Ze schijten allemaal in hun broek voor hem.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef MrBaas het volgende:
Samsom is nog steeds niet uitgedaagd...
Ze zijn bang voor hem.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze denken kennelijk dat hij er niet toe doet.. Maar vooralsnog gaat hij er met de winst vandoor
Want?? Vooralsnog stond hij 2x 1equote:
Hij is de kleinste partij in de peilingen, waar baseer je op dat hij er met de winst vandoor gaat? Hij staat 14 zetels in de min.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze denken kennelijk dat hij er niet toe doet.. Maar vooralsnog gaat hij er met de winst vandoor
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze schijten allemaal in hun broek voor hem.
Meer wegen zorgt voor meer files en vervuiling. Stimuleer thuiswerken en het OV.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niks mis mee. Het OV kost alleen maar geld.
het is paar jaren terug al gedaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou ze erover aanschrijven als ik jou was. Voor dit debat helpt het niet meer, maar wie weet doen ze het dan in de toekomst anders.
Ik ben benieuwd wie Samsom zelf uitdaagt, ik denk chloorkuifje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze schijten allemaal in hun broek voor hem.
Idd zegquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veeeels te veel zeggen wat de ander fout doet
Klopt, je kan makkelijk minder uitgeven aan ontwikkelingshulp en toch blijven helpen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Waarom hoor ik ze nooit over microkrediet?
Het is of ontwikkelingshulp (als in, geld geven) of niks lijkt het wel...
In dit debat slimpiequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is de kleinste partij in de peilingen, waar baseer je op dat hij er met de winst vandoor gaat? Hij staat 14 zetels in de min.
Ik denk Ruttequote:Op zondag 26 augustus 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie Samsom zelf uitdaagt, ik denk chloorkuifje.
Kan best zijn dat dat hard gaat veranderen in 2 weken. Nu zijn de campagnes pas begonnen en daarmee de debattenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is de kleinste partij in de peilingen, waar baseer je op dat hij er met de winst vandoor gaat? Hij staat 14 zetels in de min.
Wat een slappe houding van ze.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
het is paar jaren terug al gedaan.
Weet wat ze zeiden.
Sorry, wij zitten in Luxemburg wetgeving.
Dus we zijn niet verplicht laten ondertitelen.
Dat geldt ook voor RTL5 en 7 geloof ik
Andere zenders moeten dat wel doen van overheid.
Niks mis mee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad smakeloos
Heb hem hier liggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad smakeloos
Oh, nou dat zal vooral afhangen van wie hij straks gaat uitdagenquote:
Zacht ei.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad smakeloos
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, je kan makkelijk minder uitgeven aan ontwikkelingshulp en toch blijven helpen.
Hoi (zie je me nu pasquote:
dit gaat te ver inderdaad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad smakeloos
Eng he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:29 schreef DezeDokter het volgende:
Wat een glundering bij de aankondiging van dat 60% tarief.
Die strip op de SP-site was op zijn minst even smakeloos. Roemer zit hier nu om te huilen, Rutte is man genoeg om niet over zulke dingen te jankenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad smakeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |