Dat is helaas alleen voor stoere alfamannen zoals jij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens zelf schietsim doen voordat praatjes jongeheer
is dat moeilijk ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neequote:
Behoorlijk wat uurtje is doorgebracht en ja ook 'contactdrills' maar dat openhalen lukte me echt niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Contactdrills in een simquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Behoorlijk wat uurtje is doorgebracht en ja ook 'contactdrills' maar dat openhalen lukte me echt niet.
daarom ook de ' 'quote:
Korte broek, t-shirt, dun huidje.quote:
Had zelfs een trui aan. Maar zal wel komen vanwege tere huid ofzo. Andere gast had er echter ook last van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Behoorlijk wat uurtje is doorgebracht en ja ook 'contactdrills' maar dat openhalen lukte me echt niet.
zelfs dan moet je wel als een tijgerende tinnus tekeer gaan hoorquote:
Liefst naakt idd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zelfs dan moet je wel als een tijgerende tinnus tekeer gaan hoor
Ga weg Esses.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Silent-hunter het volgende:
Hallo zijn hier militairen ook of alleen maar airsofters?
Militairen zijn alleen in GC te vinden. Niet in DEF.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Silent-hunter het volgende:
Waarom is dit dan het defensie subforum?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Militairen zijn alleen in GC te vinden. Niet in DEF.
Geen militair meer, wel veteraan, wat mot je?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:51 schreef Silent-hunter het volgende:
Ja, schijnt leuk te zijn.quote:
- Ook jij kunt te ver gaan. -quote:
Ow, zal mijn gebrek aan humor dan wel weer zijn, dat ik dat niet snap.quote:
Anders houd jij je waffel eens.quote:
Ik kom hier voor tips, ik wil namelijk bij de SF maar ik wil alleen tips van echte militairen en niet van die fakers enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen militair meer, wel veteraan, wat mot je?
Nee hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, zal mijn gebrek aan humor dan wel weer zijn, dat ik dat niet snap.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
- Ook jij kunt te ver gaan. -
Met je eigen kloon.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
- Ook jij kunt te ver gaan. -
Hoe weet jij dat ER mijn kloon is?quote:
Laat dat Lotusss maar niet wetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ER mijn kloon is?
Esses heeft allerlei IP-tools waarmee hij tevens je email kan lezen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ER mijn kloon is?
Louis Armstrong.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Thaboel het volgende:
Kan iemand wat artieste zoals Otis redding noemen? Ik zit echt te genieten en ik wil meerrrrrr
Die heeft zijn trompet moeten inleveren wegens het zingen van blues onder invloed.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Laat dat Lotusss maar niet weten
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heeft zijn trompet moeten inleveren wegens het zingen van blues onder invloed.
Goeden nacht trouwens...quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Ik kom hier voor tips, ik wil namelijk bij de SF maar ik wil alleen tips van echte militairen en niet van die fakers enzo
Dat zou ik fluisteren van achter mijn sniper iedere keer als ik iemand neerschiet.quote:
LOLquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Ik heb nog een zusje trouwens, 17 jaar. mijn toestemming heb je
Foto's?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Dat zou ik fluisteren van achter mijn sniper iedere keer als ik iemand neerschiet.
Inderdaad wat ER zegt: BB King dacht ik ook aan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Thaboel het volgende:
Kan iemand wat artieste zoals Otis redding noemen? Ik zit echt te genieten en ik wil meerrrrrr
Awh...quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:17 schreef Schild het volgende:
Sine zijn ban is ook weer afgelopen zie ik.
ik wou eerst ook sniper maar dat is heel moeilijk dus nu maar gewoon mariniersquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef Silent-hunter het volgende:
[..]
Dat zou ik fluisteren van achter mijn sniper iedere keer als ik iemand neerschiet.
te moeilijk dus dan maar gewoon mariniers, je klinkt als een mietje gast.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef mahmoud030 het volgende:
[..]
ik wou eerst ook sniper maar dat is heel moeilijk dus nu maar gewoon mariniers
Jep. Achja, ik kan tenminste zeggen dat ik er niet aan mee heb gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
Toch apart om te zien hoe DEF users hun eigen SC vervuilen met kloons.![]()
Enjoy.
Heilig boontje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. Achja, ik kan tenminste zeggen dat ik er niet aan mee heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |