De lemming kon niet achterwege blijven. Ik dacht, als iemand het moet doen.quote:
Och, lelijk is een relatief begrip. Is maar met wie je het vergelijkt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:47 schreef -supergirl- het volgende:
Tot nu toe geen. Ik zie nooit foto's van users, dus ik ga er nog steeds van uit dat de meerderheid lelijk is.
Jij bent dus lelijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, lelijk is een relatief begrip. Is maar met wie je het vergelijkt.
Omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagtVerdomme, mijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]__________!
Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagtSerieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]__________!
Mannen horen kort haar te hebben, vrouwen lang haar. Andersom is gewoon raar. Krijg je van die Anita's die met Tarzan over straat lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Anita heeft een kort en pittig kapsel...quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen horen kort haar te hebben, vrouwen lang haar. Andersom is gewoon raar. Krijg je van die Anita's die met Tarzan over straat lopen.
Ed ook gelukkig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Anita heeft een kort en pittig kapsel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |