Oh ja, dat stond in het vorige topic ook. Zal wel even kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Maar daar is niks aan veranderd? Hij wil nog steeds terug komen? Alleen niet nu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij altijd heeft gezegd dat hij terug wilde komen, maar nu het puntje bij paaltje komt gaat hij toch liever zijn zakken vullen in shoarmaland. Zijn goed recht natuurlijk maar dan had je niet al die jaren moeten roepen dat je terug wil keren bij Feyenoord.
Toch maar niet gedaan, gewoon met de auto.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:31 schreef Koen_W1 het volgende:
Nog meer die per trein afreizen naar Praag hier?
We spelen nog steeds 2x thuis tegen NECquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Oh ja, dat stond in het vorige topic ook. Zal wel even kijken.
Edit: Weggehaald, maar staat nog steeds in de Wiki OP.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
Als ik die kankerlul van een Karel Aalbers ooit in de Kuip zie lopen sla ik hem er hoogstpersoonlijk uit.Wat heeft hij jou aangedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Het is 11 tegen 11, de bal is rond en in Europees voetbal kan alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:50 schreef mrstylo het volgende:
Gaat Feyenoord volgens jullie door, want Sparta is best goed. Veel mensen onderschatte hen, maar niet terecht zo te zien.
Maat van me zit ook los, zelf zit ik dan wel in het uitvak. Met die strenge controle zal het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch maar niet gedaan, gewoon met de auto.
Wel losse kaarten, eens kijken of die bangmakerij waar is.
Het is een ordinaire kutcrimineel die in zijn ééntje een club failliet heeft laten gaan. Daar lopen er al genoeg van in het Maasgebouw.quote:
Niet goed genoeg, net als Messi, Ronaldo en Ibrahimovich.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef Tyron het volgende:
is michael owen niet wat voor feyenoord
Ht brein achter de "nieuwe Kuip" dacht ikquote:
hoezo deze? ik ben serieusquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, net als Messi, Ronaldo en Ibrahimovich.
Del Piero lijkt me beter passen bij de clubcultuur.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef Tyron het volgende:
is michael owen niet wat voor feyenoord
michael owen is transfervrijquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Del Piero lijkt me beter passen bij de clubcultuur.
Salaris zou wel te veel zijn en of hij het ook wil?quote:
nouja anders gaat hij naar een laagvlieger in de premier league, het salaris is daar toch ook niet bijster hoog? en hij zou vast wel voor een club als feyenoord willen spelen misschienquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:00 schreef Maraten het volgende:
[..]
Salaris zou wel te veel zijn en of hij het ook wil?
Heb er zelf ook aan gedacht ja.
Een gemiddelde club in de premier leaugue betaald zeker 2x het salaris dat wij kwijt kunnen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja anders gaat hij naar een laagvlieger in de premier league, het salaris is daar toch ook niet bijster hoog? en hij zou vast wel voor een club als feyenoord willen spelen misschien
hij heeft geen miljoenen salaris want hij is tranfervrijquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef Typisch het volgende:
Mensen die denken dat een Brit, met een miljoenen salaris, interesse zou hebben te gaan voetballen bij een Nederlandse club zonder geld.![]()
er is nog geen interesse van een "gemiddelde" clubquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een gemiddelde club in de premier leaugue betaald zeker 2x het salaris dat wij kwijt kunnen.
Zal hij wel belachelijke eisen stellen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft geen miljoenen salaris want hij is tranfervrij
[..]
er is nog geen interesse van een "gemiddelde" club
In Barcelona naar Kiev-Feyenoord gekeken en ook naar de Johan Fruitschaal, beide in Feyenoord tenue.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Op Tenerife eindelijk een café gevonden die Feyenoord uit gaat zenden. Kijk ik het café rond zie ik een shirt van Ajax hangen, ingelijst
Maar was wel een tof wijf die eigenaresse, dus we gaan donderdag gewoon in Feyenoord outfit in een Ajaxcafe zitten
Komen we erachter dat ze ook Heracles-Feyenoord had uitgezonden.... Pffff. Dus wij flink balen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Het was op een donderdagavond in de Tsjechische hoofdstad Praag, zo rond vijf voor half tien 's avonds.
In de Generali Arena was het inmiddels blessuretijd. Sparta Praag - Feyenoord stond nog altijd 0-0 en Feyenoord balanceerde op het randje van een Europese uitschakeling.
Een wanhoopsschot naar voren, Sekou Cissé ging er nog maar eens achteraan.
In het strafschopgebied werd hij aangetikt door keeper Tomas Vaclik.
Penalty en geel voor de doelman.
Sekou Cisssé twijfelde geen moment. Hij raapte de bal op en legde hem op de stip.
Aanloop. Schot. Goal.
Een puntertje in de hoek.
De scheidsrechter floot voor het eindsignaal.
En zo schoot Sekou Cissé Feyenoord naar het hoofdtoernooi van de Europa League.
Met z'n slechte teen, nog wel.
Het zou zomaar kunnen.
Eus Roovers
Van Persie was volgend seizoen ook transfervrij, dat betekend niet dat hij voor 2 ton gaat ballen bij FC bal op het dakquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Jablonec [1 - 2] Sparta Prague
36' [0 - 1] J. Jarosik
85' [1 - 1] V. Benes
90' [1 - 2] T. Prikryl
quote:Fraudeur Karel Aalbers betrokken bij nieuwe stadion
Karel Aalbers is dicht bij een opmerkelijke terugkeer in de voetbalwereld. De oud-voorzitter van Vitesse blijkt volgens betrouwbare bronnen betrokken te zijn bij de nieuwbouwplannen van het Feyenoord-stadion in Rotterdam. Aalbers (63) werd onlangs bij De Kuip gesignaleerd, toen hij daar met afgevaardigden van de club zijn plannen voor het nieuw te bouwen stadion ontvouwde. Enkele maanden geleden werd Aalbers door twee leden van de Raad van Commissarissen verzocht om mee te denken over een mogelijk nieuw stadionconcept.
Nieuwbouw in 2016 is één van de plannen die Feyenoord nu bestudeert. Ook is een grootscheepse renovatie van De Kuip nog altijd een optie. De KNVB heeft eerder al laten weten, dat het de voorkeur geeft aan nieuwbouw boven het restaureren van het 75 jaar oude stadion.
Voorlopig is de rol van Aalbers niet meer dan die van 'meedenker en meeprater'. Feyenoord wil verder niet op de rol van Aalbers ingaan. Algemeen directeur Eric Gudde zegt 'binnen een week of twee' meer duidelijkheid te kunnen geven over wat er met het stadion gaat gebeuren.
Fraude
Aalbers is in het verleden meerdere malen in opspraak geweest. Het Openbaar Ministerie vervolgde hem in 2003 voor valsheid in geschrifte en belastingfraude en hij werd uiteindelijk veroordeeld tot een geldboete van ¤20.000 euro en twee maanden voorwaardelijke celstraf. Er waren ook beschuldigingen over zelfverrijking en oplichting bij Vitesse, maar hier zijn nooit toonaangevende bewijzen voor gevonden.
als die er alleen al aan denkt die penal te nemen slaan Immers en Clasie hem het veld af denk ik.quote:
Dat is al meer dan de voorgaande wedstrijden, misschien zit er toch nog wat rek inquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
als die er alleen al aan denkt die penal te nemen slaan Immers en Clasie hem het veld af denk ik.
Wat een kutspits blijft die Fernandez zeg....mag je ff spelen, creeer je je eigen kansen op best aardige manier en dan verkloot je het zo.....ga lekker met Cabral naar Excelsior.
Bron was VI van vandaag. Kwam uit de mond van Derksen meen ik, even terugkijken zat in het eerste blok.quote:
Heb het gezien, ja. Zou te bizar voor woorden zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bron was VI van vandaag. Kwam uit de mond van Derksen meen ik, even terugkijken zat in het eerste blok.
Hopelijk heb jij dan snel een stadionverbodquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat het een normale zaak moet zijn dat je als club niet in zee gaat met criminelen.
Ja, grappig. Ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopelijk heb jij dan snel een stadionverbod
11 Clasie'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, grappig. Ofzo.
[ afbeelding ]
Jong Feyenoord heet tegenwoordig trouwens Feyenoord onder 1.70m
Ze zijn wel goed bezig naar wat ik gehoord heb.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, grappig. Ofzo.
[ afbeelding ]
Jong Feyenoord heet tegenwoordig trouwens Feyenoord onder 1.70m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |