Die is echt geweldig mooi..!!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef Angelof9 het volgende:
Als ik nu terugdenk aan mijn FV tijd, schaam ik me gewoon over hoeveel tijd ik daaraan verspilde!
Lollo is klaar! Het is gedoopt tot Lollo the Pooh, omdat hij een beetje op Winnie lijkt door z'n grote hoofd (ik vond het hoofd in het patroon te klein, dus ik heb het groter gemaakt). Ik ben uiteindelijk erg blij met hem, hij is cool!
[ [url=http://images4.ravelrycache.com/uploads/Angelof9/118182839/IMG_6246_medium2.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ][/url]
Dank je!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef EsseEi het volgende:
leuk duiveltje!
Deken in de was geweest, lekker zacht nuuen niet verpest ^^
Ik haak nu voor de komende babyquote:Op zondag 2 september 2012 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
Ik brei/haak nooit voor de komende wat dan ook. Ik maak gewoon waar ik zin in heb.
Eerst een heleboel zigzags, dat wil ik toch wel als unique selling point maken in combinatie met de dekens. Als het dan nog niet te dicht tegen kerst aan zit misschien nog een paar met kraaltjes ofzo.quote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef trui het volgende:
bijou, da's nog eens goed vooruit denken. maak je allemaal van die ripple ballen of ook andere?
Ze zijn zó schattig geworden, maar waren hels om te maken. Je moet een hele rij haken in de lus achter de twee 'normale' lussen. Dat is echt heel lastig.quote:Op zondag 2 september 2012 14:17 schreef BrainTeaser het volgende:
Leuk olifantje
Oh, die baby All Stars!!Krijg er in januari weer een neefje of nichtje bij, dus ga me er binnenkort ook maar eens aan wagen denk!
Hoe ziet een zigzag kerstbal eruit?quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef Bijou het volgende:
[..]
Eerst een heleboel zigzags, dat wil ik toch wel als unique selling point maken in combinatie met de dekens. Als het dan nog niet te dicht tegen kerst aan zit misschien nog een paar met kraaltjes ofzo.
*noteert: zigzag paaseierwarmers maken in februari*quote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef B.ertha het volgende:
Ah, oke. Beetje paasei-gedachte dus?
Ik vraag me wel af hoe je op zo'n klein dingetje een zigzag begint.
quote:
Hé, nu wil ik 10% hè!quote:Op zondag 2 september 2012 15:32 schreef Bijou het volgende:
[..]
*noteert: zigzag paaseierwarmers maken in februari*
Dat vroeg ik me ook af, maar na uren proberen en uithalen is het gelukt
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |