Heb ik gedaan en is zeer goed te doenquote:Op maandag 3 september 2012 10:02 schreef DonnaRush het volgende:
Die schoentjes zijn echt super lief!
Ik zag bij de Zeeman dat garen met dat glinstertje erin, daar had iemand hier zo`n amineko mee gehaakt toch? Geweldig garen, ik weet alleen niet wat ik ermee moet maken.![]()
Ik heb m`n babydeken er ook maar weer eens even bij gepakt toen ik hoorde dat degene waarvoor de deken wordt niet in december, maar begin november al uitgerekend is. M`n moeder had het verkeerd verstaan haha.
Ja, de patronen van Annita Wildschut zijn voor mij wel een reden om te willen breien..... vind Jacobus ook nog steeds zo leuk.quote:Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op deze beer...
edit: verkeerde topic, hij is niet gehaakt...
Ze zijn ook heel goed geschreven! Ik had nog nooit iets anders dan een recht lapje gebreid, en toch kon ik met haar patroon Jacobus breien. Ok, ik liet hier en daar wel een steek vallen, dus hij is niet zo mooiquote:Op maandag 3 september 2012 10:30 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
Ja, de patronen van Annita Wildschut zijn voor mij wel een reden om te willen breien..... vind Jacobus ook nog steeds zo leuk.
Zelf ontworpen en zelf gedrukt met folie.quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef x__duck het volgende:
Dottey, waar heb je labeltjes laten maken?
Zoals je "echte" T-shirts drukt.quote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef trui het volgende:
wat is dat/ hoe gaat dat, drukken met folie?
Ze zijn echt leuk!quote:Op maandag 3 september 2012 12:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zoals je "echte" T-shirts drukt.
Mijn schoonvader heeft een bedrukstudio, dus daar heb ik handig gebruik van gemaakt.
Mochten mensen in de buurt van west brabant wonen en ook een bedrukte label willenDan weet ik wel een leuk adresje dus
![]()
Ik naai ze goed vast, want kindervingertjes kunnen een hoop slopen en ik wil dat hij eraan blijft zitten.
Hij is leuk! Zal ik dan ook maar meedoen?quote:Op maandag 3 september 2012 13:33 schreef Angelof9 het volgende:
Ik moest de topic titel eer aandoen:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |