Dat is helaas alleen voor stoere alfamannen zoals jij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens zelf schietsim doen voordat praatjes jongeheer
is dat moeilijk ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neequote:
Behoorlijk wat uurtje is doorgebracht en ja ook 'contactdrills' maar dat openhalen lukte me echt niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Contactdrills in een simquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Behoorlijk wat uurtje is doorgebracht en ja ook 'contactdrills' maar dat openhalen lukte me echt niet.
daarom ook de ' 'quote:
Korte broek, t-shirt, dun huidje.quote:
Had zelfs een trui aan. Maar zal wel komen vanwege tere huid ofzo. Andere gast had er echter ook last van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Behoorlijk wat uurtje is doorgebracht en ja ook 'contactdrills' maar dat openhalen lukte me echt niet.
zelfs dan moet je wel als een tijgerende tinnus tekeer gaan hoorquote:
Liefst naakt idd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zelfs dan moet je wel als een tijgerende tinnus tekeer gaan hoor
Ga weg Esses.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Silent-hunter het volgende:
Hallo zijn hier militairen ook of alleen maar airsofters?
Militairen zijn alleen in GC te vinden. Niet in DEF.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Silent-hunter het volgende:
Waarom is dit dan het defensie subforum?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Militairen zijn alleen in GC te vinden. Niet in DEF.
Geen militair meer, wel veteraan, wat mot je?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Silent-hunter het volgende:
Ja, schijnt leuk te zijn.quote:
- Ook jij kunt te ver gaan. -quote:
Ow, zal mijn gebrek aan humor dan wel weer zijn, dat ik dat niet snap.quote:
Anders houd jij je waffel eens.quote:
Ik kom hier voor tips, ik wil namelijk bij de SF maar ik wil alleen tips van echte militairen en niet van die fakers enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen militair meer, wel veteraan, wat mot je?
Nee hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, zal mijn gebrek aan humor dan wel weer zijn, dat ik dat niet snap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |