman kan meer eisen stellen aan zijn spelers. Culturele verandering binnen Feyenoord, wedstrijden als Heracles uit moeten tegenwoordig gewonnen worden.
11 miljoen? Dat kan toch niet als een Schaken al richting de miljoen gaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef Caland het volgende:
Begroting is natuurlijk niet gelijk aan loonbudget. Lijkt me niet aannemelijk dat het loonbudget daar 50+ is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Joden 50 miljoen +Maar voor de rest is het maar de vraag of het echt zo laag is vergeleken met andere clubs.
Je wordt er in ieder geval geen kampioen mee nee
Bij een selectie van 23 spelers verdient iedere speler dan een half miljoen gemiddeld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
11 miljoen? Dat kan toch niet als een Schaken al richting de miljoen gaat.
Inderdaad. En het plafond bestaat bij ons uit gem. salarissen. Dus mij lijkt het wel aannemelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een selectie van 23 spelers verdient iedere speler dan een half miljoen gemiddeld.
Met het aantal jeugdspelers in de selectie is het dan niet zo raar dat er wat uitschieters tussen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |