Heb ik gedaan en is zeer goed te doenquote:Op maandag 3 september 2012 10:02 schreef DonnaRush het volgende:
Die schoentjes zijn echt super lief!
Ik zag bij de Zeeman dat garen met dat glinstertje erin, daar had iemand hier zo`n amineko mee gehaakt toch? Geweldig garen, ik weet alleen niet wat ik ermee moet maken.![]()
Ik heb m`n babydeken er ook maar weer eens even bij gepakt toen ik hoorde dat degene waarvoor de deken wordt niet in december, maar begin november al uitgerekend is. M`n moeder had het verkeerd verstaan haha.
Ja, de patronen van Annita Wildschut zijn voor mij wel een reden om te willen breien..... vind Jacobus ook nog steeds zo leuk.quote:Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op deze beer...
edit: verkeerde topic, hij is niet gehaakt...
Ze zijn ook heel goed geschreven! Ik had nog nooit iets anders dan een recht lapje gebreid, en toch kon ik met haar patroon Jacobus breien. Ok, ik liet hier en daar wel een steek vallen, dus hij is niet zo mooiquote:Op maandag 3 september 2012 10:30 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
Ja, de patronen van Annita Wildschut zijn voor mij wel een reden om te willen breien..... vind Jacobus ook nog steeds zo leuk.
Zelf ontworpen en zelf gedrukt met folie.quote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef x__duck het volgende:
Dottey, waar heb je labeltjes laten maken?
Zoals je "echte" T-shirts drukt.quote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef trui het volgende:
wat is dat/ hoe gaat dat, drukken met folie?
Ze zijn echt leuk!quote:Op maandag 3 september 2012 12:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zoals je "echte" T-shirts drukt.
Mijn schoonvader heeft een bedrukstudio, dus daar heb ik handig gebruik van gemaakt.
Mochten mensen in de buurt van west brabant wonen en ook een bedrukte label willenDan weet ik wel een leuk adresje dus
![]()
Ik naai ze goed vast, want kindervingertjes kunnen een hoop slopen en ik wil dat hij eraan blijft zitten.
Hij is leuk! Zal ik dan ook maar meedoen?quote:Op maandag 3 september 2012 13:33 schreef Angelof9 het volgende:
Ik moest de topic titel eer aandoen:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik ook nog eens doen, trui of tshirt, nou ja, dwz dat stuk in een andere kleur.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:57 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind juist die 1-kleurige leuker
Ik ga mijn grote neko met een truitje haken, heb ik bedacht. Een gestreepte trui lijkt me leuk.
Die paarse achteraan is leuk!! (Combinatie met de rest ook trouwens!)quote:Edit: Net vergeten te plaatsen, ik heb deze kleuren gekozen voor m'n volgende deken
Dat is de nieuwe Royal paars kleurnr 40 (ik heb 3 verschillende kleuren 40, hier in de winkel hebben ze er nu ook nog twee, deze is meer aubergine, de andere meer paars maar ook zo donker. Goed oppassen dus). De rest is ook allemaal Royal, alleen de donkergrijs is Saskia. Had de bandjes er even afgehaald om de kleuren goed te kunnen zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:17 schreef x__duck het volgende:
[..]
Die paarse achteraan is leuk!! (Combinatie met de rest ook trouwens!)
Ik vind het patroontje en de amineko zelf al leuk, maakt niet zo veel uit welke kleur hij is (al vind ik de minst kat achtige kleuren leuker.)
Helaas heb ik nog veel te veel bollen liggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:30 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe Royal paars kleurnr 40 (ik heb 3 verschillende kleuren 40, hier in de winkel hebben ze er nu ook nog twee, deze is meer aubergine, de andere meer paars maar ook zo donker. Goed oppassen dus). De rest is ook allemaal Royal, alleen de donkergrijs is Saskia. Had de bandjes er even afgehaald om de kleuren goed te kunnen zien.
Dan gebruik je die toch om te breien? Ik heb ook een mega voorraad wol die niet fijn haakt,quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:42 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb ook veel te veel Saskia/Royal. Vind het niet eens fijne wol om mee te haken!!
Ja dat was mijn gedachte dus bij die wool eater deken. Was van plan alleen voorraad te gebruiken en uiteindelijk heb ik 19 bollen (geheel of gedeeltelijk) gebruikt en 11 er bij gekocht.... Zucht. En ja, dan begin je weer te kopen en zie je weer nieuwe kleuren..... Deze deken is dus allemaal met nieuwe bollen, schiet lekker op (not). Maar ja, zolang ik niet failliet ga en er lol in heb he. Gelukkig heb ik geen dure Noro verslaving ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:35 schreef x__duck het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog veel te veel bollen liggenik moet eigenlijk dat eerst opmaken van mezelf!
Het is geen dure verslaving inderdaad (ik let wel op wat ik koop en probeer inmiddels ook een beeld te hebben dat ik er ook echt iets van ga maken) maar een deken zie ik nog niet zo zitten... ben dan weer wel bezig met een roze babydekentje maar nog niemand die zwanger is in de omgeving!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:50 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
Ja dat was mijn gedachte dus bij die wool eater deken. Was van plan alleen voorraad te gebruiken en uiteindelijk heb ik 19 bollen (geheel of gedeeltelijk) gebruikt en 11 er bij gekocht.... Zucht. En ja, dan begin je weer te kopen en zie je weer nieuwe kleuren..... Deze deken is dus allemaal met nieuwe bollen, schiet lekker op (not). Maar ja, zolang ik niet failliet ga en er lol in heb he. Gelukkig heb ik geen dure Noro verslaving ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |