Installeer lolreplay en zet hem elke keer aan als je potjes speelt. Neemt automatisch de potjes voor je op, zodat je ze later terug kunt kijken.quote:
en een random 2.2k elo zou dat dus niet doen, zien jullie zelf niet hoe belachelijk die uitspraak is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niks, behalve dat hij je op zn ruggetje meeneemt naar high elo.
Idioot. Q en R hebben minder range dan W en E waarvan E de meeste. Als je net je W kunt raken op een enemy die wegrent kun je nooit darkmatter gooien + Q, deathfire en R met de afstand die die spells moeten overbruggen en de 0.2 cast time die instant spells vereissen. Een enemy loopt gewoon voor je weg. De hele combo veilig lukt pas met rank 2-3. Vaak genoeg gehad en getest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Hoe gooi jij je w dan? ik gooi ze acterlkaar misschien 0.2 second delay ofzo.. dan is de helft al weg en dan doe je nog een r + q + ignite dead.. en dan mid game deathfire grasp eerst.. echt hoor.. als je skilled bent met veigar poep je op de midlane. Counters niet meegerekend
Dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Idioot. Q en R hebben minder range dan W. Als je net je W kunt raken op een enemy die wegrent kun je nooit darkmatter gooien + Q, deathfire en R met de afstand die die spells moeten overbruggen. Een enemy loopt gewoon voor je weg. Dit lukt pas met rank 2-3. Vaak genoeg gehad en getest.
Zijn gewoon feiten, maffe krekel; nee sprinkhaan! JIJ!quote:
maar hoezo moet je dan persee met de top meespelen? ik kan geen andere reden verzinnen dan gecarryd worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en een random 2.2k elo zou dat dus niet doen, zien jullie zelf niet hoe belachelijk die uitspraak is?
als support zal ik wel geen invloed hebben op de bot lane, kan ook wel afk gaan want 2.2k duoq zal alles wel ff in zn eentje klaren immers.
geen support nodig hoor, alleen een adc.
quote:
Initiates met die ult zijn gewoon op in teamfights, de ad/ap carry is meteen uitgeschakeld als je het goed doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:25 schreef dustbrain het volgende:
Ik ben malphite aan het doen. nog nooit zon hoge winrating gehad. Weet niet zeker of malphite goed is of die enemies slecht.
Het is gewoon een vriend van me jeez, en ik heb wel meer vrienden die hoog elo zijn moet ik ze daarom negeren en er niet mee spelen oid.. zo'n idee krijg ik soms in dit topic dat ik niet met ze zou mogen spelen omdat ze *gasp* mij carryen als ad-carry, ik als hulpeloos support speler zou natuurlijk nooit een support speler boven de 1200 outplayen, ik zou nooit het team helpen in hogere elo's ik word alleen gecarried door mn onverslaanbare vrienden die zonder support wel 3 teams tegelijk aankunnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:12 schreef Xetran het volgende:
[..]
maar hoezo moet je dan persee met de top meespelen? ik kan geen andere reden verzinnen dan gecarryd worden.
Je hebt ook echt een bord voor je kop hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en een random 2.2k elo zou dat dus niet doen, zien jullie zelf niet hoe belachelijk die uitspraak is?
als support zal ik wel geen invloed hebben op de bot lane, kan ook wel afk gaan want 2.2k duoq zal alles wel ff in zn eentje klaren immers.
geen support nodig hoor, alleen een adc.
Mischien speel ik op hetzelfde niveau als mn duoq? waarom zou ik mezelf gimpen door met wellicht random kutadc's te gaan spelen die niet weten hoe ze moeten traden, cs missen en de verkeerde champs focussen etc (wat vaak genoeg gebeurd in de normals die ik speel als ik met een rl vriend van me qeuede (welk jungle mained) wat is er nou in godsnaam mis mee dat ik qeue met iemand waar ik helemaal op ingesteld ben, is het jaloezie omdat anderen zichzelf door hordes aan trolls en baddies hebben moeten graven en ik dat ontwijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Je hebt ook echt een bord voor je kop he. Als je alleen zou queuen dan zou je met een 1.5k ADC zitten ipv een 2.2k. Als je echt 2.2k materiaal bent dan is het np, dan carry je toch wel (ook als sup), maar het maakt natuurlijk ENORM veel uit als je iemand van 2.2k bij je hebt. Not sure if trolling of dat je dat echt niet begrijpt.
Ik zag laatst CLG's krepo op een smurf spelen op 1300 elo ofzo met een vriend en die zorgde er wel voor dat zijn ADC gefeed werd, hoe dom die ADC ook was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien speel ik op hetzelfde niveau als mn duoq? waarom zou ik mezelf gimpen door met wellicht random kutadc's te gaan spelen die niet weten hoe ze moeten traden, cs missen en de verkeerde champs focussen etc (wat vaak genoeg gebeurd in de normals die ik speel als ik met een rl vriend van me qeuede (welk jungle mained) wat is er nou in godsnaam mis mee dat ik qeue met iemand waar ik helemaal op ingesteld ben, is het jaloezie omdat anderen zichzelf door hordes aan trolls en baddies hebben moeten graven en ik dat ontwijk?
Ik ben niet een achterlijke die maar wat doet in lane, ik control zowat de hele map met pings en de juiste focus, ik split tf's en outplay het andere team zoals als voorbeeld wat ik eerder al eens zei hoe ik galio onder handen nam, dat zie ik een random 1200-1500 support niet doen, daarvoor moet je je kop gebruiken ipv enkel wat meewandelen met je adc, je moet invloed hebben op de game, je bent geen healbot/xpleech. Ik speel gewoon zelf op hoger niveau en doe dat liever met iemand die dat ook doet dan dat ik als support mn adc letterlijk moet babysitten om niet teveel te feeden.
En nee een 2.2k support carried zichzelf niet solo, vraag dat maar aan de tourney spelers en ze zullen je allemaal hetzelfde vertellen dat als je soloq wilt carryen je toch echt een jungler of een adc moet picken.
jungler vriend?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik zag laatst CLG's krepo op een smurf spelen op 1300 elo ofzo met een vriend en die zorgde er wel voor dat zijn ADC gefeed werd, hoe dom die ADC ook was.
ik zeg dat ook niet maar ik geef mijn reden waarom ik niet met baddie adcs spelen wil, omdat ik op hoger niveau dan dat speel en dan ook die synergie wil hebben en daarom dus met mn huidige duoq speel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:56 schreef Autobandje het volgende:
BG, de rank 1 USA van een tijdje terug was exclusively een support speler. Natuurlijk komt een '2.2k' support ook op 2.2k uit uiteindelijk. Dat kan echt niet anders hoor.
Als jij graag met je vrienden speelt, en die dan nog hoog zijn ook, dan geef ik je groot gelijk, maar doe niet of het hetzelfde is als in je eentje de ladder beklimmen. Denk dat er wel genoeg woorden aan vuil zijn gemaakt anyway.
vriend speelde wat willekeurige rollen maar was die games niet aan het carryen. Je merkt het verschil tussen een 1200 en 2.2k support echt wel hoor.quote:
en dat verschil merkten mijn opponenten ook welk ik stelselmatig deny.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
vriend speelde wat willekeurige rollen maar was die games niet aan het carryen. Je merkt het verschil tussen een 1200 en 2.2k support echt wel hoor.
er zullen maar heel weinig 1500 supports zijn die zichzelf alleen als healbot gedragen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien speel ik op hetzelfde niveau als mn duoq? waarom zou ik mezelf gimpen door met wellicht random kutadc's te gaan spelen die niet weten hoe ze moeten traden, cs missen en de verkeerde champs focussen etc (wat vaak genoeg gebeurd in de normals die ik speel als ik met een rl vriend van me qeuede (welk jungle mained) wat is er nou in godsnaam mis mee dat ik qeue met iemand waar ik helemaal op ingesteld ben, is het jaloezie omdat anderen zichzelf door hordes aan trolls en baddies hebben moeten graven en ik dat ontwijk?
Ik ben niet een achterlijke die maar wat doet in lane, ik control zowat de hele map met pings en de juiste focus, ik split tf's en outplay het andere team zoals als voorbeeld wat ik eerder al eens zei hoe ik galio onder handen nam, dat zie ik een random 1200-1500 support niet doen, daarvoor moet je je kop gebruiken ipv enkel wat meewandelen met je adc, je moet invloed hebben op de game, je bent geen healbot/xpleech. Ik speel gewoon zelf op hoger niveau en doe dat liever met iemand die dat ook doet dan dat ik als support mn adc letterlijk moet babysitten om niet teveel te feeden.
En nee een 2.2k support carried zichzelf niet solo, vraag dat maar aan de tourney spelers en ze zullen je allemaal hetzelfde vertellen dat als je soloq wilt carryen je toch echt een jungler of een adc moet picken.
mja ze ziet eruit alsof ze net uit het ggz komt rennen op weekend verlof oid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:18 schreef Autobandje het volgende:
Splash van arcade sona vind ik er trouwens niet uitzien, rare stijl. De skin zelf wel leuk idd
kom ze zat tegen in ranked.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:18 schreef Adames het volgende:
[..]
er zullen maar heel weinig 1500 supports zijn die zichzelf alleen als healbot gedragen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Idioot. Q en R hebben minder range dan W en E waarvan E de meeste. Als je net je W kunt raken op een enemy die wegrent kun je nooit darkmatter gooien + Q, deathfire en R met de afstand die die spells moeten overbruggen en de 0.2 cast time die instant spells vereissen. Een enemy loopt gewoon voor je weg. De hele combo veilig lukt pas met rank 2-3. Vaak genoeg gehad en getest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |