SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 27-08-2012 12:39:55 ]Spoilers!
haha tnxquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yay voor Rhubarb dus want die is een maat geslonken en dat is een hele grote yay waard
Wat zij zegt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yay voor Rhubarb dus want die is een maat geslonken en dat is een hele grote yay waard
Nou ik heb er nooit echt zin in ! Maar de afgelopen week best wel weer netjes gegeten enzo dus ik kan haast niet enorm zijn aangekomen danwel er moet wat af zijn gegaan, en zoniet als ik rond de 75kg blijf hangen vind ik het prima.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je er deze week wel zin in Joene?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
8 cm op je taille!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:16 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]yay
Ik praat er eigenlijk ook niet veel met mensen over, weet je dat. Het sporten wel, en daar krijg ik ook wel complimentjes over... Maar dat mijn gewicht nog niet zo meegaat, en hoe ik daar soms mee kan zitten weten niet veel mensen.
Ik heb laatst ook mijn taille gemeten, en ik had nog een kaartje met maten liggen van de naailes.. Het scheelde 8 cm.... Dus de rok die ik ga maken maak ik maar in een maat kleiner heb ik besloten, hij zakte nu toch wel af..
eyy susie.. volgens mij ben je even lang als ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:32 schreef Susie het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, deze dus. Mag ik in de OP erbij?
ja doen we al hoor , maar had nu nog mn werk in noord-holland en per 1 sept in zuid-holland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:51 schreef Susie het volgende:
Thanks Lucky!
Ben 1.73 Barreltje en heb eigenlijk niet echt gesteld van dan en dan wil ik het behaald hebben. Tuurlijk, het liefst morgen al, maar we moeten wel realistisch blijvenIk denk dat voor mijn verjaardag in februari een goed doel is. Dan heb ik 5 maanden om 16 kilo af te vallen? Is dat realistisch?
Als ik trouwens 78 haal ben ik ook al superblij, dat was ik ook voor mijn zwangerschap!
Dat is wel lastig zeg! Succes daarmee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef Barreltje het volgende:
alleen vind ik het lastig omdat de komende 2-3 maanden 75 % van het eten dat ik eet door iemand anders is klaar gemaakt en ik dus niet heel veel keus heb.. maar we gaan gewoon veel vlees met groenten eten
Ik wil niet negatief doen en weightwatchers afkraken maar het is niet het beste dieet wat je kan volgen met dingen erin waarvan ze zeggen dit kan je onbeperkt eten etc.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:52 schreef Susie het volgende:
Ben dus met weight watchers begonnen, maar moet nog even aan dat puntengebeuren wennen! Maar op zich redelijk gedaan vandaag vind ik zelf![]()
En lekker trainen Barreltje! Ik mag volgende week weer starten... mag = moet dus!
de moeder van een oudklasgenootje van mijn dochter doet al een hele tijd WW en die valt dus echt geen ene flikker af.. ja soms 100 gram, soms 200 gram en die sport 4/5x per week intensief!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:52 schreef Susie het volgende:
Ben dus met weight watchers begonnen, maar moet nog even aan dat puntengebeuren wennen! Maar op zich redelijk gedaan vandaag vind ik zelf![]()
En lekker trainen Barreltje! Ik mag volgende week weer starten... mag = moet dus!
ik ook, gezellig!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:52 schreef Susie het volgende:
Uhh... Zweten bij inspanning is toch niets mis mee? Ik ben nu ook bezweet (heb net hardgelopen). Het hoort er gewoon bij, zeker in de zomer. Niets mis met vers zweet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een dikke vette faal gehad vanmiddag. Ik had mezelf eindelijk, eindelijk de deur uit geschopt om een uurtje te gaan wandelen maar na 5 minuten had ik al zo'n grote zweetaanval dat ik weer naar huis ben gegaan
Dat doen we dus niet meer overdag, veel te warm.
Oke, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij komt dat door bepaalde organen als je hart
kan dat die al 'beschadigd' zijn of nog ongezond zijn
ga eens langs de dokter zou ik zeggen
kan nooit kwaad
Ja tuurlijk. Maar als het zweet letterlijk van je hoofd drupt als je even naar de brievenbus wandelt is er iets niet helemaal goed. En dat kan kloppen want mijn hormonen zijn in onbalans. Ik ben nu nog steeds aan het zweten van dat geintje van vanmiddag en dat was letterlijk 5 minuten wandelen. Gewoon verkeerd getimed, te veel adrenaline door stress en mijn tussendoortje een half uur te laat genomen. Stom, ik had het kunnen weten. Morgen beterquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:34 schreef helicopter het volgende:
[..]
Uhh... Zweten bij inspanning is toch niets mis mee? Ik ben nu ook bezweet (heb net hardgelopen). Het hoort er gewoon bij, zeker in de zomer. Niets mis met vers zweet.
Dit dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik zat mij vanmorgen te bedenken dat ik niet eens weet wanneer ik weer last van PMS moet hebben... Lang leve het spiraaltje.
Als ik had geweten dat een pols breken en elleboog ontwrichten dé afvalmethode is, dan was ik veel eerder van die trap geflikkerdquote:
Buh nee dank je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:27 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat een pols breken en elleboog ontwrichten dé afvalmethode is, dan was ik veel eerder van die trap geflikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |