Jij welquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jammer, had net zo'n lief berichtje gestuurd.
Sarcastisch of serieus? Mij was het niet opgevallen. Goed dat je het i.i.g. even zei.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rutte applaudisseerde Roemer zelfs voor het niet spelen van dat Wester-spelletje. Letterlijk
Serieusquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:05 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Sarcastisch of serieus? Mij was het niet opgevallen. Goed dat je het i.i.g. even zei.
Lieve wel. Zo ben ik.quote:
Serieus, ik vond het ook een beetje flauwquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:05 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Sarcastisch of serieus? Mij was het niet opgevallen. Goed dat je het i.i.g. even zei.
Hij trok er iig een serieuze kop bij en gezien zijn uitspraken in het verleden over dit soort tactieken ga ik er van uit dat het serieus was.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:05 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
En niet zo'n beetjequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij trok er iig een serieuze kop bij en gezien zijn uitspraken in het verleden over dit soort tactieken ga ik er van uit dat het serieus was.
Aan de andere kant heeft hij wel 3 uur staan liegen vanavond...
Geen recente.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je btw zien of ik nog notes heb?
Dat mag ik niet.quote:
Nou nou niet zo overdrijvenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft hij wel 3 uur staan liegen vanavond...
Cool... Toen ik bij de FP kwam, scheen ik de enige te zijn die nog nooit een note heeft ontvangenquote:
Kennelijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarheid zeggen is overdrijven tegenwoordig
Ik heb het ook gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef DezeDokter het volgende:
Drie uur staan liegen, welk debat heb jij gekeken
Ik feest met hem meequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:09 schreef MrBaas het volgende:
Ik denk dat Samsom nu een klein feestje houdt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |