10.000den zei hij, beetje vaag dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef Adelante het volgende:
10.000 mensen maar die meer dan 150k verdienen????
Laat hem eens zien danquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die strip op de SP-site was op zijn minst even smakeloos. Roemer zit hier nu om te huilen, Rutte is man genoeg om niet over zulke dingen te janken
Omdat je geluk hebt gehad als je rijk bent en dat mag niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef henkde_j het volgende:
Waarom moeten de rijken meer betalen.
Omdat ik meer geld wil.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef henkde_j het volgende:
Ze moeten gestraft worden, want hoe durven ze veel geld te verdienen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef henkde_j het volgende:
quote:
Moet je maar rijk wordenquote:
Hij heeft gewoon geen idee waar hij over praat.quote:
gratis geldquote:
Behalve Zuid Europa!!!quote:
tienduizendenDEN zei hij hequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef Adelante het volgende:
10.000 mensen maar die meer dan 150k verdienen????
Wat wil je dan? Nog meer eisen van de armere deel van de bevolking?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef Shreyas het volgende:
Verschrikkelijk dat de PvdA hogere belastingen wilt voor de hoge inkomens, op basis daarvan neem ik de partij al niet meer serieus
Politie bij de deur:quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:30 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Ze moeten gestraft worden, want hoe durven ze veel geld te verdienen!
Inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Terug naar de guldenWat een clown.
Die moeten niet zo miemelen. Er is al genoeg solidariteit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:30 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Nog meer eisen van de armere deel van de bevolking?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Politie bij de deur:
Goedendag meneertje. Hoeveel denken wij wel niet verdiend te hebben?
quote:
Valt nog mee, ik dacht alles naar de staat en dan evenredig verdelenquote:
imo erg duidelijk waar dat over gaat en geen insinuatie over moord.quote:
Ja, lekker te vergelijken. Ga toch spelen met je worteltje. Dit staat toch niet in verhouding?quote:
Roemer is de buikspreekpop van Marijnissen en Kant.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:31 schreef Ravvie het volgende:
Roemer zit echt tegen het zwakzinnige aan.
Precies.. Want dat kan dus écht niet (meen ik serieus)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:30 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Nog meer eisen van de armere deel van de bevolking?
Eens. Populistisch geroeptoeter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:31 schreef Ravvie het volgende:
Roemer zit echt tegen het zwakzinnige aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |