Ik deed het niet eens bewustquote:
En hun mening en probleemoplossend vermogen mankeert ook al wat aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja het is erg gesteld met de mensen van tegenwoordigGeen verstand zit er meer in
JA VERDOMME!quote:
Ik zag hetquote:
Die fokkers van tegenwoordig ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En hun mening en probleemoplossend vermogen mankeert ook al wat aan
Dat iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Iets over sleutels en de politie. Denk dat ik maar ff verder ga werken
kunnen ze in dit geval ook niet maken.. kan het wel herhalen maar mensen kunnen in dit land naast nadenken ook al niet lezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze mogen ze niet maken. Ze kunnen ze wel maken. En de meeste doen dat dan ook gewoon.
Whaha nee.. maar ik kan er aan zien dat ze ermee hier moeten zijn. En een ander kan dat ook. Zo moeilijk is dat niet!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:32 schreef twi het volgende:
Ik snap het al, Evie had haar naw-gegevens natuurlijk aan een labeltje op die sleutelbos hangen.
Jouw wettelijke plicht is er hopelijk geen als ik dit lees.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouw wettelijke plicht is zorgdragen voor je eigen spullen.
Zo lust ik er ook nog wel een.
Dat is een beetje cru en zuur voor mensen die niet in de omgeving wonen. Is niks logisch aan eigenlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De politie kan je 24 uur per dage bereiken.
enkel niet voor teruggevodnen voorwerpen. Vind ik niet meer dan logisch.
Bij deze hoop ik het dan ook van harte voor je dat het je een keer overkomt. Dan piep je namelijk wel anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, jij zoekt gewoon naar argumenten om de discussie te winnen. Mij is het niet overkomen maar dat maakt mijn punt niet ineens onwaar. Als het jou wel overkomen is dan spijt me dat voor je vind ik je nu nog steeds een aansteller.
Blijkbaar ben ik inderdaad niet zo lelijk bot en dom als andere mensen hier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens sleutels verloren, hoor. Jij bent daar echt niet uniek in. Al pretendeer je van wel.
Mijn enige schoenen naast mijn werkschoenen zijn nu een stel sandalen die van mijn moeder zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:39 schreef Samzz het volgende:
Bluh, ik zie leuke schoenen met een klein puntneusje. Toen zag ik de hak en wilde ik ze niet meer.
Bel wel de politie even als je je zin verliest. Daar zijn ze immers voor, zorg dragen voor het verlorene.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Iets over sleutels en de politie. Denk dat ik maar ff verder ga werken
To protect and to serve toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bel wel de politie even als je je zin verliest. Daar zijn ze immers voor, zorg dragen voor het verlorene.
Ah, daar komen de persoonlijke stekenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Evie het volgende:
[..]
kunnen ze in dit geval ook niet maken.. kan het wel herhalen maar mensen kunnen in dit land naast nadenken ook al niet lezen
[..]
Whaha nee.. maar ik kan er aan zien dat ze ermee hier moeten zijn. En een ander kan dat ook. Zo moeilijk is dat niet!
[..]
Jouw wettelijke plicht is er hopelijk geen als ik dit lees.
Mensen raken dingen kwijt. Dat is niet meer dan menselijk, maar blijkbaar denk jij er met je domme hoofd anders over...
[..]
Dat is een beetje cru en zuur voor mensen die niet in de omgeving wonen. Is niks logisch aan eigenlijk.
[..]
Bij deze hoop ik het dan ook van harte voor je dat het je een keer overkomt. Dan piep je namelijk wel anders.
[..]
Blijkbaar ben ik inderdaad niet zo lelijk bot en dom als andere mensen hier.
nouja dat doen ze dus niet blijkbaar, dus kunnen ze beter 24/7 achter een bureautje zitten om de mensen te helpen met verloren sleutels. Het liefst zouden ze eig over de grond van de straten moeten kruipen om evt alles wat verloren is zelf te vinden.quote:
jup die komen net zo hard terug als dat jullie ze geven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, daar komen de persoonlijke steken.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Evie het volgende:
kunnen ze in dit geval ook niet maken.. kan het wel herhalen maar mensen kunnen in dit land naast nadenken ook al niet lezen
Als je je eigen posts in het vorige topic terugleest, vind je jezelf dan niet een beetje overtrokken en kinderachtig reageren?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:43 schreef Evie het volgende:
[..]
jup die komen net zo hard terug als dat jullie ze geven.Je moet er ook wel voor kunnen lezen om je dat te realiseren of niet?
Een onveilig gevoel zit in je hoofd. Jij laat dat je mening en je handelen beïnvloeden. Ik niet, en daarom vind ik dat je overtrokken reageert.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef Evie het volgende:
Bij deze hoop ik het dan ook van harte voor je dat het je een keer overkomt. Dan piep je namelijk wel anders.
Oh ja, wij worden zo persoonlijk... Ik heb jou geloof ik nergens dom genoemd?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:43 schreef Evie het volgende:
[..]
jup die komen net zo hard terug als dat jullie ze geven.Je moet er ook wel voor kunnen lezen om je dat te realiseren of niet?
Kan me goed voorstellen dat je in sommige gevallen je niets aan ze hebt, dat je maar net de juiste moet tegenkomen bijv. Zoals je met alle publieke instanties wel helpt, het zal zeldzaam zijn dat ze je het gevoel geven dat ze moeite doen om jou te helpen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nouja dat doen ze dus niet blijkbaar, dus kunnen ze beter 24/7 achter een bureautje zitten om de mensen te helpen met verloren sleutels. Het liefst zouden ze eig over de grond van de straten moeten kruipen om evt alles wat verloren is zelf te vinden.
Misschien moet jij eens uit je ponypark slagharen komen. En wat minder dom worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:43 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je die plaat voor je kop eens weghalen, dan raak je misschien eens uit je eigen beperkte en paranoïde wereldje.
Evie kan aan de sleutel zien uit welke wijk!!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Wat een drama om een verloren sleutel zeg![]()
Stel je ziet een sleutel op straat liggen, weet jij dan bij welke voordeur die hoort? Weet je uit welk land, stad, wijk of straat die komt?
En zo te lezen gaat het om een beveiligings slot, die kan een schoenmaker inderdaad niet zo bij maken. Maar je kan ze wel bestellen, kost wel wat. Maar hey dit alles is niet nodig als je hem niet zelf verloren bent
Dat praktische argument van je is anders al 10 keer ontkracht. Maar blijkbaar kunnen mensen echt niet lezen.. diep triest is dat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een onveilig gevoel zit in je hoofd. Jij laat dat je mening en je handelen beïnvloeden. Ik niet, en daarom vind ik dat je overtrokken reageert.
Bovendien vermoed ik dat je nu op de man gaat spelen omdat je de discussie niet kunt winnen. Wij komen met een praktisch argument, dat probeer je eerst onderuit te halen door hoge kosten op te voeren. Als we dat ook onderuit halen dan is het de veiligheid van anderen. Als we aangeven dat niemand met een willekeurig gevonden sleutel op zoek gaat dan ineens is het je eigen veiligheid, als de dooddoener waar niks tegenin te brengen is.
Ik heb als ik bij de kassa van de V&D sta ook niet het idee dat verkoopmedewerkster Sanne zin heeft om mij te helpen. Ze staat toch met een kater van de vorige avond achter de klantenservicebalie te hangen. Bij publieke instanties werken ook Sannes. Daar verwacht ik ook niks van, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:45 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je in sommige gevallen je niets aan ze hebt, dat je maar net de juiste moet tegenkomen bijv. Zoals je met alle publieke instanties wel helpt, het zal zeldzaam zijn dat ze je het gevoel geven dat ze moeite doen om jou te helpen.
Dat zou best schandelijk zijn, dan voeren ze hun taak namelijk niet uit met betrekking tot het vinden en retourneren van verloren spulletjes.quote:
Klopt mee eens.. Het is niet altijd even handig / fijn / praktisch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:45 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je in sommige gevallen je niets aan ze hebt, dat je maar net de juiste moet tegenkomen bijv. Zoals je met alle publieke instanties wel helpt, het zal zeldzaam zijn dat ze je het gevoel geven dat ze moeite doen om jou te helpen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou best schandelijk zijn, dan voeren ze hun taak namelijk niet uit met betrekking tot het vinden en retourneren van verloren spulletjes.
Misschien hebben ze haar sleutelbos al teruggevonden, maar maken ze snel eventjes in die vier dagen dat ze niet op kantoor hoeven te zitten stiekem de sleutels na.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
Het liefst zouden ze eig over de grond van de straten moeten kruipen om evt alles wat verloren is zelf te vinden.
Nee, want je bent niet bij een schoenmaker geweest om het te proberenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat praktische argument van je is anders al 10 keer ontkracht. Maar blijkbaar kunnen mensen echt niet lezen.. diep triest is dat.
Je bent te dom om in te zien dat de politie niet voor niets een wettelijk opgelegde plicht heeft waaraan ze wederom weer eens niet voldoen. Dat vind ik tamelijk dom ja!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, wij worden zo persoonlijk... Ik heb jou geloof ik nergens dom genoemd?
Ik beaam zelfs dat iedereen wel eens iets verliest, maar ik vind dat je overdrijft. Net als de rest.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou best schandelijk zijn, dan voeren ze hun taak namelijk niet uit met betrekking tot het vinden en retourneren van verloren spulletjes.
Misschien hebben ze haar sleutelbos al teruggevonden, maar maken ze snel eventjes in die vier dagen dat ze niet op kantoor hoeven te zitten stiekem de sleutels na.
Zeker van alle nieuwbouw woningen in de omgeving eigenlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Evie kan aan de sleutel zien uit welke wijk!!!!![]()
Ja okay, zelfs als we gaan flamen word dit nog niet spannend. Dan ga ik maar iets anders doen hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens uit je ponypark slagharen komen. En wat minder dom worden.
Best wel jammer dat "Wedden dat?!" niet meer bestaat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Evie kan aan de sleutel zien uit welke wijk!!!!![]()
Wat een top discussie, dit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent te dom om in te zien dat de politie niet voor niets een wettelijk opgelegde plicht heeft waaraan ze wederom weer eens niet voldoen. Dat vind ik tamelijk dom ja!
Als ze daar niet zijn is het jammer. Het is alleen diep triest dat je er zo lang op moet wachten voor je kan weten dat ze daar niet zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef twi het volgende:
[..]
dat jij het ergens niet mee eens bent, dat staat niet gelijk aan ontkrachten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat praktische argument van je is anders al 10 keer ontkracht. Maar blijkbaar kunnen mensen echt niet lezen.. diep triest is dat.
Kijk nu zeg je het "JAMMER" .. niets meer, niets minderquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ze daar niet zijn is het jammer. Het is alleen diep triest dat je er zo lang op moet wachten voor je kan weten dat ze daar niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |