SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ron Swansonquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wat wil je op je hipster omslag?
Dat dan weer welquote:
Wel als shifto meegaatquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef DuTank het volgende:
Terminus. Doet me denken aan terminaal.
Ik denk dat ik er binnenkort ook een Fokker mee naartoe sleepquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:01 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga er best vaak heen tegenwoordig
Als date? Ik ben niet jaloers hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er binnenkort ook een Fokker mee naartoe sleepKan natuurlijk niet pochen over DB zonder daar te zijn geweest
ge zult oe dikke kop wel houwequote:Op maandag 27 augustus 2012 01:01 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga er best vaak heen tegenwoordig
Zeker, hosselen die handelquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als date? Ik ben niet jaloers hoor
Als je denkt dat ik daar wakker van lig...quote:
Leuk... voor... jullie...quote:
Stel m morgen wel inquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo mooi als de vorige
maantettenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stel m morgen wel inzijn net tetten
Ken je m ook via fok?quote:
Jup. Waar Fok al niet goed voor kan zijn!quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ken je m ook via fok?
mannentetten
Bijzonder, wel leuk! trustequote:Op maandag 27 augustus 2012 01:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jup. Waar Fok al niet goed voor kan zijn!Ik ga toch maar eens plat, truste alvast
Couldn't agree more!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:04 schreef MohMi het volgende:
MogguhWat een lekker weer om vrij te zijn!
Kan niet bij elk bedrijf. Denk wel dat ik later bijvoorbeeld veel meer dan 40 uur moet werkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen die niet gewoon 4 dagen wat langer werken zodat ze 1 dag extra vrij zijn.
Weet ik, maar tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan niet bij elk bedrijf. Denk wel dat ik later bijvoorbeeld veel meer dan 40 uur moet werken
Anders moet ik bij Interpolis in Tilburg gaan werken. Flexibeler krijg je 't niet. Maarja ik ben even wegquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch [ afbeelding ] En geeft toch niks, zolang het leuk blijft.
Zijn ze daar zo flexibel ja? :'') Houdoequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders moet ik bij Interpolis in Tilburg gaan werken. Flexibeler krijg je 't niet. Maarja ik ben even weg
fietsenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Had ik een hele planning werkt die godskleretering scooter weer eens niet![]()
![]()
Hoe krijg je iemand gefrustreerd nondeju zeg
Ja echt super. Gewoon veel verschillende werkomgevingen en je kan thuis werken als je dat wil (lijkt me niks maarja)quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zijn ze daar zo flexibel ja?
Ja is ze zo iemand die gaat daten en haar vrienden dan verwaarloosd ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef AapO het volgende:
[..]
hedde haar ook weer, wanneer maak je keer tijd voor ons gvd
ze gaat meer met der collega's om dan met onsquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja is ze zo iemand die gaat daten en haar vrienden dan verwaarloosd ofzo?
Kijk eens in de spiegel en ga heel hard nadenken. Misschien zijn jij en shifto gewoon rotzakkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:14 schreef AapO het volgende:
[..]
ze gaat meer met der collega's om dan met ons
waarom moet ik daarvoor in de spiegel kijken ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel en ga heel hard nadenken. Misschien zijn jij en shifto gewoon rotzakken![]()
Maar dat denk ik niet. ze is gewoon gemeen
Omdat je jezelf dan kan zien. Misschien heb je een onaangename blik of een puist midden op je voorhoofd waardoor ze jou liever gewoon niet zietquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:34 schreef AapO het volgende:
[..]
waarom moet ik daarvoor in de spiegel kijken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |