Áls ik volgend weekend terugben jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:42 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Als jij volgend weekend weer terug bent staat de teller op 500
De jeugdquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon internet op de KMALuxe leven!
Wij moesten gewoon onze mobieltjes inleveren...quote:
WMR opleiding hèquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Wij moesten gewoon onze mobieltjes inleveren...
Elke opleiding binnen de KM nog steeds volgens mij.quote:
Daar waar ze de echte OA's maken. Ben je het al, opsporingsamtenaar?quote:
Wij hoefden helemaal niets in te leveren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:47 schreef paintmeester het volgende:
In de enveloppe + al je sieraden horloges e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wij hoefden helemaal niets in te leveren.![]()
Maar ze moesten je waardevolle spullen ook niet aantreffen op je kamer.Ik heb er een keer één over het exercitieterrein heen zien vliegen.
Plunjebaal niet goed dicht...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vliegt de baal met inhoud over het exercitieterrein tijdens baksgewijs
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Wij hadden buiten de patsers met een Kermit (Greenpoint) uberhaupt geen mobieltjes...quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Wij moesten gewoon onze mobieltjes inleveren...
Grootvader verteldquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij hadden buiten de patsers met een Kermit (Greenpoint) uberhaupt geen mobieltjes...
Ouderwetsch in de rij staan met een handvol kwartjes... Of de MDTN proberen te kraken/ op te lichten.quote:
Ik hoor hier een mogelijke bezuinigingspostquote:
Zeg het maar niet te hard.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoor hier een mogelijke bezuinigingspost
TR?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:19 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar eens mijn oogjes dichtdoen om morgen weer vrolijk de wereld tegemoet te treden.
Ajuus!
Ja, nu kun je overal naar buiten bellen, toen alleen lokaal... Belde je het MDTN netmummer in het gebied van je woonplaats dan een nul erachter en je eigen nummer... Dat heeft een tijd gewerkt, maar ja dat duurde ook weer niet al te lang. Werd het weer bedelen om een "dienstgesprek" bij de centrale...quote:
Gewoon ff IodL inlogcode vragen voor de laptop, werkt toch veel beter dan op zn klein schermpje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |