Nee bij mij juist niet. Ik begrijp ook zeker waarom Roemer het spelletje niet meespeelde. Het is gewoon een valkuil voor elke politicus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kwam op mij zo over dat Rutte juist Roemer bijviel in zijn keuze om de vraag niet in het Engels te beantwoorden. Toen Roemer stelde dat hij nu geen spelletjes ging spelen, leek dat juist op instemming van Rutte te kunnen rekenen. Zo kwam het althans op mij over.
Uiteindelijk denk ik dat Rutte na de verkiezingen vrolijk met PvdA, CDA en D66 in zee gaat. Hij zei het tijdens het debat al: hoe groter de VVD hoe meer van onze punten worden gerealiseerd. Maar hij weet donders goed dat hij straks met Samsom aan tafel moet, want Wilders wordt door Buma nu uitgekotst.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef MrBaas het volgende:
Ik vraag me wel af wat de VVD nu wilt... Willen ze weer samen met het CDA en de PVV terug naar het Catshuis om opnieuw te gaan onderhandelen? Denken ze kans te maken op een samenwerking met de PvdA? Gaan ze weer naar de Kunduz-club?
Dat hoop je maar. Liever heb ik geen premier die denkt dat zijn mening boven de wet staat. Zo'n minister van justitie hebben we al gehad, beviel me ook niets.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dat zegt Rutte ook alleen voor de bühne.
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hoop je maar. Liever heb ik geen premier die denkt dat zijn mening boven de wet staat. Zo'n minister van justitie hebben we al gehad, beviel me ook niets.
Nee, roemer hield wijs zijn mond.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duh.
Maar het geeft maar weer eens aan dat Roemer niet competent genoeg is om er doorheen te prikken.
Daar heb ik mijn twijfels over. Ik vrees dat hij meer politieke invloed op processen maar al te prettig zou vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dat zegt Rutte ook alleen voor de bühne.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, roemer hield wijs zijn mond.
"De dove had van de stomme gehoord dat de blinde had gezien dat de manke in een boom klom."
Rutte applaudisseerde Roemer zelfs voor het niet spelen van dat Wester-spelletje. Letterlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Nee bij mij juist niet. Ik begrijp ook zeker waarom Roemer het spelletje niet meespeelde. Het is gewoon een valkuil voor elke politicus.
Ik vind het alleen sneu van Rutte om het door te schuiven naar Roemer i.p.v. zeggen dat je het niet wilt of dat je er niet op voorbereid bent.
Je kan nooit zo snel antwoorden in het Engels als in het Nederlands. Ik denk ook dat je als je veel Engels spreekt, bijna dagelijks ( bv. Leraar ), dat je deze vraag in foutloos Engels kon beantwoorden.
Dat zou mij helaas ook niks verbazen.. Maar dat moeten we ECHT NIET willen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels over. Ik vrees dat hij meer politieke invloed op processen maar al te prettig zou vinden.
Laten we eerst de uitslag van de verkiezingen maar eens afwachten. Er komen nog meer debatten. Voorlopig heeft Rutte dit debat niet weten te winnen. Straks mengen zich ook nog mensen als Buma, Sap en (vooral) Pechtold in de strijd. Met name Pechtold (eerder deze twee tweede bij de NOS) staat als een uitstekend debater bekend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dat Rutte na de verkiezingen vrolijk met PvdA, CDA en D66 in zee gaat. Hij zei het tijdens het debat al: hoe groter de VVD hoe meer van onze punten worden gerealiseerd. Maar hij weet donders goed dat hij straks met Samsom aan tafel moet, want Wilders wordt door Buma nu uitgekotst.
Wie was eerste bij de NOS?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we eerst de uitslag van de verkiezingen maar eens afwachten. Er komen nog meer debatten. Voorlopig heeft Rutte dit debat niet weten te winnen. Straks mengen zich ook nog mensen als Buma, Sap en (vooral) Pechtold in de strijd. Met name Pechtold (eerder deze twee tweede bij de NOS) staat als een uitstekend debater bekend.
De VVD kan nog best wat zetels verspelen, de PvdA kan er ook nog een boel winnen. Van alles is nog mogelijk.
Ik hoop het, ik hoop het...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laten we eerst de uitslag van de verkiezingen maar eens afwachten. Er komen nog meer debatten. Voorlopig heeft Rutte dit debat niet weten te winnen. Straks mengen zich ook nog mensen als Buma, Sap en (vooral) Pechtold in de strijd. Met name Pechtold (eerder deze twee tweede bij de NOS) staat als een uitstekend debater bekend.
De VVD kan nog best wat zetels verspelen, de PvdA kan er ook nog een boel winnen. Van alles is nog mogelijk.
FF posten in BUGquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok ik weet dat dit offtopic is maar wat moet ik hier mee?:
"Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen."
Kan nergens op klikken en dus ook niks "teruglezen"??!!!
Bleek toch ergens op te kunnen klikken uiteindelijkquote:
Arie Slob ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok? Hint: zijn achternaam begint met een S....
Sap een transseksueel tegenwoordigquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer, had net zo'n lief berichtje gestuurd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok ik weet dat dit offtopic is maar wat moet ik hier mee?:
"Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen."
Kan nergens op klikken en dus ook niks "teruglezen"??!!!
Notes gaan per DM tegenwoordig?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jammer, had net zo'n lief berichtje gestuurd.
Samsom (en Pechtoldquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sap een transseksueel tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |