Dat nog liever dan luisteren naar een debatterende CDA'erquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat slappe gelul van Roemer en Wilders hangen me de keel uit.
Nee je betaalt minder. Dat is de subsidie van een aftrekpost.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is een x bedrag die je van de overheid krijgt op maand- of jaarbasis, gebaseerd op bepaalde voorwaarden... Lijkt mij redelijk voldoen aan de definitie "subsidie"
Je moet er toch niet aan denken.. brrrrquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat Rutte doet alsof Roemer premier gaat worden. Zo krijgen mensen een beetje die angst, want veel mensen realiseren niet dat hun stem zo maar kan betekenen dat die man premier gaat worden.
DOE NORMAAL MANquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het gewoon tenenkrommend... en ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik Wilders en Rutte elkaar zie afsnauwen als een stel kleuters.
Je zou er verdrietig van worden.
Eh, mijn politieke voorkeur ligt rechts, dat staat haaks op die van mensen in de volksbuurt die doorgaans links stemmenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zenden ze dat uit bij Henk en Ingrid, je buren, in de volksbuurt?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat Rutte doet alsof Roemer premier gaat worden. Zo krijgen mensen een beetje die angst, want veel mensen realiseren niet dat hun stem zo maar kan betekenen dat die man premier gaat worden.
Sinds wanneer is tam het tegenovergestelde van sterkquote:
Nee, het is een compensatie omdat je al zo veel belasting betaalt. Het is dus een korting, geen subsidie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is een x bedrag die je van de overheid krijgt op maand- of jaarbasis, gebaseerd op bepaalde voorwaarden... Lijkt mij redelijk voldoen aan de definitie "subsidie"
Dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef GSbrder het volgende:
Samsom schiet ook met hagel. Je kan het onmogelijk oneens zijn met wat hij zegt, dus heel veel mensen vinden dat hij gelijk heeft, maar wat hij beschrijft is nog niets.
Jij bent verkocht door die 1000 euro die Rutte wilt weggeven aan iedereen als hij een hoop stemmen krijgt???quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar het programma: ''Eén verstandige politicus en drie linkse populisten''
Je zal er spontaan niet goed meer van slapenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
Hij is ook een klootzak, verdiende loon.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
rutte ziet eruit alsof ie totaal geen plezier erin heeft.
Zucht... Iedereen die ik ken met een eigen huis zegt tegen mij dat ze dat bedrag op de rekening gestort krijgen. Niet dat ze korting krijgen op de betaalde belasting.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee je betaalt minder. Dat is de subsidie van een aftrekpost.
Al een tijdje hoorquote:
Bovendien tref je daar eigenljik alleen jogneren mee! Wel de hoge prijs bij aanschaf en niet het rendement bij verkoop. Eigenlijk ideaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gebakkelei over de HRA is zó illustratief. Wilders, Rutte en Roemer staan elkaar te overschreeuwen met populistische praatjes en vage, onhoudbare beloftes.
Samsom is de enige die een toekomstvisie geeft: een stip op de horizon, over 30 jaar. Dat zorgt voor rust en vertrouwen.
Ja, hij heeft het voordeel van het genuanceerde verhaal. Hij vertegenwoordigt de enige middenpartij vanavond.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef GSbrder het volgende:
Samsom schiet ook met hagel. Je kan het onmogelijk oneens zijn met wat hij zegt, dus heel veel mensen vinden dat hij gelijk heeft, maar wat hij beschrijft is nog niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |