SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ron Swansonquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wat wil je op je hipster omslag?
Dat dan weer welquote:
Wel als shifto meegaatquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef DuTank het volgende:
Terminus. Doet me denken aan terminaal.
Ik denk dat ik er binnenkort ook een Fokker mee naartoe sleepquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:01 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga er best vaak heen tegenwoordig
Als date? Ik ben niet jaloers hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er binnenkort ook een Fokker mee naartoe sleepKan natuurlijk niet pochen over DB zonder daar te zijn geweest
ge zult oe dikke kop wel houwequote:Op maandag 27 augustus 2012 01:01 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga er best vaak heen tegenwoordig
Zeker, hosselen die handelquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als date? Ik ben niet jaloers hoor
Als je denkt dat ik daar wakker van lig...quote:
Leuk... voor... jullie...quote:
Stel m morgen wel inquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo mooi als de vorige
maantettenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel m morgen wel inzijn net tetten
Ken je m ook via fok?quote:
Jup. Waar Fok al niet goed voor kan zijn!quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ken je m ook via fok?
mannentetten
Bijzonder, wel leuk! trustequote:Op maandag 27 augustus 2012 01:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jup. Waar Fok al niet goed voor kan zijn!Ik ga toch maar eens plat, truste alvast
Couldn't agree more!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:04 schreef MohMi het volgende:
MogguhWat een lekker weer om vrij te zijn!
Kan niet bij elk bedrijf. Denk wel dat ik later bijvoorbeeld veel meer dan 40 uur moet werkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen die niet gewoon 4 dagen wat langer werken zodat ze 1 dag extra vrij zijn.
Weet ik, maar tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan niet bij elk bedrijf. Denk wel dat ik later bijvoorbeeld veel meer dan 40 uur moet werken
Anders moet ik bij Interpolis in Tilburg gaan werken. Flexibeler krijg je 't niet. Maarja ik ben even wegquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch [ afbeelding ] En geeft toch niks, zolang het leuk blijft.
Zijn ze daar zo flexibel ja? :'') Houdoequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders moet ik bij Interpolis in Tilburg gaan werken. Flexibeler krijg je 't niet. Maarja ik ben even weg
fietsenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Had ik een hele planning werkt die godskleretering scooter weer eens niet![]()
![]()
Hoe krijg je iemand gefrustreerd nondeju zeg
Ja echt super. Gewoon veel verschillende werkomgevingen en je kan thuis werken als je dat wil (lijkt me niks maarja)quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zijn ze daar zo flexibel ja?
Ja is ze zo iemand die gaat daten en haar vrienden dan verwaarloosd ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef AapO het volgende:
[..]
hedde haar ook weer, wanneer maak je keer tijd voor ons gvd
ze gaat meer met der collega's om dan met onsquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja is ze zo iemand die gaat daten en haar vrienden dan verwaarloosd ofzo?
Kijk eens in de spiegel en ga heel hard nadenken. Misschien zijn jij en shifto gewoon rotzakkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:14 schreef AapO het volgende:
[..]
ze gaat meer met der collega's om dan met ons
waarom moet ik daarvoor in de spiegel kijken ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel en ga heel hard nadenken. Misschien zijn jij en shifto gewoon rotzakken![]()
Maar dat denk ik niet. ze is gewoon gemeen
Omdat je jezelf dan kan zien. Misschien heb je een onaangename blik of een puist midden op je voorhoofd waardoor ze jou liever gewoon niet zietquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:34 schreef AapO het volgende:
[..]
waarom moet ik daarvoor in de spiegel kijken ?
Daarna weer week vakantiequote:
Heb wel allemaal chille dingen te doen dan dus ik vind het niet erg.quote:
Nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb wel allemaal chille dingen te doen dan dus ik vind het niet erg.
quote:
Ja supergezelligquote:
Relaxedquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja supergezellig2 attracties gehad, nog even een biertje gedronken bij haar thuis en voor je het weet is het 6 uur later
Ja het klikt gewoon goed ofzoquote:
Leuk toch? Beter dan dat je de minuten aan het aftellen bent dat je eventueel weer zou mogen gaanquote:
Nja dan zou ik er gewoon niet mee afsprekenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Leuk toch? Beter dan dat je de minuten aan het aftellen bent dat je eventueel weer zou mogen gaan
Nee logischquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja dan zou ik er gewoon niet mee afspreken
Ja tochquote:
Iedereen zo denken dat wij iets hebbenquote:
Zij ook?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen zo denken dat wij iets hebben
Neenquote:
Neuj, denk dat het beter is dat zij en ik niets krijgen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je zorgen dat ze zich bedenkt?
Ja dat ken natuurlijk ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neuj, denk dat het beter is dat zij en ik niets krijgen hoor
Ach maar dat is ook niet erg. Je moet geen relaties willen met vrienden. (Behalve ik en DJ danquote:
Jij en DJ zijn eigenlijk gewoon meant to be. Alleen dat jullie van hetzelfde geslacht zijn werkt tegen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach maar dat is ook niet erg. Je moet geen relaties willen met vrienden. (Behalve ik en DJ dan)
Dat werkt wel goed in bed maar niet in een relatie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij en DJ zijn eigenlijk gewoon meant to be. Alleen dat jullie van hetzelfde geslacht zijn werkt tegen.
Iew in bed jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat werkt wel goed in bed maar niet in een relatie.
Ja lepeltje lepeltje enzoquote:
Andersom.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker zijn piemel tegen jouw kont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik hou nog wel van jou.quote:
Graag.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doe maar lekker homoseks met DJ
Wat een stom kindquote:
Ah gecondoleerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Net terug uit Parijs gek!
(en vandaag gezellig eerst naar de tandarts en daarna naar de begrafenis van Oma #2 dit jaar).
Hoe was het in de hoofdstad van Kutland?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Net terug uit Parijs gek!
(en vandaag gezellig eerst naar de tandarts en daarna naar de begrafenis van Oma #2 dit jaar).
Mooi kutquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:16 schreef AapO het volgende:
gvd belde motor rijinstructeur op dat ie ziek is
njah nie zon ramp, maar nu heb ik een middag vrij geregeld voor die zooiquote:
Kan je beter zeggen dat je geen verlof neemt en ondertussen op je werk stiekem lerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef AapO het volgende:
[..]
njah nie zon ramp, maar nu heb ik een middag vrij geregeld voor die zooiopzich ook nie erg, ga wel theorie leren dan
njah opzich heb ik wel zin om beetje te hengen thuis, moet nog wat stuff doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je beter zeggen dat je geen verlof neemt en ondertussen op je werk stiekem leren
Dan komt die vrije middag nog goed uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:24 schreef AapO het volgende:
[..]
njah opzich heb ik wel zin om beetje te hengen thuis, moet nog wat stuff doen
paintball gear uitwassen voor morgen n shit, maar heb ook gewoon zin om beetje bank te hangen en slapen ofzow lolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan komt die vrije middag nog goed uit
en je was aanzetten en daarna gaan slapen is geen mogelijkheid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:35 schreef AapO het volgende:
[..]
paintball gear uitwassen voor morgen n shit, maar heb ook gewoon zin om beetje bank te hangen en slapen ofzow lol
jahwel daaromquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
en je was aanzetten en daarna gaan slapen is geen mogelijkheid?
eh je bedoelt de parkeerschijf ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje voor de kenners hier. Zijn de blauwe bezoekers parkeerkaartjes voor het centrum nog geldig?
ik ook, ik ook. Even bijkomen van de saaiste les die ik ooit gehad heb (letterlijk de saaiste)quote:
nee, je had (al dan niet vroeger) als bewoner van de gebieden met parkeervergunning de mogelijkheid om bezoekerskaartjes voor weinig te kopen bij stadstoezicht. Heb er nog een aantal liggen en vraag me af of ze nog geldig zijn.quote:
geen id, volgens mij werken die bezoekers kaartjes maar voor paar locaties net buiten de stadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, je had (al dan niet vroeger) als bewoner van de gebieden met parkeervergunning de mogelijkheid om bezoekerskaartjes voor weinig te kopen bij stadstoezicht. Heb er nog een aantal liggen en vraag me af of ze nog geldig zijn.
Staat niet op de kaartjes? Dan even op de site van gemeente Den Bosch kijken denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje voor de kenners hier. Zijn de blauwe bezoekers parkeerkaartjes voor het centrum nog geldig?
Wat is ditquote:Dinsdag 02 Oktober
08:45 09:45 SZ 31 640321 Rechtsfilosofie A (3-FR-1) OV
10:45 12:30 WZ 1 650254 Ondernemings- En Insolventierecht ( 9 ECTS) (3-OR-1) HC
12:45 14:30 CZ120 380022 Formeel Belastingrecht (3-FR-1) HC
14:45 16:30 CZ 110 650254 Ondernemings- En Insolventierecht ( 9 ECTS) (3-OR-1) WC
18:45 20:30 WZ 1 660088 Integratievak Staats- En Bestuursrecht (2-R-10) HC
quote:
http://www.s-hertogenbosc(...)8445#tab-descriptionquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, je had (al dan niet vroeger) als bewoner van de gebieden met parkeervergunning de mogelijkheid om bezoekerskaartjes voor weinig te kopen bij stadstoezicht. Heb er nog een aantal liggen en vraag me af of ze nog geldig zijn.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kwart voor 9 tot half 9 damn
Nice.quote:
Tandarts gezellig?!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Tandarts was wel gezellig, uitvaart was ff doorbijten... had niet zo gek veel met die oma en ik heb een hekel aan kerkdiensten.
Mensen moeten alleen niet reageren met 'ja, voor jullie komt het nog' als ik ze condoleer.
o geen moeite met mijn tandarts (en ik heb nog nooit groot onderhoud gehad.)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tandarts gezellig?!En als je er niet zoveel mee hebt scheelt het wel ja. En wtf waarom reageren mensen zo dom
Nja, er is een verschil tussen zo reageren en 'gewoon' reageren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
o geen moeite met mijn tandarts (en ik heb nog nooit groot onderhoud gehad.)
en ja de reactie is nogal stom, aan de andere kant weten mensen amper wat ze moeten zeggen over een vader die terminaal ziek is. weet wel dat dat niet de reactie is die je moet geven...
true true...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, er is een verschil tussen zo reageren en 'gewoon' reageren.
tof!quote:
jah jongeh nog uurke, maar wilde misschien gaan paintballen effequote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef shifto het volgende:
is al de 2e dag dat ik allemaal wekkers rond 10u gezet had maar gewoon niks van meegekregen heb
Sliep wel pas om 5u ofzo mja, ga jij nu maar naar huis! Kwil CSen en Daan verlaat mij net voor een chickie
Ja dat is een gevoel dat je niet kan beschrijven aan mensen die het niet kennen. Echt fijnquote:
Instrumental versie daarvanquote:
Ja duhquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:13 schreef bijdehand het volgende:
Ja nu wel opeens. Je gebruikt me omdat ik awesome ben.
Ik moet hiervan huilen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:00 schreef Ceased2Be het volgende:
als iemand nog wil lachen:
http://www.thrivemovement.com/the_movie
Vanaf de zonnige kant. Mijn glas is halfvol.quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanaf de zonnige kant. Mijn glas is halfvol.
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef bijdehand het volgende:
Bedoel met de hele gang hegodverdomme
Heb je nieuws?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
Nee, alleen mijn liefde is nu verplaatst naar een ander vrouwke.
Oh haar nog niet vermoord dus?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:44 schreef bijdehand het volgende:
Zij leeft nog steeds dus volgens mij gaat het wel goed met haar
schattigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:53 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik hoef er niks mee maar ze is te lief om haar iets aan te doen.
Yo KKquote:
quote:
Oh nou dan is het beter dat je daar weg kan inderdaad. Begin je al snel bij je nieuwe werk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:35 schreef Ceased2Be het volgende:
yups, straks afscheidkoffie en dan vruug naar huis (hopelijk).
Geen reet meer te doen (al weken niet).
Maandag al... dus veel tijd om te ontspannen is er ook weer nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh nou dan is het beter dat je daar weg kan inderdaad. Begin je al snel bij je nieuwe werk?
Alsof jij ontspanning nodig hebtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maandag al... dus veel tijd om te ontspannen is er ook weer niet
Klopt, wordt ik alleen maar nerveus vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof jij ontspanning nodig hebt
Inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maandag al... dus veel tijd om te ontspannen is er ook weer niet
word*quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, wordt ik alleen maar nerveus van
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:
lol, dat plaatje ga ik even kapen
Neem paar uurtjes vrij en kom mee fitnessen straksquote:
Zou het bijna doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neem paar uurtjes vrij en kom mee fitnessen straksGeen inschrijfgeld btw
quote:
Blijf gezellig op fok dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]Dan maar muziek luisteren straks
Nee ik wil even mijn ritme vol blijven houden en dan volgende week een ander ritme verzinnen die bij m'n rooster pastquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blijf gezellig op fok dan?
Ah oke wel beterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik wil even mijn ritme vol blijven houden en dan volgende week een ander ritme verzinnen die bij m'n rooster past
Jawel hequote:
quote:
The fuckquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:31 schreef AapO het volgende:
[..]
jah zit te wachten tot iemand de tafel dekt
gewoon op me werk krijgen wij eten, en degene die het meest honger hebben gaan de tafel dekken met borden glazen bestek en voedsel, ik zit daarop te wachten, dan kan ik meteen aanschuivenquote:
Oh zo. Wel relaxed bij julliequote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:35 schreef AapO het volgende:
[..]
gewoon op me werk krijgen wij eten, en degene die het meest honger hebben gaan de tafel dekken met borden glazen bestek en voedsel, ik zit daarop te wachten, dan kan ik meteen aanschuiven
En jij niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Hier op de kamer zitten ze allemaal aan de bossche bollen mijn god![]()
Nee als ik daar aan ga beginnen weeg ik zo 100 kiloquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee als ik daar aan ga beginnen weeg ik zo 100 kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |