Ze zijn verplicht de grond in de stad te doorzoeken op verloren sleutels?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent te dom om in te zien dat de politie niet voor niets een wettelijk opgelegde plicht heeft waaraan ze wederom weer eens niet voldoen. Dat vind ik tamelijk dom ja!
Wat ben jij soms heerlijk nuchterquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk nu zeg je het "JAMMER" .. niets meer, niets minder
Dat ik 100% zeker weet dat ik die sleutels niet voor 5 euro kan laten bijmaken is idd een feit. Maar dan moeten mensen 100 keer boeren dat dat kan, want die weten dat zo goed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
dat jij het ergens niet mee eens bent, dat staat niet gelijk aan ontkrachten.
Klopt ook, zelfs in de commercie, kom je genoeg mensen tegen die er geen plezier in hebben om andere mensen 'ten dienst' te zijn. Beetje een manco van onze cultuur.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb als ik bij de kassa van de V&D sta ook niet het idee dat verkoopmedewerkster Sanne zin heeft om mij te helpen. Ze staat toch met een kater van de vorige avond achter de klantenservicebalie te hangen. Bij publieke instanties werken ook Sannes. Daar verwacht ik ook niks van, dan kan het alleen maar meevallen
Nee maar wel om een depot te hebben waar mensen die zaken kunnen droppen. Dat toegankelijk is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn verplicht de grond in de stad te doorzoeken op verloren sleutels?
Ik heb zo mijn pluspuntenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ben jij soms heerlijk nuchter
Nogmaals: neger wat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent te dom om in te zien dat de politie niet voor niets een wettelijk opgelegde plicht heeft waaraan ze wederom weer eens niet voldoen. Dat vind ik tamelijk dom ja!
Die hebben ze, dat kunnen ze.. dat is het..quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee maar wel om een depot te hebben waar mensen die zaken kunnen droppen. Dat toegankelijk is.
Misschien eens leren lezen ipv domme tekst opboeren zoals zovelen hier.
Maar dat is het toch ook? Misschien niet 24/7, maar zeker toegankelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee maar wel om een depot te hebben waar mensen die zaken kunnen droppen. Dat toegankelijk is.
Ik vind dat jouw paar dagen wachten zo erg nog niet zijn. Ben ik nu dom?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Evie het volgende:
[..]
mensen die hun sloten laten vernieuwen kunnen voor hetzelfde merk kiezen als dat momenteel in die betreffende nieuwbouwwijk gebruikt worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker van alle nieuwbouw woningen in de omgeving eigenlijk.
Dat depot is er toch, bij de gemeente. Moet je ze overigens niet bellen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Evie het volgende:
[..]
he.. gekken bestaan er.. want de politie doet daar niets aan!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef rival het volgende:
. en damn dan moet je nog steeds die hele wijk door....
Kan dinsdag pas.. let eeens op!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat depot is er toch, bij de gemeente. Moet je ze overigens niet bellen?
quote:
Hebben ze niet want ik moet er bij een heel andere instantie voor zijn. Die erg practisch niet geopend is op tijden waar iedere andere instantie op geopend dient te zijn. Dat is een beetje heel erg diep triest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die hebben ze, dat kunnen ze.. dat is het..
alleen neit op de tijdstippen die jij graag zou willen hebben en op de plek waar jij het wilt.
Nee, want die zitten achter de balie van het depot te wachten tot jij je sleutels komt claimen, ook om 3 uur 's nachts. Ze zijn immers wettelijk verplicht 24/7 eigendommen te retourneren bij hun rechtmatige eigenaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
he.. gekken bestaan er.. want de politie doet daar niets aan!
Een sleutel verliezen, daar begint het stukje dom zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:47 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm niet bepaald.. ik denk dat 9 uur in de week bereikbaarheid en toegankelijkheid niet echt zeer toegankelijk is,quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat is het toch ook? Misschien niet 24/7, maar zeker toegankelijk.
Inderdaad, ze waren gewoon al om 10.00 open op de maandagochtend, i.t.t. heel veel winkels bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag en kan hier dus nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
mensen die hun sloten laten vernieuwen kunnen voor hetzelfde merk kiezen als dat momenteel in die betreffende nieuwbouwwijk gebruikt worden.
ook vervangen vaak mensen hun sloten direct na aankoop huis, dan kunnen ze ook voor elk willekeurig merk kiezen....
dus wat jij zegt kan een indicatie zijn voor een bepaalde wijk, geen gegeven. en damn dan moet je nog steeds die hele wijk door....
Iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, want die zitten achter de balie van het depot te wachten tot jij je sleutels komt claimen, ook om 3 uur 's nachts. Ze zijn immers wettelijk verplicht 24/7 eigendommen te retourneren bij hun rechtmatige eigenaar.
Ze zijn 9 uur in de week bereikbaar en vandaag is niet een van die dagen zoals ik al eerder vermeldde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, want die zitten achter de balie van het depot te wachten tot jij je sleutels komt claimen, ook om 3 uur 's nachts. Ze zijn immers wettelijk verplicht 24/7 eigendommen te retourneren bij hun rechtmatige eigenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |