Wat is er mis met een random 2.2k elo AD Carry?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik main supports, dan heb je nu eenmaal een adc nodig, dus doe niet zo neerbuigend.
Dat is besides the point. Hoeveel ervaring je ook mag hebben, als je duoqueue'd met een 2.2k elo speler kom je sowieso hoger uit dan dat je zou solo-queuen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee hoor want ik speel al veel langer met mensen als calsot samen, tegen 2k's.
Serieus?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Upload is een filmpje van zo'n gameplay dan. Ik wil wel weten hoe je ooit kills maakt met malphite top. Alleen zijn Q en R doen 'veel' dammage.
Daarbij zijn de cast times niet meegerekend, en het is sowieso niet alleen je W die moet raken. nietkloppende bullshit dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:54 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Veigar zijn E stunned voor 1.5 seconden op level 1 en zijn W heeft 1.2 seconden nodig om te landen. Dus je gaat sowieso hem raken en dat is dan nog zonder de radius van W erbij gerekend.
Bullshit die blijkbaar klopt.
Zal eens proberen. Heb ook nog 15 ap quentence door ip tekort dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Serieus?. Gewoon Sorc Boots 2 Dorans Rings, Q's spammen en als ie op 50-75% is R, E, Q, ignite dan issie meestal wel dood hoor, dependings on champ
De "cast time"? E is een instant spell en zijn W is het niet: die heeft 1.2s cast time nodig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Daarbij zijn de cast times niet meegerekend, en het is sowieso niet alleen je W die moet raken. nietkloppende bullshit dus.
Je weet dat je tegen een 2k elo speler praat die waarschijnlijk een game of 100 ervaring heeft met Veigar?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Daarbij zijn de cast times niet meegerekend, en het is sowieso niet alleen je W die moet raken. nietkloppende bullshit dus.
[..]
Zal eens proberen. Heb ook nog 15 ap quentence door ip tekort dus.
Hoe gooi jij je w dan? ik gooi ze acterlkaar misschien 0.2 second delay ofzo.. dan is de helft al weg en dan doe je nog een r + q + ignite dead.. en dan mid game deathfire grasp eerst.. echt hoor.. als je skilled bent met veigar poep je op de midlane. Counters niet meegerekendquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Veigar is volledig afhankelijk van zijn stun door de delay in dark matter. Hij vereist dus een lvl 3 event horizon om iemand zonder murcery goed te stunnen. Dat vind ik niet zo baas.
wat is er mis met een niet random 2.2 elo ad carry?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Wat is er mis met een random 2.2k elo AD Carry?
minachting van de support role dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is besides the point. Hoeveel ervaring je ook mag hebben, als je duoqueue'd met een 2.2k elo speler kom je sowieso hoger uit dan dat je zou solo-queuen.
rush tenacity, veigar missed al zn combos.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je weet dat je tegen een 2k elo speler praat die waarschijnlijk een game of 100 ervaring heeft met Veigar?
Heeft niets met de support rol te maken. Waar zie je het mij daarover hebben?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:40 schreef BaajGuardian het volgende:
minachting van de support role dus.
Niks, behalve dat hij je op zn ruggetje meeneemt naar high elo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat is er mis met een niet random 2.2 elo ad carry?
Wat? Eén van de makkelijkste op top om kills te scoren, wordt echt onderschat. Gister:quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Upload is een filmpje van zo'n gameplay dan. Ik wil wel weten hoe je ooit kills maakt met malphite top. Alleen zijn Q en R doen 'veel' dammage.
Installeer lolreplay en zet hem elke keer aan als je potjes speelt. Neemt automatisch de potjes voor je op, zodat je ze later terug kunt kijken.quote:
en een random 2.2k elo zou dat dus niet doen, zien jullie zelf niet hoe belachelijk die uitspraak is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niks, behalve dat hij je op zn ruggetje meeneemt naar high elo.
Idioot. Q en R hebben minder range dan W en E waarvan E de meeste. Als je net je W kunt raken op een enemy die wegrent kun je nooit darkmatter gooien + Q, deathfire en R met de afstand die die spells moeten overbruggen en de 0.2 cast time die instant spells vereissen. Een enemy loopt gewoon voor je weg. De hele combo veilig lukt pas met rank 2-3. Vaak genoeg gehad en getest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Hoe gooi jij je w dan? ik gooi ze acterlkaar misschien 0.2 second delay ofzo.. dan is de helft al weg en dan doe je nog een r + q + ignite dead.. en dan mid game deathfire grasp eerst.. echt hoor.. als je skilled bent met veigar poep je op de midlane. Counters niet meegerekend
Dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Idioot. Q en R hebben minder range dan W. Als je net je W kunt raken op een enemy die wegrent kun je nooit darkmatter gooien + Q, deathfire en R met de afstand die die spells moeten overbruggen. Een enemy loopt gewoon voor je weg. Dit lukt pas met rank 2-3. Vaak genoeg gehad en getest.
Zijn gewoon feiten, maffe krekel; nee sprinkhaan! JIJ!quote:
maar hoezo moet je dan persee met de top meespelen? ik kan geen andere reden verzinnen dan gecarryd worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en een random 2.2k elo zou dat dus niet doen, zien jullie zelf niet hoe belachelijk die uitspraak is?
als support zal ik wel geen invloed hebben op de bot lane, kan ook wel afk gaan want 2.2k duoq zal alles wel ff in zn eentje klaren immers.
geen support nodig hoor, alleen een adc.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |