quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
- Ook jij kunt te ver gaan. -
Met je eigen kloon.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
- Ook jij kunt te ver gaan. -
Hoe weet jij dat ER mijn kloon is?quote:
Laat dat Lotusss maar niet wetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ER mijn kloon is?
Esses heeft allerlei IP-tools waarmee hij tevens je email kan lezen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ER mijn kloon is?
Louis Armstrong.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Thaboel het volgende:
Kan iemand wat artieste zoals Otis redding noemen? Ik zit echt te genieten en ik wil meerrrrrr
Die heeft zijn trompet moeten inleveren wegens het zingen van blues onder invloed.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Laat dat Lotusss maar niet weten
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heeft zijn trompet moeten inleveren wegens het zingen van blues onder invloed.
Goeden nacht trouwens...quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Ik kom hier voor tips, ik wil namelijk bij de SF maar ik wil alleen tips van echte militairen en niet van die fakers enzo
Dat zou ik fluisteren van achter mijn sniper iedere keer als ik iemand neerschiet.quote:
LOLquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Ik heb nog een zusje trouwens, 17 jaar. mijn toestemming heb je
Foto's?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Dat zou ik fluisteren van achter mijn sniper iedere keer als ik iemand neerschiet.
Inderdaad wat ER zegt: BB King dacht ik ook aan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Thaboel het volgende:
Kan iemand wat artieste zoals Otis redding noemen? Ik zit echt te genieten en ik wil meerrrrrr
Awh...quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:17 schreef Schild het volgende:
Sine zijn ban is ook weer afgelopen zie ik.
ik wou eerst ook sniper maar dat is heel moeilijk dus nu maar gewoon mariniersquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Dat zou ik fluisteren van achter mijn sniper iedere keer als ik iemand neerschiet.
te moeilijk dus dan maar gewoon mariniers, je klinkt als een mietje gast.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
ik wou eerst ook sniper maar dat is heel moeilijk dus nu maar gewoon mariniers
Jep. Achja, ik kan tenminste zeggen dat ik er niet aan mee heb gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
Toch apart om te zien hoe DEF users hun eigen SC vervuilen met kloons.![]()
Enjoy.
Heilig boontje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. Achja, ik kan tenminste zeggen dat ik er niet aan mee heb gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |