Vind het wel meevallen. Vooral Wilders is aardig opgefokt door dat nieuwe peroxidelaagje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
rutte ziet eruit alsof ie totaal geen plezier erin heeft.
Want die is wel betrouwbaar?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef forzaudinese het volgende:
Wilders en Rutte 0% betrouwebaar !Mijn stem gaat naar Roemer!
PvdA propaganda is stom. PvdA heeft het neoliberale beleid 18 jaar lang gesteund.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gebakkelei over de HRA is zó illustratief. Wilders, Rutte en Roemer staan elkaar te overschreeuwen met populistische praatjes en vage, onhoudbare beloftes.
Samsom is de enige die een toekomstvisie geeft: een stip op de horizon, over 30 jaar. Dat zorgt voor rust en vertrouwen.
Komen nog wat statistiekjes en zo geloof ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Ze stoppen zeker om 22.30 met debatteren en nog een half uur die nabeschouwing?
Ik verheug me alweer op de vraag: "Wie was de beste in de 3e ronde?" - Die zal zo wel komen....quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Syntix het volgende:
Samsomde beste, duidelijk.
Hij is ook gewoon te slim voor die andere
Inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Je zal er spontaan niet goed meer van slapen
Cohen is ook een intelligente man. Dat maakte hem geen goede debater of leider.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Syntix het volgende:
Samsomde beste, duidelijk.
Hij is ook gewoon te slim voor die andere
Nooit een geheim van gemaakt hoorquote:
Alsof mensen het wat interreseert laat staan snappen als ze het allemaal gaan uitleggen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb Samsom echt nog geen enkel hard punt horen maken, beetje idealistisch gelul in de ruimte, ja daar win je wel schaapjes mee ja..
Als een zak hooi inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef dawg het volgende:
[..]
rutte ziet eruit alsof ie totaal geen plezier erin heeft.
De vraag is waar hij dat vandaan gaat halenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Jij bent verkocht door die 1000 euro die Rutte wilt weggeven aan iedereen als hij een hoop stemmen krijgt???
Dat scheelt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het voordeel van het genuanceerde verhaal. Hij vertegenwoordigt de enige middenpartij vanavond.
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn er meer mensen die voor hun gevoel zitten te kijken naar het programma: "Drie Onbeschoft Schreeuwende, Vechtende Mannen en Diederik Samsom" ??
Haha. Dit stelt me wel teleur. Ik had gehoopt op meer mensen die voor een verlaging zouden zijnquote:
Klopt, maar Samsom kan ook nog eens duidelijk praten en het simpel houden voor de modale NLer. Als het moet zet die even een tandje bij en kan hij alles uitleggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cohen is ook een intelligente man. Dat maakte hem geen goede debater of leider.
Gokje; onderwijs, zorg of uitkeringenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef takata het volgende:
[..]
De vraag is waar hij dat vandaan gaat halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |