Oh ja, dat stond in het vorige topic ook. Zal wel even kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Maar daar is niks aan veranderd? Hij wil nog steeds terug komen? Alleen niet nu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij altijd heeft gezegd dat hij terug wilde komen, maar nu het puntje bij paaltje komt gaat hij toch liever zijn zakken vullen in shoarmaland. Zijn goed recht natuurlijk maar dan had je niet al die jaren moeten roepen dat je terug wil keren bij Feyenoord.
Toch maar niet gedaan, gewoon met de auto.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:31 schreef Koen_W1 het volgende:
Nog meer die per trein afreizen naar Praag hier?
We spelen nog steeds 2x thuis tegen NECquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Oh ja, dat stond in het vorige topic ook. Zal wel even kijken.
Edit: Weggehaald, maar staat nog steeds in de Wiki OP.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
Als ik die kankerlul van een Karel Aalbers ooit in de Kuip zie lopen sla ik hem er hoogstpersoonlijk uit.Wat heeft hij jou aangedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Het is 11 tegen 11, de bal is rond en in Europees voetbal kan alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:50 schreef mrstylo het volgende:
Gaat Feyenoord volgens jullie door, want Sparta is best goed. Veel mensen onderschatte hen, maar niet terecht zo te zien.
Maat van me zit ook los, zelf zit ik dan wel in het uitvak. Met die strenge controle zal het allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch maar niet gedaan, gewoon met de auto.
Wel losse kaarten, eens kijken of die bangmakerij waar is.
Het is een ordinaire kutcrimineel die in zijn ééntje een club failliet heeft laten gaan. Daar lopen er al genoeg van in het Maasgebouw.quote:
Niet goed genoeg, net als Messi, Ronaldo en Ibrahimovich.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef Tyron het volgende:
is michael owen niet wat voor feyenoord
Ht brein achter de "nieuwe Kuip" dacht ikquote:
hoezo deze? ik ben serieusquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, net als Messi, Ronaldo en Ibrahimovich.
Del Piero lijkt me beter passen bij de clubcultuur.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef Tyron het volgende:
is michael owen niet wat voor feyenoord
michael owen is transfervrijquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Del Piero lijkt me beter passen bij de clubcultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |