Ik heb zelf een oorlelcorrectie gedaan. Chicks diggen dat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja nee ik ken dat, van die mensen die een operatie nemen, maar alleen maar om vriendjes te stelen enzo!
Iiiiiits the crimson chin.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
nu heeft murdera een nieuwe IU.. herken ik hem niet
Een wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
Succubussen in de TT, altijd een pluspunt.
Jij hebt doorgaans een walgelijke UI. Deze is iets te vrolijk voor je.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iiiiiits the crimson chin.
Grappig om te zien dat ik nog andere reacties krijg ook van sommige mensen die enkel mijn andere ui kennen.
Dat ook ja. en Muhahaha post toch nooit meer, dus hij kan net zo goed weer terug naar de anderequote:
Krijg de pleuris.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt doorgaans een walgelijke UI. Deze is iets te vrolijk voor je.
Zag het net via google. Nooit van gehoord. Gelukkig ook geen last van. Maar ik slaap 's nachts ook niet; ik fok gewoon.quote:
Nergens voor nodig schatje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had even een identiteitscrisis.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
Oude tijden herleven. Missen we alleen nog Geester.
Ik was veel eerder met die ongein.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Drommel vond het ook stoer om mijn UI over te nemen. Nu ben je een drommel.
Wait what?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
Huppel, ik ben het met Roy, Rhu en Cue eens, hij moet het met haar oplossen.
ik nou niet bepaaldquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik mis mpj, mlig, Flepke en Richard
Hij heeft haar zwanger gemaakt. En nu wil Samzz dat hij een paar keer in de buik van haar trapt.quote:
Dat wij het een keer eens zijn.quote:
Oh ja en Kingtoppie & jou, Strawberry & mlig en moneyfornothing & kree.quote:
Laatst ook al.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wij het een keer eens zijn.
Dat ik deze dag nog mag mee maken.
* Royco1 pinkt een traantje weg
Ik zeg: een jongetje, een meisje, een labrador en een groot zwart paard in de weide achter een pittoresk boerderijtje ergens in het buitengebied van Twentequote:
Gaaf tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zeg: een jongetje, een meisje, een labrador en een groot zwart paard in de weide achter een pittoresk boerderijtje ergens in het buitengebied van Twente
Enormquote:
Laten we het hopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze reageren alleen zelf niet![]()
Of zullen ze nu iets aan het regelen zijn?
Boerderij is groot zat voor een grote gezellige blije beestenbendequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Rafeiro het volgende:
Maar Sjaakie en de katten van Royco dan?
Daar moest ik bij de TT ook aan denkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Being bad never felt so good
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zeg: een jongetje, een meisje, een labrador en een groot zwart paard in de weide achter een pittoresk boerderijtje ergens in het buitengebied van Twente
Zo is het beterquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wel een kleine stad dan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:42 schreef Joysa het volgende:
Ik zeg een huisje midden in een stad met een kat.
Mastino Napoletano, Bordeaux dog of een Bull Mastif.quote:
En als we dan toch een boerderij hebben wil ik een paar koeienquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mastino Napoletano, Bordeaux dog of een Bull Mastif.
Koeienquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als we dan toch een boerderij hebben wil ik een paar koeien
Daar is google voor als je het echt wil weten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
en dan weet meteen iedereen welke honden en koeien er nu bedoeld worden.
Iedereen uit Enschede wel, plattelandsvolk ditdat. Boeruhhhhhh!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
nee joh, maar wat zeggen die namen nou eigenlijk voor de gemiddelde leek?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar is google voor als je het echt wil weten.
Dan ben je geslaagd voor de integratiecursus en mag je in de wei staan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
Is het erg als ik alle koeien herkende?ik woon echt in de stad! Echt
Mastino ken ik wel. Fucking groot log beest die debiel sterk is. Gebruikt men vaak als waakhond en spuiten ze vaak vol met anabolen helaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
Een Mastino is niet zo groot.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mastino ken ik wel. Fucking groot log beest die debiel sterk is. Gebruikt men vaak als waakhond en spuiten ze vaak vol met anabolen helaas
Huh die beesten komen toch tot ruim boven je knieen uit en hebben een grote kop waar alles aan hangt. Ze kwijlen ook best erg.quote:
ik ken alleen de lakenvelder (ofzoiets) :pquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen uit Enschede wel, plattelandsvolk ditdat. Boeruhhhhhh!
de wiequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik ken alleen de lakenvelder (ofzoiets) :p
Nope ik doe niet aan andermans vriendje jatten.. Het is helaas wel eens voorgekomen dat een of andere gestoorde ex waarmee het een jaar uit was voordat ik iets met die kerel kreeg dat beweerde. En ook wel eens voorgekomen dat een kerel het heeft uitgemaakt met zn vriendin omdat hij mij leuk vond zonder hij wist of ik hem ook leuk vondquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah oke
ik ben niet zo into de koeien
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitprinten en boven m'n bed hangen
Best wel lullige opmerkingen voor de vrouwen in dit topic, Jofu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waar ben ik beland, het koeien adoratie topic?
Evie heeft wel wat weg van een koe, dat mag gezegd worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Best wel lullige opmerkingen voor de vrouwen in dit topic, Jofu.
Haha, slimme hond om iemand anders het te laten pakkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
Mijn bordercollie wil duidelijk niet zwemmenzn speelgoed was in t water gekomen en ipv dat hij die ene meter het water ingaat, ging hij zo hysterisch langs de kant rennen dat dat ding alsnog verder wegdreef.... wilde hem nog zelf pakken, maar was ook beetje te diep... uiteindelijk heeft een andere hond hem eruit gehaad... stond ik toch een beetje zielig te zijn in mn zeiknatte schoenen
ja tis een luilak, had expres mn andere (zwemt wel graag/snel) thuis gelaten, zodat hij zelf t water kon ontdekken.. gewoon subtiel beetje langs t strandje wandelen en af en toe wat gooien enzo...quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, slimme hond om iemand anders het te laten pakken
Als een baas.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
Mijn bordercollie wil duidelijk niet zwemmenzn speelgoed was in t water gekomen en ipv dat hij die ene meter het water ingaat, ging hij zo hysterisch langs de kant rennen dat dat ding alsnog verder wegdreef.... wilde hem nog zelf pakken, maar was ook beetje te diep... uiteindelijk heeft een andere hond hem eruit gehaad... stond ik toch een beetje zielig te zijn in mn zeiknatte schoenen
Obi is duidelijk z'n naam niet waardquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
Mwa.... maar slecht geslapen en net nog snel een dutje gedaan. En da's altijd even brak wakker worden.quote:
klopt... hoop dat hij de force nog krijgt....quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Obi is duidelijk z'n naam niet waard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |