SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Ben ik nog iets vergeten?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Rustig, ik ga m'n best doenquote:
Zei ik vorige week al dat hij daarheen zou gaan toen men hier bij het bericht Poulsen naar Ajax aan hem dachtquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
De Poulsen van AZ is naar Sampdoria.
Fallout New Vegas.quote:
Heel oud al ofzo?quote:
2 jaartjes geloof ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel oud al ofzo?
Ziet er niet uit
quote:
Jij hebt liever een kerel staan zekerquote:
Je moeder is ook niet aantrekkelijk, maar die heb ik toch ook niet het huis uitgetraptquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dus als zij naakt op je bed zou liggen zou je d'r uit je huis trappen?
Welk huis?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moeder is ook niet aantrekkelijk, maar die heb ik toch ook niet het huis uitgetrapt
Dit dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:13 schreef Thorb het volgende:
Niet echt lelijk, maar niet super aantrekkelijk. Beetje nep etc.
Ja maar gameplay boven graphicsquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel oud al ofzo?
Ziet er niet uit
Zieke geestquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar gameplay boven graphics
Dit spel is echt leuk. Lekker dynamiet naar de andere mensen gooien
[ afbeelding ]
Ik heb Fallout 3 inc. alle DLC's helemaal uitgespeeld. Echt een vette sfeer heeft die game en de gameplay is gewoon subliem. Een van de beste games van deze generatie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar gameplay boven graphics
Dit spel is echt leuk. Lekker dynamiet naar de andere mensen gooien
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 27 augustus 2012 13:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zieke geest![]()
Ga jij CS:GO op ps3 halen?
Heb ik ook uitgespeeld. Zonder de DLC danquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Fallout 3 inc. alle DLC's helemaal uitgespeeld. Echt een vette sfeer heeft die game en de gameplay is gewoon subliem. Een van de beste games van deze generatie.
Zo'n spel hoor je eigenlijk ook op de pc te spelen. Op de xbox is het nog wel te doen met de controller. Maar op de PS3 lijkt het me zo kut en saai doordat je weinig interactie met de spelers hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
community op de xbox is beter he
Ik kan het ook met toetsenbord en muis spelen op ps3 hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ik ook uitgespeeld. Zonder de DLC danIk ben het met je eens. Al is het soms een beetje buggy. Toch blijft het leuk om te spelen
[..]
Zo'n spel hoor je eigenlijk ook op de pc te spelen. Op de xbox is het nog wel te doen met de controller. Maar op de PS3 lijkt het me zo kut en saai doordat je weinig interactie met de spelers hebt.
als je dat van plan bent kan je het beter voor de pc halenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan het ook met toetsenbord en muis spelen op ps3 haha
Niet van plan. Gwoon een optiequote:Op maandag 27 augustus 2012 13:50 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Alonso
[..]
als je dat van plan bent kan je het beter voor de pc halen
Jeetje, had jij ons even in de maling genomen zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk staat mijn naam in de TT
Ik deed alsof ik iemand was die niks van Pokémon wist, dachten jullie dat ik iemand anders was?
je broertje toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk staat mijn naam in de TT
Ik deed alsof ik iemand was die niks van Pokémon wist, dachten jullie dat ik iemand anders was?
DMquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zag net een erg verontrustende foto van een tandenborstel en tandpastatube in respectievelijk de anus en vagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |