Ik denk dat het bij iedereen anders is/was. Ik had ook geen bijbaantje ofzo toen ik op school zat, dus moest het doen met het kleed/zakgeld wat ik van m'n ouders kreeg. Maar dat vond ik ook prima, had niet meer nodig dan dat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan niet quoten She-Wolf. Maar ik bedoelde dat inderdaad. Dat het nu was dat ouders dat kopen maar vroeger niet. Dat het anders was geworden. Maar misschien was dat gewoon bij ons zo. Dat weet ik verder niet.
En ja dat kan natuurlijk ook zo debuurvrouw, ik weet het verder ook niet en heb er geen mening over maar vroeg het me af. Misschien was het eerder ook wel zo, ben ik dat vergeten.
ik betaalde het zelf. Maar vanaf de tweede klas. En ik kreeg meer zakgeld. Ik ben het met je eens hoor. T lastige is dat mijn kind heel jong is (vandaag 13) en naar de 3e klas (middelbare school) gaat volgende week. T is dus sowieso schipperen met wat t nibud geschikt vind voor zijn leeftijd, en wat de uitgaven zijn. Ik heb t met betreffende kind besproken en met de site van t Nibud en wat kinderen uit zijn klas krijgen tot deze compromis gekomen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan niet quoten She-Wolf. Maar ik bedoelde dat inderdaad. Dat het nu was dat ouders dat kopen maar vroeger niet. Dat het anders was geworden. Maar misschien was dat gewoon bij ons zo. Dat weet ik verder niet.
En ja dat kan natuurlijk ook zo debuurvrouw, ik weet het verder ook niet en heb er geen mening over maar vroeg het me af. Misschien was het eerder ook wel zo, ben ik dat vergeten.
luxepaardquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nog nooit een bijbaantje naast mijn school gehad.
Ja, zo heb ik hier regelmatig 'vriendjes' wiens ouders lekker gaan werken en dan zeggen: ga maar ergens spelen. Waardoor ik geen kant op kan want ja, dat vriendje. En dat t dan geen oppassen heet, en lekker gratis is en ik vaak extra lunchgasten heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Luigi het volgende:
Wij hebben er maar 1 dus dat scheelt ook wel iets hoor. Met vakanties zal het wel ff lastig zijn misschien, maar we denken dat we uit moeten kunnen komen. En in noodgevallen hebben we oppasadresjes genoeg hopen we.
Wij doen zoiets uiteraard alleen in overleg, en dan is het vaak nog opa en oma ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik hier regelmatig 'vriendjes' wiens ouders lekker gaan werken en dan zeggen: ga maar ergens spelen. Waardoor ik geen kant op kan want ja, dat vriendje. En dat t dan geen oppassen heet, en lekker gratis is en ik vaak extra lunchgasten heb.
Helemaal geen probleem op zich, maar dat stiekeme, en besparen, op míjn kosten....
Maar de ander zal dat waarschijnlijk ook geen oppassen noemen, maar het hebben over "dumpen" ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik hier regelmatig 'vriendjes' wiens ouders lekker gaan werken en dan zeggen: ga maar ergens spelen. Waardoor ik geen kant op kan want ja, dat vriendje. En dat t dan geen oppassen heet, en lekker gratis is en ik vaak extra lunchgasten heb.
Helemaal geen probleem op zich, maar dat stiekeme, en besparen, op míjn kosten....
oh bah. ik heb hier met een vriendin aan de overkant een dealtje dat we om en om de kleintjes (haar kleintjes zijn even oud als mijnes) bij elkaar laten spelen. als selene volgende week naar school gaat kan ze tussen de middag op dinsdag en donderdag mooi met haar mee (ik durf niet met 2 kinders op de fiets en zij heeft een kekke fietskar) en op vrijdagmiddag heb ik een extra kleuter mee naar gymquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goeie dealquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:19 schreef simmu het volgende:
[..]
oh bah. ik heb hier met een vriendin aan de overkant een dealtje dat we om en om de kleintjes (haar kleintjes zijn even oud als mijnes) bij elkaar laten spelen. als selene volgende week naar school gaat kan ze tussen de middag op dinsdag en donderdag mooi met haar mee (ik durf niet met 2 kinders op de fiets en zij heeft een kekke fietskar) en op vrijdagmiddag heb ik een extra kleuter mee naar gymkan zij lekker ff met haar oudste twee dingen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |