Zal me ook eens inlezen, tussen USSR en de VVD is het makkelijk, maar ook de VVD is niet meer echt 100% mijn partij.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gewoon doen, we gaan een zetel halen.![]()
Libertarische partij (Deel 9)
http://www.libertarischep(...)erkiezingsprogramma/quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal me ook eens inlezen, tussen USSR en de VVD is het makkelijk, maar ook de VVD is niet meer echt 100% mijn partij.
Ja tnxquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.libertarischep(...)erkiezingsprogramma/
bereid je voor op flink wat lachen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja tnxMorgen even op mijn werk (jaja, heb ik
) doorlezen
.
Ach, het is bijna allemaal achterlijk. Ik denk dat NL klaar is voor een dictatorschap met mij als grote verlichte leiderquote:
Waar moest jij om lachen?quote:
ja, dat debat net ook, kinderen zijn het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is bijna allemaal achterlijk. Ik denk dat NL klaar is voor een dictatorschap met mij als grote verlichte leider.
Nee serieus, het is toch allemaal een kleutertuin geworden? Ik kan me echt bijna nergens meer in vinden.
Ik bedoelde, welke dingen in het programma moest je om lachen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef dawg het volgende:
[..]
hetgeen ik van het programma van de libertariërs heb gelezen.
Er zijn echt momenten dat ik het hele begrip democratie niet meer zie zittenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, dat debat net ook, kinderen zijn het.
ik heb nu geen zin om het allemaal na te zoeken maar ik las vooral dat alles wat de overheid doet slecht en inefficiënt is en dus afgeschaft moet worden. tja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, welke dingen in het programma moest je om lachen?
Het grappigste is eigenlijk vooral dat mensen erin geloven. Of treurig, net hoe je het bekijkt natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, welke dingen in het programma moest je om lachen?
the only currency is power.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn echt momenten dat ik het hele begrip democratie niet meer zie zitten.
The best argument against democracy is a 5 minute talk with the avarage voter.. (vrij uit mijn hoofd).
Zit iets in, ik bedoel (komt even in me op_ de Noord-Zuid-lijn hoezo is die pas 2017 klaar, allemaal politiek geneuzel, in China rammen ze zo'n ding in 2 jaar in elkaar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb nu geen zin om het allemaal na te zoeken maar ik las vooral dat alles wat de overheid doet slecht en inefficiënt is en dus afgeschaft moet worden. tja.
er zullen best terreinen zijn waar de overheid beter wat minder invloed op kan uitoefenen maar standaard alle overheidstaken, op defensie en law&order na, afschaffen is totaal niet realistisch natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit iets in, ik bedoel (komt even in me op_ de Noord-Zuid-lijn hoezo is die pas 2017 klaar, allemaal politiek geneuzel, in China rammen ze zo'n ding in 2 jaar in elkaar.
Maar hier moet het allemaal via 100988 instanties. Zet er 3000 polen op, morgen klaar.
Stadsdelen in Amsterdam.
Nee, natuurlijk niet. Maar het gaa nu echt nergens over soms. Debatteren om het debatteren. Inspraak, commissietje etc etc.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef dawg het volgende:
[..]
er zullen best terreinen zijn waar de overheid beter wat minder invloed op kan uitoefenen maar standaard alle overheidstaken, op defensie en law&order na, afschaffen is totaal niet realistisch natuurlijk.
Ach er zit wel wat in dat hele libertarisme. Mijn grootste bezwaar is de gedachte dat het altijd financieel loont om de beste service/goederen te leveren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb nu geen zin om het allemaal na te zoeken maar ik las vooral dat alles wat de overheid doet slecht en inefficiënt is en dus afgeschaft moet worden. tja.
Dat heeft er natuurlijk geen moer mee te maken, in China is het namelijk ook de politiek die het doet. De libertariërs geloven dat de overheid het niet moet doen en zullen gruwelen van een maatschappij als de Chinese.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit iets in, ik bedoel (komt even in me op_ de Noord-Zuid-lijn hoezo is die pas 2017 klaar, allemaal politiek geneuzel, in China rammen ze zo'n ding in 2 jaar in elkaar.
jaja, je kunt altijd emigreren hw.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar het gaa nu echt nergens over soms. Debatteren om het debatteren. Inspraak, commissietje etc etc.
Echt, soms is er echt iets te zeggen voor een dictatuur.
Ja, true. Maar daar is er 1 overheid, geen versplinterde zooi die 1 kabinet A zegt en erna Bquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heeft er natuurlijk geen moer mee te maken, in China is het namelijk ook de politiek die het doet. De libertariërs geloven dat de overheid het niet moet doen en zullen gruwelen van een maatschappij als de Chinese.
de onzichtbare hand die de markt stuurt lijkt me op sommige terreinen pertinente onzin, maar goed.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach er zit wel wat in dat hele libertarisme. Mijn grootste bezwaar is de gedachte dat het altijd financieel loont om de beste service/goederen te leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |