Ik ook, eigenlijk een beetje heel erg veel meer, maar ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:43 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk heb ik meer zin in volwassenaudities
Doen lieve schat van me!quote:
Het zijn ook altijd de meest irritante versies, met teveel zelfvertrouwen die verdomd graag in de aandacht staan. Ik weet nu al dat er veel ergermomentjes komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel kijken al ben ik niet zo gek op zingende kinderen
siwieeeuusquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Karina het volgende:
Na Voice Kids om half 11: My big fat Gypsy Christmas
Ook dat jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:18 schreef Lutte het volgende:
Nee joh kinderaudities zijn leuk, allemaal Biebers/poppetjes en driehonderd keer Birdy en voor de afwisseling wat Rihanna en Bieber.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook dat jaAl valt dat nog te handelen bij een wat rustiger kind, maar het zijn allemaal van die Wiepjes, vreselijk
![]()
Vooral als ze zo gepusht worden door hun ouders, of als ze helemaal vol van zichzelf zijn vind ik ze echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef Karina het volgende:
Ik ga wel kijken al ben ik niet zo gek op zingende kinderen
Euhm die kinderen voor kinderen dozen mogen ze juist houden hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten Kinderen voor Kinderen-onschuldigheid hebben. Dan zijn ze leuk!
Ik heb editie 1 en 2 nog op cassettequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk ook teveel terug aan hoe Kinderen voor Kinderen ooit was. 12 en 13.
Ja van die hyper de wieper pieper, stuiterballenquote:
Marly?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verheug me ook weer enorm op de wekelijkse update van Marly om 8 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |