Ja, zo heb ik hier regelmatig 'vriendjes' wiens ouders lekker gaan werken en dan zeggen: ga maar ergens spelen. Waardoor ik geen kant op kan want ja, dat vriendje. En dat t dan geen oppassen heet, en lekker gratis is en ik vaak extra lunchgasten heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef Luigi het volgende:
Wij hebben er maar 1 dus dat scheelt ook wel iets hoor. Met vakanties zal het wel ff lastig zijn misschien, maar we denken dat we uit moeten kunnen komen. En in noodgevallen hebben we oppasadresjes genoeg hopen we.
Wij doen zoiets uiteraard alleen in overleg, en dan is het vaak nog opa en oma ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik hier regelmatig 'vriendjes' wiens ouders lekker gaan werken en dan zeggen: ga maar ergens spelen. Waardoor ik geen kant op kan want ja, dat vriendje. En dat t dan geen oppassen heet, en lekker gratis is en ik vaak extra lunchgasten heb.
Helemaal geen probleem op zich, maar dat stiekeme, en besparen, op míjn kosten....
Maar de ander zal dat waarschijnlijk ook geen oppassen noemen, maar het hebben over "dumpen" ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik hier regelmatig 'vriendjes' wiens ouders lekker gaan werken en dan zeggen: ga maar ergens spelen. Waardoor ik geen kant op kan want ja, dat vriendje. En dat t dan geen oppassen heet, en lekker gratis is en ik vaak extra lunchgasten heb.
Helemaal geen probleem op zich, maar dat stiekeme, en besparen, op míjn kosten....
oh bah. ik heb hier met een vriendin aan de overkant een dealtje dat we om en om de kleintjes (haar kleintjes zijn even oud als mijnes) bij elkaar laten spelen. als selene volgende week naar school gaat kan ze tussen de middag op dinsdag en donderdag mooi met haar mee (ik durf niet met 2 kinders op de fiets en zij heeft een kekke fietskar) en op vrijdagmiddag heb ik een extra kleuter mee naar gymquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goeie dealquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:19 schreef simmu het volgende:
[..]
oh bah. ik heb hier met een vriendin aan de overkant een dealtje dat we om en om de kleintjes (haar kleintjes zijn even oud als mijnes) bij elkaar laten spelen. als selene volgende week naar school gaat kan ze tussen de middag op dinsdag en donderdag mooi met haar mee (ik durf niet met 2 kinders op de fiets en zij heeft een kekke fietskar) en op vrijdagmiddag heb ik een extra kleuter mee naar gymkan zij lekker ff met haar oudste twee dingen doen
Ja..zowiezo de boodschappen. Kado's voor 4 kids. (voor sint/kerst/verjaardag, en dat is niet alleen speelgoed, ook veel kleding)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat is voor twee kinderen dan toch?
jassen wen truien bij Zeeman..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |