Is het al 22:00? Smeerpijpquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er meer mensen die voor hun gevoel zitten te kijken naar het programma: "Drie Onbeschoft Schreeuwende, Vechtende Mannen en Diederik Samsom" ??
Diederik, licht in de duisternis.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er meer mensen die voor hun gevoel zitten te kijken naar het programma: "Drie Onbeschoft Schreeuwende, Vechtende Mannen en Diederik Samsom" ??
Nee ik kijk naar het programma: ''Eén verstandige politicus en drie linkse populisten''quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Of gewoon met alle 6 partijen. Nu is de keuze erg beperkt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef Karelnoord het volgende:
Had toch liever een debat gezien met Buma en Pechtold ipv Wilders en Roemer..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad, dat slappe gelul van Roemer en Wilders hangen me de keel uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef Karelnoord het volgende:
Had toch liever een debat gezien met Buma en Pechtold ipv Wilders en Roemer..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een x bedrag die je van de overheid krijgt op maand- of jaarbasis, gebaseerd op bepaalde voorwaarden... Lijkt mij redelijk voldoen aan de definitie "subsidie"quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is niet eens een subsidie. Je betaalt minder belasting. Het is niet dat je geld toegestopt krijgt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Wazzim het volgende:
Eerlijk gezegd is het niveau van het debat wel heel erg laag.
Alle 4 losers.
Zenden ze dat uit bij Henk en Ingrid, je buren, in de volksbuurt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar het programma: ''Eén verstandige politicus en drie linkse populisten''
Nee. Roemer en Samson moeten een regering vormen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dat dacht men in 2002 ook van Balkenende.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die worden sowieso geen premier.
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Als je maar blijft bouwen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Ravvie het volgende:
Toch nog 30% die denkt met meer uitgeven uit de crisis te komen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Wazzim het volgende:
Eerlijk gezegd is het niveau van het debat wel heel erg laag.
Alle 4 losers.
Dat nog liever dan luisteren naar een debatterende CDA'erquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat slappe gelul van Roemer en Wilders hangen me de keel uit.
Nee je betaalt minder. Dat is de subsidie van een aftrekpost.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is een x bedrag die je van de overheid krijgt op maand- of jaarbasis, gebaseerd op bepaalde voorwaarden... Lijkt mij redelijk voldoen aan de definitie "subsidie"
Je moet er toch niet aan denken.. brrrrquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat Rutte doet alsof Roemer premier gaat worden. Zo krijgen mensen een beetje die angst, want veel mensen realiseren niet dat hun stem zo maar kan betekenen dat die man premier gaat worden.
DOE NORMAAL MANquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het gewoon tenenkrommend... en ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik Wilders en Rutte elkaar zie afsnauwen als een stel kleuters.
Je zou er verdrietig van worden.
Eh, mijn politieke voorkeur ligt rechts, dat staat haaks op die van mensen in de volksbuurt die doorgaans links stemmenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zenden ze dat uit bij Henk en Ingrid, je buren, in de volksbuurt?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat Rutte doet alsof Roemer premier gaat worden. Zo krijgen mensen een beetje die angst, want veel mensen realiseren niet dat hun stem zo maar kan betekenen dat die man premier gaat worden.
Sinds wanneer is tam het tegenovergestelde van sterkquote:
Nee, het is een compensatie omdat je al zo veel belasting betaalt. Het is dus een korting, geen subsidie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is een x bedrag die je van de overheid krijgt op maand- of jaarbasis, gebaseerd op bepaalde voorwaarden... Lijkt mij redelijk voldoen aan de definitie "subsidie"
Dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef GSbrder het volgende:
Samsom schiet ook met hagel. Je kan het onmogelijk oneens zijn met wat hij zegt, dus heel veel mensen vinden dat hij gelijk heeft, maar wat hij beschrijft is nog niets.
Jij bent verkocht door die 1000 euro die Rutte wilt weggeven aan iedereen als hij een hoop stemmen krijgt???quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar het programma: ''Eén verstandige politicus en drie linkse populisten''
Je zal er spontaan niet goed meer van slapenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
Hij is ook een klootzak, verdiende loon.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
rutte ziet eruit alsof ie totaal geen plezier erin heeft.
Zucht... Iedereen die ik ken met een eigen huis zegt tegen mij dat ze dat bedrag op de rekening gestort krijgen. Niet dat ze korting krijgen op de betaalde belasting.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee je betaalt minder. Dat is de subsidie van een aftrekpost.
Al een tijdje hoorquote:
Bovendien tref je daar eigenljik alleen jogneren mee! Wel de hoge prijs bij aanschaf en niet het rendement bij verkoop. Eigenlijk ideaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gebakkelei over de HRA is zó illustratief. Wilders, Rutte en Roemer staan elkaar te overschreeuwen met populistische praatjes en vage, onhoudbare beloftes.
Samsom is de enige die een toekomstvisie geeft: een stip op de horizon, over 30 jaar. Dat zorgt voor rust en vertrouwen.
Ja, hij heeft het voordeel van het genuanceerde verhaal. Hij vertegenwoordigt de enige middenpartij vanavond.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef GSbrder het volgende:
Samsom schiet ook met hagel. Je kan het onmogelijk oneens zijn met wat hij zegt, dus heel veel mensen vinden dat hij gelijk heeft, maar wat hij beschrijft is nog niets.
Vind het wel meevallen. Vooral Wilders is aardig opgefokt door dat nieuwe peroxidelaagje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Want die is wel betrouwbaar?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef forzaudinese het volgende:
Wilders en Rutte 0% betrouwebaar !Mijn stem gaat naar Roemer!
PvdA propaganda is stom. PvdA heeft het neoliberale beleid 18 jaar lang gesteund.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gebakkelei over de HRA is zó illustratief. Wilders, Rutte en Roemer staan elkaar te overschreeuwen met populistische praatjes en vage, onhoudbare beloftes.
Samsom is de enige die een toekomstvisie geeft: een stip op de horizon, over 30 jaar. Dat zorgt voor rust en vertrouwen.
Komen nog wat statistiekjes en zo geloof ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Ze stoppen zeker om 22.30 met debatteren en nog een half uur die nabeschouwing?
Ik verheug me alweer op de vraag: "Wie was de beste in de 3e ronde?" - Die zal zo wel komen....quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Syntix het volgende:
Samsomde beste, duidelijk.
Hij is ook gewoon te slim voor die andere
Inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Je zal er spontaan niet goed meer van slapen
Cohen is ook een intelligente man. Dat maakte hem geen goede debater of leider.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Syntix het volgende:
Samsomde beste, duidelijk.
Hij is ook gewoon te slim voor die andere
Nooit een geheim van gemaakt hoorquote:
Alsof mensen het wat interreseert laat staan snappen als ze het allemaal gaan uitleggen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb Samsom echt nog geen enkel hard punt horen maken, beetje idealistisch gelul in de ruimte, ja daar win je wel schaapjes mee ja..
Als een zak hooi inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
De vraag is waar hij dat vandaan gaat halenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Jij bent verkocht door die 1000 euro die Rutte wilt weggeven aan iedereen als hij een hoop stemmen krijgt???
Dat scheelt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het voordeel van het genuanceerde verhaal. Hij vertegenwoordigt de enige middenpartij vanavond.
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Haha. Dit stelt me wel teleur. Ik had gehoopt op meer mensen die voor een verlaging zouden zijnquote:
Klopt, maar Samsom kan ook nog eens duidelijk praten en het simpel houden voor de modale NLer. Als het moet zet die even een tandje bij en kan hij alles uitleggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cohen is ook een intelligente man. Dat maakte hem geen goede debater of leider.
Gokje; onderwijs, zorg of uitkeringenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef takata het volgende:
[..]
De vraag is waar hij dat vandaan gaat halen
dat nooit, ze durven niet eens te komen vanavondquote:
LOL, ik kijk naar iets andersquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zandkasteel?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef eriksd het volgende:
Ik ga ook bouwen als mijn geld op is. En dan komt alles weer goed.
Alleen lacht iedereen zich een ongeluk als ie daadwerkelijk gaat zeggen wat ie wilquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, maar Samsom kan ook nog eens duidelijk praten en het simpel houden voor de modale NLer. Als het moet zet die even een tandje bij en kan hij alles uitleggen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat nooit, ze durven niet eens te komen vanavond
nopequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Alleen lacht iedereen zich een ongeluk als ie daadwerkelijk gaat zeggen wat ie wil
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het gewoon tenenkrommend... en ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik Wilders en Rutte elkaar zie afsnauwen als een stel kleuters.
Je zou er verdrietig van worden.
Juist wel. Voorheen was Wilders juist een erg goed debater. Nu komt hij er helemaal niet uit. Weet niets meer te doen dan schreeuwen en onderbreken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders maakt geen vrienden vanavond. Het staat zijn riedeltje af te draaien - en bij vlagen te schreeuwen. Veel geblaat, weinig wol. Niks nieuws eigenlijk.
Wilders heeft nooit vrienden gehad, iedereen weert hem toch al van een eventuele samenwerking dus zoveel heeft ie niet te verliezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders maakt geen vrienden vanavond. Het staat zijn riedeltje af te draaien - en bij vlagen te schreeuwen. Veel geblaat, weinig wol. Niks nieuws eigenlijk.
Ik ken dat hele Jeckyll & Hyde niet eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef Terreros85 het volgende:
Is het erg als ik de Jeckyll & Hyde vergelijking niet helemaal snap?
Het fuseren van provincies vind ik wel een beetje eng. Ik wil juist meer decentralisatie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
D66 heeft ook mijn voorkeur idd
Nee hoor, ben niet eens PvdA-lid. Ik geef gewoon mijn mening. Dat ik m'n avatar heb aangepast, is puur een steunbetuiniging, omdat Nederland juist nu verstandig beleid nodig heeft, in plaats van rechts afbraakbeleid of populisme.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef teknomist het volgende:
Zit het gehele PvdA-campagneteam in dit topic? Ik vind hem retorisch sterk, maar dat betekent uiteraard niet dat je het op de inhoud wint; dat kan ook helemaal niet in zo'n korte tijd.
Zijn de CU, LPF en de PVV links?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eh, mijn politieke voorkeur ligt rechts, dat staat haaks op die van mensen in de volksbuurt die doorgaans links stemmen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niet eens PvdA-lid. Ik geef gewoon mijn mening. Dat ik m'n avatar heb aangepast, is puur een steunbetuiniging, omdat Nederland juist nu verstandig beleid nodig heeft, in plaats van rechts afbraakbeleid of populisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |