You have GOT to be shitting usquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:42 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Veel te veel gasten van buitenaf bij ons.
Vormer, klungelsmurf Immers, Mathijssen zijn allemaal duurbetaalde b of c-garnituur.
Zijn die gratis dan? Feyenoord kan geen enkele cent voor een spits betalen. Dan blijft er gelijk al heel weinig over.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd aan de type Bojan's in de eredivisie. Je ziet vaak dat dergelijke 'namen' het in mindere competities op de een of andere manier toch niet helemaal kunnen brengen.
Pellé twijfel ik over, maar neem die Kameroense spits van Sparta Praag. Die speelde twee jaar geleden ook bij een Slovaakse niet al te grote club. Alhoewel uitgeleend aan Bundesliga clubs. Maar pas bij Praag begon hij het echt goed te doen. In die vijver is het heel lastig vissen, zeker als je een absolute toegevoegde waarde zoekt.
Maar zoals ik eerder zei, van Geel lijkt duidelijk niet bezig met het zoeken in deze vijver, dus verwacht ik ook niet 1-2-3.
Wat ik al aangaf, het is opzich misschien een bruikbare speler, maar hoe wil je dat op het veld oplossen? íemand moet die ballen dan alsnog maken, en ook onze middenvelders/buitenspelers zijn niet erg doelgericht. Dan moet je hem dus eigenlijk wel bij een ananas zetten. Aanvoer wordt al snel te beperkt, dus Schaken kun je er bijna niet uithalen. ik weet niet, ik heb gewoon het idee dat het je een vrij verkrachte opstelling door krijgtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
Je komt toch wel bij dat type speler uit. Tuurlijk is zo'n Pellé geen goaltjesdief. Maar het is wel een speler die goed is in de combinatie en de bal vast kan houden waardoor het middenveld bij kan sluiten. Zoals we nu spelen lijden we voorin constant balverlies als kneusje Fernandez aangespeeld wordt.
En ja, het liefst heb je een spits die ze er vanuit alle hoeken en standen in schiet. Maar zoals vorig seizoen ook al aangegeven, in de vijver waarin Van Geel moet vissen is een Guidetti een schot in de roos die eigenlijk nooit voorkomt.
Verwachten dat je zomaar weer een Guidetti binnen kan halen met een beperkt loonbudget is op zijn zachtst gezegd nogal naïef.
Er zal dit seizoen sowieso meer rendement moeten komen uit het middenveld. Als je ziet hoe bizar vaak El Ahmadi vorig jaar voor het doel kwam door toedoen van bijvoorbeeld Guidetti.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wat ik al aangaf, het is opzich misschien een bruikbare speler, maar hoe wil je dat op het veld oplossen? íemand moet die ballen dan alsnog maken, en ook onze middenvelders/buitenspelers zijn niet erg doelgericht. Dan moet je hem dus eigenlijk wel bij een ananas zetten. Aanvoer wordt al snel te beperkt, dus Schaken kun je er bijna niet uithalen. ik weet niet, ik heb gewoon het idee dat het je een vrij verkrachte opstelling door krijgt
Dat weten we nu al wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:50 schreef Nozem. het volgende:
Straks is de Vrij weet fit wie gaat er dan naar de bank?
Keihard wanbeleid om zoveel geld in vergane glorie van Mathijssen te steken.
Zo'n speler uit Slowakije haal je wel voor een miljoen, en dat hebben we.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn die gratis dan? Feyenoord kan geen enkele cent voor een spits betalen. Dan blijft er gelijk al heel weinig over.
----Manu--------------------Schaken---quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik doelde op je opstelling, als in namen
Zeg niet dat het niet kan, maar ben benieuwd wat je er van weet te maken en hoe dat zou presteren.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:57 schreef elCholo het volgende:
[..]
----Manu--------------------Schaken---
----------------Achahbar------------------
------Tonny------------------Vormer----
-------------------Clasie--------------------
Indi---Mathijsen--deVrij---Janmaat
Ik denk dat Tonny, Manu en Achahbar, het niet slechter zullen doen dan Immers, Fernandez en Cise. Ik denk zelfs dat door Tonny, Clasie veel beter gaat spelen omdat die een voetballer op het middenveld mist.
En ja.. ze zijn jong, en ja.. ze zullen fouten maken.
Maar die maken Fernandez, Cise en Immers ook!
Speelde tegen Praag toch ook uitstekend, wellicht de beste man op het veld. Ook zondag viel hij niet tegen. Snap de kritiek ook niet zo, alleen omdat hij wat kansen mist in zijn eerste wedstrijden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:59 schreef nomnom het volgende:
Immers moet je gewoon laten staan.
Echt onzinnig om die jongen niet even de kans te geven.
Volgens mij zijn dat allemaal mensen die nu snel hun gelijk willen halen omdat ze zijn komst al niet zagen zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelde tegen Praag toch ook uitstekend, wellicht de beste man op het veld. Ook zondag viel hij niet tegen. Snap de kritiek ook niet zo, alleen omdat hij wat kansen mist in zijn eerste wedstrijden.
hehehe laat maar iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
We praatten langs elkaar
Ik had het over een opstelling met ananas en pelle. Zie begin discussie.
Hij werkt zich helemaal kapot, helpt de verdediging onderschept ballen op het middenveld en geeft passen naar voren. Ik begrijp ook wel dat zijn missers frustrerend voor Feyenoord supporters moeten zijn maar de kritiek puur op zijn spel snap ik ook niet geheel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelde tegen Praag toch ook uitstekend, wellicht de beste man op het veld. Ook zondag viel hij niet tegen. Snap de kritiek ook niet zo, alleen omdat hij wat kansen mist in zijn eerste wedstrijden.
Dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:02 schreef nomnom het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat allemaal mensen die nu snel hun gelijk willen halen omdat ze zijn komst al niet zagen zitten.
Gaat nergens over.
Ja en Immers wordt de last van de spitsen positie opgelegd terwijl hij feitelijk een middenvelder is en daar ook staat opgesteld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat.
Al zal het te maken hebben met de erfenis van Guidetti. Iedereen kijkt alleen maar naar de spitspositie, en elke anders bestede cent is kut. Zelfde geldt voor Mathijsen.
Klunzige en trage speler.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kun je geel wel mailen dat de beuk terug moet dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Klunzige en trage speler.
4 zulke enorme kansen verneuken die zelfs Beukering nog zou maken.
Dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Klunzige en trage speler.
4 zulke enorme kansen verneuken die zelfs Beukering nog zou maken.
Zulke grote kansen toch echt niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef nomnom het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op.
Hoeveel kansen hebben El Ahmadi en Bakkal wel niet laten liggen vorig seizoen? Of die schoten van Leerdam en Clasie die telkens over of naast gaan... Alsof Immers de enige is die kansen mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |