Klopt, maar Samsom kan ook nog eens duidelijk praten en het simpel houden voor de modale NLer. Als het moet zet die even een tandje bij en kan hij alles uitleggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Cohen is ook een intelligente man. Dat maakte hem geen goede debater of leider.
Gokje; onderwijs, zorg of uitkeringenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef takata het volgende:
[..]
De vraag is waar hij dat vandaan gaat halen
dat nooit, ze durven niet eens te komen vanavondquote:
LOL, ik kijk naar iets andersquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar het programma: ''Eén verstandige politicus en drie linkse populisten''
Zandkasteel?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef eriksd het volgende:
Ik ga ook bouwen als mijn geld op is. En dan komt alles weer goed.
Alleen lacht iedereen zich een ongeluk als ie daadwerkelijk gaat zeggen wat ie wilquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, maar Samsom kan ook nog eens duidelijk praten en het simpel houden voor de modale NLer. Als het moet zet die even een tandje bij en kan hij alles uitleggen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat nooit, ze durven niet eens te komen vanavond
nopequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Alleen lacht iedereen zich een ongeluk als ie daadwerkelijk gaat zeggen wat ie wil
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het gewoon tenenkrommend... en ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik Wilders en Rutte elkaar zie afsnauwen als een stel kleuters.
Je zou er verdrietig van worden.
Juist wel. Voorheen was Wilders juist een erg goed debater. Nu komt hij er helemaal niet uit. Weet niets meer te doen dan schreeuwen en onderbreken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders maakt geen vrienden vanavond. Het staat zijn riedeltje af te draaien - en bij vlagen te schreeuwen. Veel geblaat, weinig wol. Niks nieuws eigenlijk.
Wilders heeft nooit vrienden gehad, iedereen weert hem toch al van een eventuele samenwerking dus zoveel heeft ie niet te verliezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders maakt geen vrienden vanavond. Het staat zijn riedeltje af te draaien - en bij vlagen te schreeuwen. Veel geblaat, weinig wol. Niks nieuws eigenlijk.
Ik ken dat hele Jeckyll & Hyde niet eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef Terreros85 het volgende:
Is het erg als ik de Jeckyll & Hyde vergelijking niet helemaal snap?
Het fuseren van provincies vind ik wel een beetje eng. Ik wil juist meer decentralisatie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
D66 heeft ook mijn voorkeur idd
Nee hoor, ben niet eens PvdA-lid. Ik geef gewoon mijn mening. Dat ik m'n avatar heb aangepast, is puur een steunbetuiniging, omdat Nederland juist nu verstandig beleid nodig heeft, in plaats van rechts afbraakbeleid of populisme.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef teknomist het volgende:
Zit het gehele PvdA-campagneteam in dit topic? Ik vind hem retorisch sterk, maar dat betekent uiteraard niet dat je het op de inhoud wint; dat kan ook helemaal niet in zo'n korte tijd.
Zijn de CU, LPF en de PVV links?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eh, mijn politieke voorkeur ligt rechts, dat staat haaks op die van mensen in de volksbuurt die doorgaans links stemmen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niet eens PvdA-lid. Ik geef gewoon mijn mening. Dat ik m'n avatar heb aangepast, is puur een steunbetuiniging, omdat Nederland juist nu verstandig beleid nodig heeft, in plaats van rechts afbraakbeleid of populisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |