Ik heb zelf een oorlelcorrectie gedaan. Chicks diggen dat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee ik ken dat, van die mensen die een operatie nemen, maar alleen maar om vriendjes te stelen enzo!
Iiiiiits the crimson chin.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
nu heeft murdera een nieuwe IU.. herken ik hem niet
Een wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
Succubussen in de TT, altijd een pluspunt.
Jij hebt doorgaans een walgelijke UI. Deze is iets te vrolijk voor je.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iiiiiits the crimson chin.
Grappig om te zien dat ik nog andere reacties krijg ook van sommige mensen die enkel mijn andere ui kennen.
Dat ook ja. en Muhahaha post toch nooit meer, dus hij kan net zo goed weer terug naar de anderequote:
Krijg de pleuris.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt doorgaans een walgelijke UI. Deze is iets te vrolijk voor je.
Zag het net via google. Nooit van gehoord. Gelukkig ook geen last van. Maar ik slaap 's nachts ook niet; ik fok gewoon.quote:
Nergens voor nodig schatje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had even een identiteitscrisis.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
Oude tijden herleven. Missen we alleen nog Geester.
Ik was veel eerder met die ongein.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Drommel vond het ook stoer om mijn UI over te nemen. Nu ben je een drommel.
Wait what?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
Huppel, ik ben het met Roy, Rhu en Cue eens, hij moet het met haar oplossen.
ik nou niet bepaaldquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik mis mpj, mlig, Flepke en Richard
Hij heeft haar zwanger gemaakt. En nu wil Samzz dat hij een paar keer in de buik van haar trapt.quote:
Dat wij het een keer eens zijn.quote:
Oh ja en Kingtoppie & jou, Strawberry & mlig en moneyfornothing & kree.quote:
Laatst ook al.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wij het een keer eens zijn.
Dat ik deze dag nog mag mee maken.
* Royco1 pinkt een traantje weg
Ik zeg: een jongetje, een meisje, een labrador en een groot zwart paard in de weide achter een pittoresk boerderijtje ergens in het buitengebied van Twentequote:
Gaaf tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zeg: een jongetje, een meisje, een labrador en een groot zwart paard in de weide achter een pittoresk boerderijtje ergens in het buitengebied van Twente
Enormquote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze reageren alleen zelf niet![]()
Of zullen ze nu iets aan het regelen zijn?
Boerderij is groot zat voor een grote gezellige blije beestenbendequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Rafeiro het volgende:
Maar Sjaakie en de katten van Royco dan?
Daar moest ik bij de TT ook aan denkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Being bad never felt so good
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zeg: een jongetje, een meisje, een labrador en een groot zwart paard in de weide achter een pittoresk boerderijtje ergens in het buitengebied van Twente
Zo is het beterquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wel een kleine stad dan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:42 schreef Joysa het volgende:
Ik zeg een huisje midden in een stad met een kat.
Mastino Napoletano, Bordeaux dog of een Bull Mastif.quote:
En als we dan toch een boerderij hebben wil ik een paar koeienquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mastino Napoletano, Bordeaux dog of een Bull Mastif.
Koeienquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als we dan toch een boerderij hebben wil ik een paar koeien
Daar is google voor als je het echt wil weten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
en dan weet meteen iedereen welke honden en koeien er nu bedoeld worden.
Iedereen uit Enschede wel, plattelandsvolk ditdat. Boeruhhhhhh!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
nee joh, maar wat zeggen die namen nou eigenlijk voor de gemiddelde leek?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar is google voor als je het echt wil weten.
Dan ben je geslaagd voor de integratiecursus en mag je in de wei staan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Is het erg als ik alle koeien herkende?ik woon echt in de stad! Echt
Mastino ken ik wel. Fucking groot log beest die debiel sterk is. Gebruikt men vaak als waakhond en spuiten ze vaak vol met anabolen helaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
Een Mastino is niet zo groot.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mastino ken ik wel. Fucking groot log beest die debiel sterk is. Gebruikt men vaak als waakhond en spuiten ze vaak vol met anabolen helaas
Huh die beesten komen toch tot ruim boven je knieen uit en hebben een grote kop waar alles aan hangt. Ze kwijlen ook best erg.quote:
ik ken alleen de lakenvelder (ofzoiets) :pquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen uit Enschede wel, plattelandsvolk ditdat. Boeruhhhhhh!
de wiequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik ken alleen de lakenvelder (ofzoiets) :p
Nope ik doe niet aan andermans vriendje jatten.. Het is helaas wel eens voorgekomen dat een of andere gestoorde ex waarmee het een jaar uit was voordat ik iets met die kerel kreeg dat beweerde. En ook wel eens voorgekomen dat een kerel het heeft uitgemaakt met zn vriendin omdat hij mij leuk vond zonder hij wist of ik hem ook leuk vondquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah oke
ik ben niet zo into de koeien
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitprinten en boven m'n bed hangen
Best wel lullige opmerkingen voor de vrouwen in dit topic, Jofu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waar ben ik beland, het koeien adoratie topic?
Evie heeft wel wat weg van een koe, dat mag gezegd worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Best wel lullige opmerkingen voor de vrouwen in dit topic, Jofu.
Haha, slimme hond om iemand anders het te laten pakkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
Mijn bordercollie wil duidelijk niet zwemmenzn speelgoed was in t water gekomen en ipv dat hij die ene meter het water ingaat, ging hij zo hysterisch langs de kant rennen dat dat ding alsnog verder wegdreef.... wilde hem nog zelf pakken, maar was ook beetje te diep... uiteindelijk heeft een andere hond hem eruit gehaad... stond ik toch een beetje zielig te zijn in mn zeiknatte schoenen
ja tis een luilak, had expres mn andere (zwemt wel graag/snel) thuis gelaten, zodat hij zelf t water kon ontdekken.. gewoon subtiel beetje langs t strandje wandelen en af en toe wat gooien enzo...quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, slimme hond om iemand anders het te laten pakken
Als een baas.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
Mijn bordercollie wil duidelijk niet zwemmenzn speelgoed was in t water gekomen en ipv dat hij die ene meter het water ingaat, ging hij zo hysterisch langs de kant rennen dat dat ding alsnog verder wegdreef.... wilde hem nog zelf pakken, maar was ook beetje te diep... uiteindelijk heeft een andere hond hem eruit gehaad... stond ik toch een beetje zielig te zijn in mn zeiknatte schoenen
Obi is duidelijk z'n naam niet waardquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
Mwa.... maar slecht geslapen en net nog snel een dutje gedaan. En da's altijd even brak wakker worden.quote:
klopt... hoop dat hij de force nog krijgt....quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Obi is duidelijk z'n naam niet waard![]()
Middagdutje?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa.... maar slecht geslapen en net nog snel een dutje gedaan. En da's altijd even brak wakker worden.
the force die bang is van water.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt... hoop dat hij de force nog krijgt....
En gewoon lomp in het water mikken is geen optie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gedaan maar toen zwom hij terug naar de kant... ipv dat hij zich 1x uitstrekt naar de andere kant en even zn dummie uit t water meeneemt....quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En gewoon lomp in het water mikken is geen optie?
Geef hem wat tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dat erin dragen/zelf meegaan doe ik wel een keer als ik een korte broek aanhad... ging nu met hem mee met mn schoenen en lange broek... maar verder dan halverwege mn scheenbeen zag ik ook niet zittenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En gewoon lomp in het water mikken is geen optie?
Of vasthouden/tillen terwijl je zelf het water in loopt, steeds dieper?
Naar de bioscoop geweest, en weest te uit eten.. jij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
nice.nog spannende dingen gedaan afgelopen weekend?
Ja huu.. trek dan idd bikini en shorts aan gekkiequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dat erin dragen/zelf meegaan doe ik wel een keer als ik een korte broek aanhad... ging nu met hem mee met mn schoenen en lange broek... maar verder dan halverwege mn scheenbeen zag ik ook niet zittenvond dat nat (en stom) genoeg
mja... maar, maar... hooooow deze activiteit stond absoluut niet op de planningquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja huu.. trek dan idd bikini en shorts aan gekkie
welke film?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:41 schreef Sammers het volgende:
[..]
Naar de bioscoop geweest, en weest te uit eten.. jij?
Niet? Is het zo erg..quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie, heb toch niks te doen verder
Intouchables! Ah, klinkt gezelligquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
welke film?
vriend van me was op bezoek, wat biertjes gedronken enzo.
Je had kunnen hosselen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie, heb toch niks te doen verder
Whehe, tjah, das dan gewoon slecht ter plekke bedachtquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... maar, maar... hooooow deze activiteit stond absoluut niet op de planning
Houdoe!quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben nog ff naar de bouwmarkt!! tjuuus
vond t ook zielig om zn favoriete speeltje daar achter te latenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, tjah, das dan gewoon slecht ter plekke bedacht
Nee, Faxie is out of my league.quote:
Alleen bij knappe vrouwen.quote:
Goed gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb hem tot nu toe nog van me af weten te houden
oh, nog niet gezien. aanrader?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Intouchables! Ah, klinkt gezellig
Zeker aan aanrader.. een mooie film! Wie heeft gezegd dat ik voor jou ga koken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, nog niet gezien. aanrader?
ja was leuk.
al een gerecht in gedachten wat je voor me gaat koken?
overall en kistjes aan en gaan met die banaan! chao snarfje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:45 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben nog ff naar de bouwmarkt!! tjuuus
oki, zal hem eens downen binnenkort.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zeker aan aanrader.. een mooie film! Wie heeft gezegd dat ik voor jou ga koken?
Ik kan je wel wat recepten toesturen..quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
oki, zal hem eens downen binnenkort.
ik!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie heeft wel wat weg van een koe, dat mag gezegd worden.
dat is wel lief van je, dat ik ook nog eens mag kiezen wat je gaat maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat recepten toesturen..![]()
Ga je nu doordrammen tot je je zin krijgt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is wel lief van je, dat ik ook nog eens mag kiezen wat je gaat maken.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ga je nu doordrammen tot je je zin krijgt?
Oh, want ik wilde net zeggen.. daar bereik je veel meer mee. Maar oké, dan niet!quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er wel bij stampvoeten.
Of krijsend op de grond gaan liggen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oh, want ik wilde net zeggen.. daar bereik je veel meer mee. Maar oké, dan niet!
deed ik vroeger al nooit. wel zeuren, eindeloos als klein ventje soms.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er wel bij stampvoeten.
Of krijsend op de grond gaan liggen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hou ook al niet van snoep en andere zoete zooi. je kunt niet alles hebben.
hou op, straks maak je me nog verlegen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
hou op, straks maak je me nog verlegen!Ik denk niet dat jij snel verlegen bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
nope, niet snel. jij wel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij snel verlegen bent.
Gaan ze die laatste sprieten er ook nog af halen?quote:
Ach cherm.. wat ben je toch aardigquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan ze die laatste sprieten er ook nog af halen?
als je een man leuk vindt toevallig? veel vrouwen gedragen zich dan als een bakvisje namelijk.quote:
Dan ben ik niet onzeker.. dat maakt me zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
als je een man leuk vindt toevallig? veel vrouwen gedragen zich dan als een bakvisje namelijk.
verlegen is wat anders toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan ben ik niet onzeker.. dat maakt me zeker
Als ik onzeker ben, kan ik verlegen worden..quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
verlegen is wat anders toch?
roy, tondeuse is wel makkelijk heh?
Het is inderdaad met de tondeuse gegaan jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
verlegen is wat anders toch?
roy, tondeuse is wel makkelijk heh?
Dat kan ik ook!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is inderdaad met de tondeuse gegaan ja
Heb je daar een kapster voor nodig?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is inderdaad met de tondeuse gegaan ja
ah zo. verlegen meisjes zijn leuk om een beetje op te naaien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als ik onzeker ben, kan ik verlegen worden..
Ja heb ik voor de eerst ekeer maar wel even gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:12 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je daar een kapster voor nodig?
Jammer dan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. verlegen meisjes zijn leuk om een beetje op te naaien.
Verlegen meisjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. verlegen meisjes zijn leuk om een beetje op te naaien.
Is goedquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan kom ik de volgende keer wel naar jou toe
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan ben ik niet onzeker.. dat maakt me zeker
Ah, op die manierquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb ik voor de eerst ekeer maar wel even gedaan
Weet jij een duidelijke tutorial naar hoe ik mijn S2 moet rooten, ik zie door de bomen het bos niet meer. Heb al een paar uur gezocht.quote:
Heb al gegetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ga jij nou eerst maar eens koken, jongedame.
Zoiets, vraag maar aan Evie hoe dat er nu uit ziet.quote:
Kijk even op het xda forum, daar staan meerdere handleidingenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet jij een duidelijke tutorial naar hoe ik mijn S2 moet rooten, ik zie door de bomen het bos niet meer. Heb al een paar uur gezocht.
Flashen met originele (zonder shit van de provider) Android versie zou helemaal super zijn.
Ja, daar heb ik al een paar uur gezocht, maar weet niet meer wat ik nu moet doen. Ik zal nog wel ff verder zoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk even op het xda forum, daar staan meerdere handleidingen
Zal even kijken of ik een goede handleiding voor je kan vindenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik al een paar uur gezocht, maar weet niet meer wat ik nu moet doen. Ik zal nog wel ff verder zoeken.
Van wie?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
afwassen dan! krijg je daarna een massage voor het harde werk. *wink*p
Nou, dat klinkt wel goed!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je mijn haren doet krijg je er wel een massage voor hoor
Ga je nog wat leuks doen vanavond?quote:
Weet niet, heb geen plannen... jij?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:27 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vanavond?
Ook niet veel, vandaag op tijd te bed in ieder gevalquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet, heb geen plannen... jij?
Ik lig er ook wel op tijd in. Morgen 5 uur de wekker weer, en moet goed uitgerust zijn, want 's avonds concertquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ook niet veel, vandaag op tijd te bed in ieder geval
5 uur.. dat is inderdaad op tijd! De mijne gaat ''pas'' om half 7quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lig er ook wel op tijd in. Morgen 5 uur de wekker weer, en moet goed uitgerust zijn, want 's avonds concert
ochtendmens ben je, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ook niet veel, vandaag op tijd te bed in ieder geval
Je kan gewoon uitslapenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
5 uur.. dat is inderdaad op tijd! De mijne gaat ''pas'' om half 7
Werken, en 's avonds weet ik nog niet..quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan gewoon uitslapen
En wat ga jij dan doen allemaal?
Ow accountancy lees ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
Werken, en 's avonds weet ik nog niet..
koken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
Werken, en 's avonds weet ik nog niet..
Niet het mooiste, dat is zeker, maar het brengt brood op de plank en ik vind het niet vervelend. En dat is meer dan zat voor mij.quote:
Dan is het toch goed, is niks mis mee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet het mooiste, dat is zeker, maar het brengt brood op de plank en ik vind het niet vervelend. En dat is meer dan zat voor mij.
Assistent drukker
Drukker? Wat druk je?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet het mooiste, dat is zeker, maar het brengt brood op de plank en ik vind het niet vervelend. En dat is meer dan zat voor mij.
Assistent drukker
Ik hoop toch niet dat je er echt Crusli op zet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Venz, Crusli, Lipton, ow en deze:
[ afbeelding ]
Ik heb een tijdje als Lamineerder bij Flexpak in Geldermalsen gewerkt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Venz, Crusli, Lipton, ow en deze:
[ afbeelding ]
Nee dat doet een ander, wij drukken slechtsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je er echt Crusli op zet.
Will doquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, faxie naar het concert. Alweer bijna vergeten.
Have fun, en doe haar maar de groetjens van me.
Film.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:52 schreef STING het volgende:
[..]
Retorische vraag, maar boek of film?
Nog drie te gaanquote:
Oh. Heb hem tot nu toe vermeden, omdat ik dacht dat het vergelijkbaar was met Twilight, maar dat valt dus mee neem ik aan?quote:
Ja is goed te doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Oh. Heb hem tot nu toe vermeden, omdat ik dacht dat het vergelijkbaar was met Twilight, maar dat valt dus mee neem ik aan?
Het lijkt in niks op Twilight. Twilight is shakespeariaans gekwijl zonder diepgang.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Oh. Heb hem tot nu toe vermeden, omdat ik dacht dat het vergelijkbaar was met Twilight, maar dat valt dus mee neem ik aan?
Mooi. Goed om te weten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt in niks op Twilight. Twilight is shakespeariaans gekwijl zonder diepgang.
Dit is gewoon een vermakelijke film.
Zo klopt iequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zeg: een jongetje, een meisje, een labrador en een groot zwart paard kleine bruine merrie in de weide achter een pittoresk boerderijtje ergens in het buitengebied van Twente
Ik volg het gesprek maar half. Ik wil sowieso kinderen baren maar ben er nog niet uit van wie. Bied je je aan?quote:
Sorry maar zo goed ken ik je niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik volg het gesprek maar half. Ik wil sowieso kinderen baren maar ben er nog niet uit van wie. Bied je je aan?
Ducttape is alles wat je nodig hebt bij het klussen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
terug van de bouwmarkt!ze hadden niet wat ik nodig had, maar met ductape ben ik ook een heel end gekomen! Bestel dan wel gewoon de goede maten wiel enzo
En WD-40.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ducttape is alles wat je nodig hebt bij het klussen.
En soms een hamer
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ducttape is alles wat je nodig hebt bij het klussen.
En soms een hamer
klopt!quote:
As ge ut nie mir wit, pur of kitquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
[..]
klopt!en kit is ook favoriet!
En tie-wraps. Complete vrachtwagens op de weg gehouden met ductape, tie-wraps en WD-40quote:
Het zelf doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn kat heeft gespuugd. Normaal ruimt detroit dat altijd op. Wat moet ik nou straks zonder man
snap echt niet waarom mensen moeilijk doen in die klus programma's,quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En tie-wraps. Complete vrachtwagens op de weg gehouden met ductape, tie-wraps en WD-40
ik ken iemand die het haar hond liet opetenquote:
Gadverdammequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken iemand die het haar hond liet opeten(niet ik trouwens)
Ductape helpt ook goed tegen spugende kattenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn kat heeft gespuugd. Normaal ruimt detroit dat altijd op. Wat moet ik nou straks zonder man
Katten spugen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:
En tegen overmatig mauwen hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ductape helpt ook goed tegen spugende katten
En vieze vlekken op de vloerquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En tegen overmatig mauwen haha
Hehehe... dit is ook zielig maar hier zit minder tape op zijn vachtquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook handig als ze vervelend zijn
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
ik vind die katten er zo eng uit zien... alsof t aliens zijn ofzo...quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
gemenerds .. beetje je tape zo mishandelen.. weet je hoe lang het duurt voor je die haren eraf hebt?!!!
Ervaring mee?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
gemenerds .. beetje je tape zo mishandelen.. weet je hoe lang het duurt voor je die haren eraf hebt?!!!
Gewoon nieuwe kopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef Evie het volgende:
/bakje melk neerzetquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuw
mi auwwwwquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuw
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En waar is mijn naam in dat rijtje hè?
opgelostquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Orlando Bloom
Johnny Depp
Watertornado![]()
Jouw pyjama foto hangt boven mijn bed. Daar hangen Johnny en Orlando niet hoor!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En waar is mijn naam in dat rijtje hè?
Ik mis Brad Pitt in het lijstjequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heheheik wacht op de volgende man die klaagt...
Nee, die hangen aan de waslijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw pyjama foto hangt boven mijn bed. Daar hangen Johnny en Orlando niet hoor!
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heheheik wacht op de volgende man die klaagt...
Brad Pitt hatersquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en statham... en nog meer van die gozers ja
Ik heb gewoon niet veel met Brad....quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Brad Pitt haters.
Ik zag hem vandaag bij Ellen zitten met zijn hipsterbrilletje
Jij wil niet in mijn lijstjequote:
Brad heeft Angelina getemdquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet veel met Brad....
Welke dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Faxieals Single man sta je natuurlijk wel in een lijstje of 2,3,4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |