SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Ben ik nog iets vergeten?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Rustig, ik ga m'n best doenquote:
Zei ik vorige week al dat hij daarheen zou gaan toen men hier bij het bericht Poulsen naar Ajax aan hem dachtquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
De Poulsen van AZ is naar Sampdoria.
Fallout New Vegas.quote:
Heel oud al ofzo?quote:
2 jaartjes geloof ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel oud al ofzo?
Ziet er niet uit
quote:
Jij hebt liever een kerel staan zekerquote:
Je moeder is ook niet aantrekkelijk, maar die heb ik toch ook niet het huis uitgetraptquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dus als zij naakt op je bed zou liggen zou je d'r uit je huis trappen?
Welk huis?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moeder is ook niet aantrekkelijk, maar die heb ik toch ook niet het huis uitgetrapt
Dit dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:13 schreef Thorb het volgende:
Niet echt lelijk, maar niet super aantrekkelijk. Beetje nep etc.
Ja maar gameplay boven graphicsquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel oud al ofzo?
Ziet er niet uit
Zieke geestquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar gameplay boven graphics
Dit spel is echt leuk. Lekker dynamiet naar de andere mensen gooien
[ afbeelding ]
Ik heb Fallout 3 inc. alle DLC's helemaal uitgespeeld. Echt een vette sfeer heeft die game en de gameplay is gewoon subliem. Een van de beste games van deze generatie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar gameplay boven graphics
Dit spel is echt leuk. Lekker dynamiet naar de andere mensen gooien
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 27 augustus 2012 13:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zieke geest![]()
Ga jij CS:GO op ps3 halen?
Heb ik ook uitgespeeld. Zonder de DLC danquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Fallout 3 inc. alle DLC's helemaal uitgespeeld. Echt een vette sfeer heeft die game en de gameplay is gewoon subliem. Een van de beste games van deze generatie.
Zo'n spel hoor je eigenlijk ook op de pc te spelen. Op de xbox is het nog wel te doen met de controller. Maar op de PS3 lijkt het me zo kut en saai doordat je weinig interactie met de spelers hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
community op de xbox is beter he
Ik kan het ook met toetsenbord en muis spelen op ps3 hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ik ook uitgespeeld. Zonder de DLC danIk ben het met je eens. Al is het soms een beetje buggy. Toch blijft het leuk om te spelen
[..]
Zo'n spel hoor je eigenlijk ook op de pc te spelen. Op de xbox is het nog wel te doen met de controller. Maar op de PS3 lijkt het me zo kut en saai doordat je weinig interactie met de spelers hebt.
als je dat van plan bent kan je het beter voor de pc halenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan het ook met toetsenbord en muis spelen op ps3 haha
Niet van plan. Gwoon een optiequote:Op maandag 27 augustus 2012 13:50 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Alonso
[..]
als je dat van plan bent kan je het beter voor de pc halen
Jeetje, had jij ons even in de maling genomen zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk staat mijn naam in de TT
Ik deed alsof ik iemand was die niks van Pokémon wist, dachten jullie dat ik iemand anders was?
je broertje toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik deed alsof ik iemand was die niks van Pokémon wist, dachten jullie dat ik iemand anders was?
DMquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zag net een erg verontrustende foto van een tandenborstel en tandpastatube in respectievelijk de anus en vagina.
Ik heb geen broertje, alleen een broer van 24. Maar ik las net dat op tweakers over die Viridian Gym en toen dacht ik: daar kan ik wel iets grappigs over zeggenquote:
Ken je dat programma nog? In de maling. Gingen ze allemaal grapjes uithalen met mensen, op Nickelodeon ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jeetje, had jij ons even in de maling genomen zeg.
had je ons even tuk daarquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje, alleen een broer van 24. Maar ik las net dat op tweakers over die Viridian Gym en toen dacht ik: daar kan ik wel iets grappigs over zeggen
Maar heb je dan ook wel eens dat je goed je best zit te doen met je controller gemaakt voor Japanse handjes en dat zo'n Brits kutkind met een muis iedereen aan gort knalt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan het ook met toetsenbord en muis spelen op ps3 haha
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens mij heb je controller, keyboard en muis, en mixed lobbiesquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook wel eens dat je goed je best zit te doen met je controller gemaakt voor Japanse handjes en dat zo'n Brits kutkind met een muis iedereen aan gort knalt?
[..]![]()
Er zijn altijd nog 3th-party converters die muisbewegingen en toetsenbordaanslagen kunnen vertalen naar PS3 en Xbox besturing, waardoor die controllerlobby's alsnog toegankelijk zijn voor toetsenbord en muis.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je controller, keyboard en muis, en mixed lobbies
Zoveel zul je er niet tegenkomenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn altijd nog 3th-party converters die muisbewegingen en toetsenbordaanslagen kunnen vertalen naar PS3 en Xbox besturing, waardoor die controllerlobby's alsnog toegankelijk zijn voor toetsenbord en muis.
En ik krijg altijd kramp van die toetsen, de controller van de Xbox is veel ergonomischer.
Ja, dit. Speelt hartstikke fijn. Even wennen, maar werkt prima.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind shooters gewoon prima werken op console hoor. Alleen even sensitivity afstellen en knallen
Niet op 10 spelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
7 sensitivity en quickscopen als een malle
Inderdaad, gewoon op max. sensitivity zetten, dan is het goed te doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind shooters gewoon prima werken op console hoor. Alleen even sensitivity afstellen en knallen
Hoe hoger de sensitivity hoe noober je bent.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon op max. sensitivity zetten, dan is het goed te doen.
Nee hoge sensitivity= meer skills nodig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe hoger de sensitivity hoe noober je bent.
Haha, daarom is met 10 spelen moeilijkerquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe hoger de sensitivity hoe noober je bent.
Johquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee hoge sensitivity= meer skills nodig.
Prachtig ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]Geniaal.
[ afbeelding ]
Eigenwijze kut bot.
OpTiCx-_QuiKsKilLzZquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
lekker max sensitivity no scope wallbang 360 across the map ja tog xd xd skillzzz xd
Tof team Kevin.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog Guilherme maar geen een op de markt
Ik speelde die demo op iets hogere sensitivity dan standaard en dat ging voor mij al goed genoeg
Marcano > Rodriquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog Guilherme maar geen een op de markt
Ik speelde die demo op iets hogere sensitivity dan standaard en dat ging voor mij al goed genoeg
Nee je kan niet QS'en in CSquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat soort dingen.
Is het uberhaupt wel mogelijk om te quickscopen in CS
Nopequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat soort dingen.
Is het uberhaupt wel mogelijk om te quickscopen in CS
Dan moet ik Cicinho RB gaan zetten en daar heb ik geen zin in. Bovendien moet ik dan met die gozer van Olympiacos op doel gaan spelen en die is zeldzaam ofzo, kon hem niet vinden.quote:
Quickscopen met een secondary wapen. Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ging altijd quickscopen met mijn Desert Eagle in COD4
Waarom moet cicinho dan RB?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan moet ik Cicinho RB gaan zetten en daar heb ik geen zin in. Bovendien moet ik dan met die gozer van Olympiacos op doel gaan spelen en die is zeldzaam ofzo, kon hem niet vinden.
Acog is voor noobsquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik quickscope altijd met magnum acog
quote:
Cicinho van Roma voor de dubbellink met Lucioquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom moet cicinho dan RB?
En welke keeper neem je nu dan?
jazeker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Quickscopen met een secondary wapen. Ja.
IF Caceres met Juventus Lucioquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Cicinho van Roma voor de dubbellink met LucioIk ga nu Guilherme nemen.
ja IF Caceres maar daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF Caceres met Juventus Lucio
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben ik echt een bot?![]()
[ afbeelding ]
Hou is op met die onzin.quote:
Hartstikke leukquote:
Kan ie ook Nederlands?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hartstikke leuk.
En jij noemt mij autistquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hartstikke leuk.
Nee, dit Vlaamsquote:
Blijkbaarquote:
Ik verveel mequote:
Las je het accent soms niet? Tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge jongequote:
Kuh-dissst!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wauw die gozer is echt niet aardig man.
[ afbeelding ]
Met een D hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
deze moest ik posten van mezelf. grgr
niks mis meequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
D66 geeft mensenrechtenactivisten onderdak in Den Haag
Succes poker
Bedoel je cabaret?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
deze moest ik posten van mezelf. grgr
Alex nu al z'n coins gegeven?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Totally worth it!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alex nu al z'n coins gegeven?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:18 schreef poker4lifee het volgende:
Hello, I was wondering if you would except me as a friend, the articles you have marked of mine have been really helpful and your explanations easy to understand.mensen Nederlands aan het leren like a boss
Thank you very much. Veel plezier met Schönequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:15 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Totally worth it!
En die komt ook nog eens uit Engelandquote:
je gaat naar poldertube, je zoekt op stacey en bam.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet eens even achter een link van Stacey aan
Die kerel mag ook wel een cursus Engels bij je nemen dan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:18 schreef poker4lifee het volgende:
Hello, I was wondering if you would except me as a friend, the articles you have marked of mine have been really helpful and your explanations easy to understand.mensen Nederlands aan het leren like a boss
Nee, jij?quote:
alsof ik jongens helpquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die kerel mag ook wel een cursus Engels bij je nemen dan.
hahahaquote:
Niet eens iPadvriendelijk die sitequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
je gaat naar poldertube, je zoekt op stacey en bam.
dan ga je naar xnxx en blaf je daar even een sok mee volquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet eens iPadvriendelijk die site
Thanks tho, onderzoek zal voort worden gezet op de Personal Computer
Ben jij een pr0n database ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
dan ga je naar xnxx en blaf je daar even een sok mee vol
Pics van je chick?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alsof ik jongens help
oke een paar danmaar dit was een chick
[..]
hahaha
Nee, ik ken alleen een paar standaard die iedereen kentquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben jij een pr0n database ofzo?
Deze kende ik nog niet, even toevoegen aan m'n favorieten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik ken alleen een paar standaard die iedereen kent
Ziet er wel kek uit, als ik vragen heb over Duits daar mooi naartoequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
wel een chille site trouwens dat livemocha, beetje spaans leren en als ik me verveel wat mensen helpen met Nederlands
Je hoeft maar 3 duitse woorden te kennen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er wel kek uit, als ik vragen heb over Duits daar mooi naartoe
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er wel kek uit, als ik vragen heb over Duits daar mooi naartoe
Hoe werkt dat dan? Ik wil wel een woordje Zweeds leren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
wel een chille site trouwens dat livemocha, beetje spaans leren en als ik me verveel wat mensen helpen met Nederlands
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hoeft maar 3 duitse woorden te kennen.
Sieg, heil en fuhrer
Koop dan, josti.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:30 schreef vandermar het volgende:
Ik wil Rooney eigenlijk nog ipv Hernandez maar daar heb ik geen coins voor
uhm je begint met wat credits en daar kan je van die cursussen mee halen. En in sommige cursussen kan je spraak/schrijfoefeningen doen, en die kan je laten checken door andere mensen. Zitten echte leraren tussen maar ook gewoon mensen die anderen helpen. Alleen je hebt niet zoveel credits dus je wordt verplicht om anderen een beetje te helpen zodat je zelf meer dingen kan doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Ik wil wel een woordje Zweeds leren.
Stacks tot de ceiling tochhquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
Even kijken hoeveel geld ik nog heb, ga ik even Fifa 13 pre orderen
nee man, 400 maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stacks tot de ceiling tochh
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stacks tot de ceiling tochh
Mycom of Dixons zijn het goedkoopstequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
waar fifa pre order zodat je code krijgt voor pakjes?
http://www.gamesshoppen.n(...)hqcjjge3vu3chkbvji33quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mycom of Dixons zijn het goedkoopste
Mycom staat niets bij over pakjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mycom of Dixons zijn het goedkoopste
Geen UT editiequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://www.gamesshoppen.n(...)hqcjjge3vu3chkbvji33
Had RP hem wel vandaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mycom staat niets bij over pakjes
Klopt, vorig jaar had ik FIFA12, Battlefield 3 en Forza 4 voor 109 euro. Leuke acties zijn dat!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef diedjuh het volgende:
Gewoon op de eerste dag naar Saturn of MM, dan krijg je die code erbij en hij kost maar 45 euro!
Dan doe je dat, ik heb er de laatste paar dagen niet zoveel geopend maar ik had wel de enige bronze IF van deze weekquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb zin om bronzen pakjes open te maken.
Jezus man, jij krijgt ook altijd die bronzen IF's. Niet dat ze veel waard zijn, maar toch. Ik heb er inmiddels wel meer dan 1000 geopend de laatste maand, maar geen IF's.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan doe je dat, ik heb er de laatste paar dagen niet zoveel geopend maar ik had wel de enige bronze IF van deze week
Uiteindelijk 90% van de tijd fifa gespeeld zekerquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar had ik FIFA12, Battlefield 3 en Forza 4 voor 109 euro. Leuke acties zijn dat!
Het is gewoon van een Engels woord, maar jij gebruikt 'm als Nederlands. Daarom gewoon stam+t. Ik loop. Jij loopt. Ik care. Jij caret.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Toch niet? Leg even uit svp, met engelse werkwoorden vind ik het lastig
99%. Battlefield 2 missies van gedaan en Forza 4 zit nog in het folie, net als 30 andere spellen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Uiteindelijk 90% van de tijd fifa gespeeld zeker
oke dan deed ik het dus toch goedquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is gewoon van een Engels woord, maar jij gebruikt 'm als Nederlands. Daarom gewoon stam+t. Ik loop. Jij loopt. Ik care. Jij caret.
Zonde geld welquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
99%. Battlefield 2 missies van gedaan en Forza 4 zit nog in het folie, net als 30 andere spellen.Ach ja, het vult m'n dvd-kastje mooi op in ieder geval.
Geen Forza 4 spelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
99%. Battlefield 2 missies van gedaan en Forza 4 zit nog in het folie, net als 30 andere spellen.Ach ja, het vult m'n dvd-kastje mooi op in ieder geval.
Hij reageert er ook bewust niet op omdat 'ie weet dat hij weer keihard faalde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke dan deed ik het dus toch goedVond het al zo vreemd dat GJE iets wist.
Heel verstandig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij reageert er ook bewust niet op omdat 'ie weet dat hij weer keihard faalde.
Nee hoor, ik vind het wel schattig dat als je de 1e keer niet genoeg aandacht krijgt, je het een tweede keer probeertquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij reageert er ook bewust niet op omdat 'ie weet dat hij weer keihard faalde.
Ik had ook 2x IF Kandji in 1 week, ik heb dit jaar teveel geluk met packs gehadquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jezus man, jij krijgt ook altijd die bronzen IF's. Niet dat ze veel waard zijn, maar toch. Ik heb er inmiddels wel meer dan 1000 geopend de laatste maand, maar geen IF's.
Ik vind het schattig dat je altijd faalt. Met alles.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het wel schattig dat als je de 1e keer niet genoeg aandacht krijgt, je het een tweede keer probeert
Waarom blijf je dan niet gewoon lekker Black Ops spelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
Ik ga FIfa en Black ops 2 halen. Ik hoop dat Black Ops 2 net zoals Black Ops speelt!
Doe ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan niet gewoon lekker Black Ops spelen
Krijg nou tieten, IF KANDJI! LOL! XD XD XDquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had ook 2x IF Kandji in 1 week, ik heb dit jaar teveel geluk met packs gehad
De UP Pogba heb ik ook al een keer in een pack gehad, en ik had deze week dus de enige bronze IF en vorige week ook 1 van de 2 (wel zijn beide IFs bijna niks waard)
De MP van Bf3 is briljant joh!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat je altijd faalt. Met alles.
Toch maar eens spelen dan. Ik vond BFBC2 al bazig goed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De MP van Bf3 is briljant joh!
Klopt. Jij begint met zo'n domme opmerking en durft daarna niets meer te zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig superieur. Nu maar weer normaal doen?
Je zei nog zo; 'Ik geef wat ik krijg', maar uiteindelijk probeer je alles op te stoken
Waarom niet?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Jij begint met zo'n domme opmerking en durft daarna niets meer te zeggen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Jij begint met zo'n domme opmerking en durft daarna niets meer te zeggen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig superieur. Nu maar weer normaal doen?
Je zei nog zo; 'Ik geef wat ik krijg', maar uiteindelijk probeer je alles op te stoken
Je vindt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je vind jezelf volwassen, maar toch ben je nog zo kinderachtig.
Niet alle posts zijn naar jou gericht, zo speciaal ben je niet.
met een D toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je vind jezelf volwassen, maar toch ben je nog zo kinderachtig.
Niet alle posts zijn naar jou gericht, zo speciaal ben je niet.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
Eindelijk 16![]()
Nog iets gemist sinds gister avond op mensen na?
Gefeliciteerd man. Je hebt wel veel gemist ja.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
Eindelijk 16![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
GJE op z'n plaats zettenWaarom zoveel moeite nog doen. DIe jongen bijt toch altijd van zich af, ookal zit hij fout.
Eerst vertellen wie er goedkoop op de markt staat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand mij nu snel 16 k opsturen je krijgt er 2 euro voorAUB!!
quote:
Dankjequote:Op maandag 27 augustus 2012 15:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Je hebt wel veel gemist ja.
Gratzquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
Eindelijk 16![]()
En oja, ik las iets terug en jullie vroegen wie IkHebVeelSwag is, dat was ik niet maar Geluid. Dus mond dicht, ik was Schietdiebal
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
Eindelijk 16![]()
Jij, want jij bent 15 en ik heb een hekel aan kinderen onder de 16.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie doet er hier nou kinderachtig?
waarom verbeter je dan weer iemand terwijl je het zelf niet weet =[quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie doet er hier nou kinderachtig?
quote:
Dankje, ja ik voel me ook slimmer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
1 jaartje wijzer![]()
Dus mijn schuld dat ik iemand 'verbeter', en dat iemand anders zo gaat doen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom verbeter je dan weer iemand terwijl je het zelf niet weet =[
Wou SIF Altidore halen had nog 5k zelfquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerst vertellen wie er goedkoop op de markt staat.
Ik ben nu niet meer onder 16quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij, want jij bent 15 en ik heb een hekel aan kinderen onder de 16.
Tijgerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Dankje, ja ik voel me ook slimmer.
Win-win situatie
Maar even een vraagje of jullie dat ook zo beleven.
er is een mooi meisje, die zat vorig jaar bij mij in de klas, maar is blijven zitten. Dus ik kom op school, en ze komt naar me toe, en feliciteert mij. Dat moment dat ze je kusjes geeften dan ruikt ze ook nog lekker haha
Wel u-18quote:
lekker fap fapquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Win-win situatie
er is een mooi meisje, die zat vorig jaar bij mij in de klas, maar is blijven zitten. Dus ik kom op school, en ze komt naar me toe, en feliciteert mij. Dat moment dat ze je kusjes geeften dan ruikt ze ook nog lekker haha
fap fap fap*quote:
Voeg me toe op live dan stuur ik wel een keer invite. Spelen meestal met minimaal een volle squad maakt het veel leukerquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Toch maar eens spelen dan. Ik vond BFBC2 al bazig goed.
Dankje Bro!quote:
Op dit moment ben jij de gene die zich kinderachtig gedraagt. Het is niemand zijn "schuld". We spelen godverdomme niet in een zandbak.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus mijn schuld dat ik iemand 'verbeter', en dat iemand anders zo gaat doen?
Open je ogen man
Zag je het garpje niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op dit moment ben jij de gene die zich kinderachtig gedraagt. Het is niemand zijn "schuld". We spelen godverdomme niet in een zandbak.
Nu sta je aan onze kant.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
Haha, weer een ruzie hier, eindelijk ben ik er niet bij betrokken.
Auto's gaat me nog iets te ver hoor, heb net de scooters goed onder de kniequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
Gefeliciteerd Marcie. Nu mag je eindelijk legaal auto's koppen.
wat is er aan de hand danquote:
Nee, ik ben homo dus heb liever jongensquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
Nee vinden jullie dat niet fijn, als een mooi meisje, lief meisje enzo je kusjes geeft? Oke zou wel aan mij liggen.
nee, bedoelde het meer als losstaande vraagquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus mijn schuld dat ik iemand 'verbeter', en dat iemand anders zo gaat doen?
Open je ogen man
Ik ontvang liever een knuffel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
Nee vinden jullie dat niet fijn, als een mooi meisje, lief meisje enzo je kusjes geeft? Oke zou wel aan mij liggen.
You are very good in kicking open doors inquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:02 schreef pascal08 het volgende:
Wat heb je voor je verjaardag gekregen Marcie?
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik ben homo dus heb liever jongens
Gefelcitetterd though
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Win-win situatie
Maar dat krijg ik niet van haar want ze heeft een vriendjequote:
quote:
Alles kan kapotquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar dat krijg ik niet van haar want ze heeft een vriendje
Trakteer je op pics van je zusje?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje
En Pascal, ik heb een scooter gekregen, een seizoenkaart van mijn ouders
Van mijn zus psv broekje + sokken, shirt had ik al.
Kan, maar haar vriendje is een goede vriend van mij.quote:
Balenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar dat krijg ik niet van haar want ze heeft een vriendje
Zus, ze is 19, en neequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trakteer je op pics van je zusje?
Vanavond 0:00 sluit de officiële inschrijving. Niet-officieel inschrijven kan dan nog, maar dan doe je officieel niet meer mee (wel niet-officieel natuurlijk).quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wanneer is dat Xbox toernooi ook alweer? Donderdag toch?
Ik ben verkleed als een piraat en piraten hebben altijd voorrang!quote:
Ik ben al ingeschreven, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vanavond 0:00 sluit de officiële inschrijving. Niet-officieel inschrijven kan dan nog, maar dan doe je officieel niet meer mee (wel niet-officieel natuurlijk).
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:06 schreef pascal08 het volgende:
Niet-officieel inschrijven kan dan nog, maar dan doe je officieel niet meer mee (wel niet-officieel natuurlijk).
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben verkleed als een piraat en piraten hebben altijd voorrang!
Was deze al aan het maken toen jij aan het commenten was.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
You are very good in kicking open doors in
o godquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef marcie216 het volgende:
vrijdag meteen zat zuipen
We gaan met een paar vrienden bij iemand fifa doen, bij elke gele/rode kaart een shotje pakken, bij elke penalty tegen een shotje pakken, bij een gemiste penalty moet je er 2 pakken en bij elke tegen goal een shotje.
Zaterdag lekker voetballen
Die zat eerst in mijn geschiedenis werkstukquote:
Dat is geen piraat.quote:
Best een goed idee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef marcie216 het volgende:
We gaan met een paar vrienden bij iemand fifa doen, bij elke gele/rode kaart een shotje pakken, bij elke penalty tegen een shotje pakken, bij een gemiste penalty moet je er 2 pakken en bij elke tegen goal een shotje.
Mag niet hè!quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef marcie216 het volgende:
wat niet?quote:
Let niet op de taalfouten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:09 schreef marcie216 het volgende:
wat is Bussen?
En ja is toch een goed idee, komende 2 trainingen oefenen op slidingen, en dan zaterdag los .
Dan kan je beter doen:quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:07 schreef marcie216 het volgende:
Shotjes nemen is een straf he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan kan je beter doen:
Goal=shotje
Penalty= shotje, penalty scoren = 2 shotjes.
Rood=eetlepel kaneel eten.
Geel= theelepel kaneel eten.
Penalty missen=tegenstander krijgt shotje.
zo iets.
bazen spel, maar niet om mee te beginnen als net 16quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Let niet op de taalfouten.![]()
http://www.goedkoopbier.nl/drankspel/Buzzen
Het is 'de bus in.' Niet buzzen.
Verliezen=potje maanzaad eten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan kan je beter doen:
Goal=shotje
Penalty= shotje, penalty scoren = 2 shotjes.
Rood=eetlepel kaneel eten.
Geel= theelepel kaneel eten.
Penalty missen=tegenstander krijgt shotje.
zo iets.
Dan wil ik wel gestraft wordenquote:
Kan makkelijk. Ik speel het altijd met een meisje van 15.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
bazen spel, maar niet om mee te beginnen als net 16
Helaas, dat heb ik nietquote:
Ik denk het niet, want je pakt dan gemiddeld 4-5 shotjes per wedstrijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan wil ik wel gestraft worden
ik heb nog niet zo veel drank op, of ja niet veel achter elkaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Ik speel het altijd met een meisje van 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |