De lemming kon niet achterwege blijven. Ik dacht, als iemand het moet doen.quote:
Och, lelijk is een relatief begrip. Is maar met wie je het vergelijkt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:47 schreef -supergirl- het volgende:
Tot nu toe geen. Ik zie nooit foto's van users, dus ik ga er nog steeds van uit dat de meerderheid lelijk is.
Jij bent dus lelijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, lelijk is een relatief begrip. Is maar met wie je het vergelijkt.
Omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagtVerdomme, mijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]__________!
Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagtSerieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]__________!
Mannen horen kort haar te hebben, vrouwen lang haar. Andersom is gewoon raar. Krijg je van die Anita's die met Tarzan over straat lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Anita heeft een kort en pittig kapsel...quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen horen kort haar te hebben, vrouwen lang haar. Andersom is gewoon raar. Krijg je van die Anita's die met Tarzan over straat lopen.
Ed ook gelukkig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Anita heeft een kort en pittig kapsel...
Pic ter beoordeling.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij vindt mij trouwens toch wel lekker he?![]()
![]()
Is een pic van mijn konijn ook goed?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Pic ter beoordeling.
Appeltaart is wel lekker.
Doe maarquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is een pic van mijn konijn ook goed?![]()
En Appeltaart is inderdaad lekkah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, maar in het echt ben ik helemaal niet zo dik hoor, hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef MAHL het volgende:
Ok, nu echt dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, maar in het echt ben ik helemaal niet zo dik hoor, hahaHe, je staat op DramaticaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]SexyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders ik wel!quote:
pics van mijn moederquote:
Iedereen weet toch dat dit ook gewoon zo isquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:47 schreef -supergirl- het volgende:
Tot nu toe geen. Ik zie nooit foto's van users, dus ik ga er nog steeds van uit dat de meerderheid lelijk is.
Tuurlijk, dat zegt elke ouder over z'n kindquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mijn mama zegt dat ik een knappe jongen ben
Er zijn genoeg foto's van FOK!-ers te vinden...Meeste zijn gewoon alledaags. Hoe kun je zeggen dat je geen foto's hebt gezien van FOK!-ersquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:47 schreef -supergirl- het volgende:
ik moest even zoeken maar ik heb hem gevonden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:52 schreef Klipnap het volgende:
Op FOK! zitten natuurlijk allemaal Taylor Lautners.
Moet je een keer naar een meet gaan, is ook helemaal niet awkwardquote:Op zondag 2 februari 2014 22:39 schreef AMangold het volgende:
Ik weet maar van één fokker hoe hij er in het echt uitziet, dus kan niet echt stemmen
Nja is in zwolle hoorde ik, iets te veel te ver wegquote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet je een keer naar een meet gaan, is ook helemaal niet awkward
Oh, ik dacht altijd in Utrecht, gezellig naar Stairwayquote:Op zondag 2 februari 2014 22:47 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nja is in zwolle hoorde ik, iets te veel te ver weg![]()
Ik ga wel naar de meet uit ons regio topic
mij lijkt het wel geinig, zulle niet de vervelende fokkers zijn die komen denk ikquote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd in Utrecht, gezellig naar Stairway
Ik was toen per ongeluk op een meet terecht gekomen omdat de mensen aan het verzamelen waren op Utrecht CS, wel gezellige mensen, maar manmanman wat awkward.
Op het eerste gezicht misschien niet, maar stiekem zijn alle fokkers vervelendquote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef AMangold het volgende:
[..]
mij lijkt het wel geinig, zulle niet de vervelende fokkers zijn die komen denk ik
Denk dat dat wel meevaltquote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht misschien niet, maar stiekem zijn alle fokkers vervelend
Dan moet je naar de meet gaan, kom je er vanzelf achterquote:Op zondag 2 februari 2014 23:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt(of ik ben te goedgelovig
)
Veel te ver reizenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan moet je naar de meet gaan, kom je er vanzelf achter
Hoezo awkward, voor jou of voor het geheel?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd in Utrecht, gezellig naar Stairway
Ik was toen per ongeluk op een meet terecht gekomen omdat de mensen aan het verzamelen waren op Utrecht CS, wel gezellige mensen, maar manmanman wat awkward.
Gewoon hoe iedereen er bij stondquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoezo awkward, voor jou of voor het geheel?
Wel met het openbaar vervoer vanuit het kleine zeelandquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ver reizen in Nederland bestaat niet
Dan is het nog steeds wel te doen hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
Wel met het openbaar vervoer vanuit het kleine zeeland
haha jij snapt hem :$quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds wel te doen hoor![]()
Maar ik snap het wel, ik zou ook geen paar uur reizen om wat enge fokkers te ontmoeten
Jij behoort niet tot de Noorse beschaving, impure Romein. WODAN KENT GEEN GENADE VOOR JOU!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen horen kort haar te hebben, vrouwen lang haar. Andersom is gewoon raar. Krijg je van die Anita's die met Tarzan over straat lopen.
Dude, 26 augustus 2012.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij behoort niet tot de Noorse beschaving, impure Romein. WODAN KENT GEEN GENADE VOOR JOU!!!
Je bent nog steeds onrein.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, 26 augustus 2012.Welke mongool heeft dit gekickt?
Ik ben wit met blond haar en groene ogen. Ik ben het puurste ras ooit.quote:
Het is je vergeven.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben wit met blond haar en groene ogen. Ik ben het puurste ras ooit.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, lelijk is een relatief begrip. Is maar met wie je het vergelijkt.
Hoe denk je hier anderhalf jaar later over?quote:
Geen idee. Pics?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Hoe denk je hier anderhalf jaar later over?
En hoe denken jullie over mij? Vinden jullie me lelijk?Zeg eerlijk, jullie vinden me lelijk he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |