dnova79quote:
LEG UIT SPANK?quote:
Sinds ik deze tag heb toegevoegd is mijn 360 al 3 (!) keer stuk gegaan!quote:
dan moet je niet zo zo boos worden en met je xbox gaan gooien als ik je weer eens van je winquote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sinds ik deze tag heb toegevoegd is mijn 360 al 3 (!) keer stuk gegaan!
is t wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik gisteren binnen getrokken.
Ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
Alan wake viel me tegen! De overdag stukken waren vet maar te kort en te weinig.
Weet ik niet. Heb wat doelloos rondgelopen want weet niet hoe of waar het begint.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb wat doelloos rondgelopen want weet niet hoe of waar het begint.
http://www.eurogamer.net/(...)im-hearthfire-reviewquote:Things kick off when a courier delivers a letter inviting you to purchase one of three plots of land in Hjaalmarch, Falkreath or The Pale.
Overdagstukjes waren leuk, maar ik had niet per se meer afwisseling met de nacht nodig. Scheelt waarschijnlijk wel dat ik de game erg rustig aan heb gespeeld, in porties van een uur ofzo, voorkwam ook dat ik verveeld raakte van de combat.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
LEG UIT SPANK?
Sfeer en all was vet maar ik miste een hoop dingen, zoals meer overdag stukje.
En ik wil ook altijd shit kunnen upgraden in een spel mis dat echt als het er niet in zit ook al zou het niet eens helemaal passen.
Net als nu Warhammer 40K Space Marine, opzich best tof maar nix te upgraden en te weinig achtergrond verhaal.
Fraaie woorden spankquote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Overdagstukjes waren leuk, maar ik had niet per se meer afwisseling met de nacht nodig. Scheelt waarschijnlijk wel dat ik de game erg rustig aan heb gespeeld, in porties van een uur ofzo, voorkwam ook dat ik verveeld raakte van de combat.
Upgraden miste ik niet, niet iedere game hoef ik XP en progressie te hebben, zeker niet bij zo'n singleplayer verhaalgedreven game als Alan Wake.
Ja, dat werkte voor mij niet echt. Ik wil als decoratie, potjandorie ook een opgedroogde krab aan mijn muur.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)im-hearthfire-review
de setting trekt me totaal niet maar het heeft echt een bizar grote en gedetailleerde wereld. tof spel.quote:
Ik vind Skyrim echt geweldig. Normaal heb ik nooit wat met een fanasywereld (heb ook nooit Oblivion gespeeld), maar Skyrim heeft daar voor mij echt verandering in gebracht.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
de setting trekt me totaal niet maar het heeft echt een bizar grote en gedetailleerde wereld. tof spel.
Dank jequote:
Kutkrabbenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, dat werkte voor mij niet echt. Ik wil als decoratie, potjandorie ook een opgedroogde krab aan mijn muur.
Hup aan beginnen danquote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Vond morrowind echt geweldig en Oblivion ook Dus schrik ook wel moet er alleen nog aan beginnen.
Het is geen cod waar je hersenloos rond aan het knallen ben, meer tactisch knallen.quote:
Ik wil er binnenkort aan beginnen, omdat ik cod een beetje zat ben. Speel alleen de zombiemode nog maar van codquote:
Ik speel nooit MP maar die Armored Kill DLC lijkt me wel vet!quote:
Waarom niet als ik vragen magquote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik speel nooit MP maar die Armored Kill DLC lijkt me wel vet!
Vind ik geen kloot aanquote:
Ok duidelijke taalquote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind ik geen kloot aan
Maar dat Armored Kill is met grote maps en nadruk op tanks en en andere voertuigen dat lijkt me dan nog wel tof opzich.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik speel nooit MP maar die Armored Kill DLC lijkt me wel vet!
Dat is ook de main reason waarom bf me leukerrlijkt dan cod. Aangezien je tactisch moet spelenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok duidelijke taal
Zelf vind ik de standaard multiplayer ook niet echt leuk meer, maar vind coop nu veel leuker om te doen. Daarom vind ik zombies leuk om te doen, en BF3 lijkt me daarom ook heel leuk. Omdat je toch meer in teamverband speelt en niet zoals in cod als een kip zonder kop rond rent.![]()
Gamergirlsquote:Op woensdag 5 september 2012 22:20 schreef nicolle10 het volgende:
Ik ben verslaafd aan mijn xbox ik speel graag skyrim mw3 gears of war
Als je van snelle individuele actie houdt kun je beter een Call of Duty game spelen. Vind je het leuker om tactisch te spelen, samen te moeten werken met anderen en aan te klooien met voertuigen, dan is Battlefield 3 de beste keuze.quote:
Vooral de snelheid vind ik een groot verschil. BF3 is tactisch,bij CoD vlieg je over het schermquote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je van snelle individuele actie houdt kun je beter een Call of Duty game spelen. Vind je het leuker om tactisch te spelen, samen te moeten werken met anderen en aan te klooien met voertuigen, dan is Battlefield 3 de beste keuze.
Met worms heb ik je met 1 oog dicht verslagenquote:
Hey sago doe eens vriendelijk tegen de new guy, hij moet nog lerenquote:
mijn Hunter verslaat jouw worm enkel al met ze ademquote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met worms heb ik je met 1 oog dicht verslagen
Seh swa hij moet niet bakra doen anders djoekoe ik die chuloquote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hey sago doe eens vriendelijk tegen de new guy, hij moet nog leren
nog genoeg mami's voor iedereen, dus no spangquote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Seh swa hij moet niet bakra doen anders djoekoe ik die chulo
Mij sneu noemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Seh swa hij moet niet bakra doen anders djoekoe ik die chulo
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Mij sneu noemen.Praat normaal man, dit is pas sneu
En wat nog meer sneu is, is die TT van je
Klinkt best leuk idd!quote:
Haha ga je aan de zombiesquote:Op donderdag 13 september 2012 13:12 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand zin in black ops zombies binnekort? GT: Luukiee09
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Mij sneu noemen.Praat normaal man, dit is pas sneu
En wat nog meer sneu is, is die TT van je
Niet veel soeps dus!quote:Op maandag 17 september 2012 00:29 schreef wc-eend het volgende:
Najaars-special van Xbox 360
http://games.fok.nl/speci(...)de-najaarsgames.html
Tijd voor een nieuwe console Ricko! Dan kun je je pc ook weer met rust laten..quote:Op woensdag 19 september 2012 20:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
idd stomme poepspelletjes zijn het
Oke bedankt!quote:Op donderdag 20 september 2012 13:00 schreef Chevalric het volgende:
Nee, dat is deze: http://www.thewalkingdeadbegins.com/
gayer dan gay.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef speknek het volgende:
Gaafste trailer of allergaafste trailer ooit?
Fuck jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:04 schreef speknek het volgende:
Gaafste trailer of allergaafste trailer ooit?
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:54 schreef L3viathan het volgende:
Alleen AC3 voor mij
Tot die tijd moet ik me maar vermaken met iets anders. ()
De Zyxel,wat een doffe ellende is dat. Zelf ook gehad,en totdat we een andere provider kregen lopen kloten met de Xbox en het opengooien van de poorten. Ik heb ook gehad dat er uit het niets ineens strict stond,ik heb het modem toen constant gereset,en ineens deed stond het weer op moderate.quote:Op maandag 24 september 2012 18:04 schreef Morgen- het volgende:
hallo hoi allemaal iedereen. Ik probeer al twee dagen online mw3 te spelen. mijn xbox is aan mijn netwerk verboinden via een kabel. Ik heb een Zyxel P-2602HW-D1A modem en telfort internet. Tot 2 dagen geleden werkte het gewoon op moderate, geen problemen mee. Maar nu staat hij hele tijd op strict, dit is de foutmelding die ik krijg:
W 0000- 000B
X 0000- F001
Y 20A8 - 48E0
Z 0000 - 0000
ID 0007 0001
L 0015 - 10F0
Q 8015 - 100D
T bekabeld
A 192.168.1.34/255.255.255.0
G 192.168.1.254
D 192.168.1.254/195.241.77.55
Ik heb geprobeerd poorten open te zetten, werkt niet, upnp staat aan, niks. Ik ben ten einde raad.
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Avater rassling die de naam fire pro draagt
Woutertje!quote:
Nope, GOW3 was voor mij de laatste gears, ben er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 29 september 2012 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Woutertje!
Ben je ook wel aan het wachten op die nieuwe Gears?
Serieus!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:58 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nope, GOW3 was voor mij de laatste gears, ben er helemaal klaar mee
Ahh oke op die manierquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
die nieuwe arcadegame met de titel fire pro wrestling. verdiend die naam niet
einde zuigt zo hardquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Ben trouwens aan rage begonnen echt tof als die vault uit komt![]()
Alleen dacht ik dat er iets meer rpg in zou zitten maar dat is dus niet echt zo maar toch heel vet!
quote:
Ik mis nu al dat rpg sausje want als je een beetje stats enzulks kunt upgraden houd me dat wel langer aan het spelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef OMG het volgende:
Rage; mooie game, maar ik stop er telkens mee als ik weer iets nieuws koop. Ik maak 'em ooit nog af, maar het weet me nergens echt te boeien.
klopt en ook een achievement whore, seriously 3.0 heeft het voor mij verpestquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus!
Waarom? Je was een Gears Nut altijd
Ik vond hem erg saai om alleen te spelen, coop is wel okquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
is Dead Island nog leuk als je m niet co-op speelt?
Waarom koop je dan alles meteen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
AC, halo, fable en CoD besteld. November gaat zo'n dure maand worden
Waarom alles in november? Pffffff
Al twijfel ik nog over fable, ivm kinect
AC omdat SE, en straks niet meer verkrijgbaar.quote:
ach het speelt lekker weg. Niet iedereen heeft dezelfde smaak qua gamenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
fabledie spellen zijn altijd zo middelmatig
Hier komt Fable: The Journey deze week binnen. Niks om je voor te schamen, ik vind Fable serie tof. Ik snap dat gezeik ook nooit zo, Fable lijkt de Apple onder de 360 games of zo; lekker mee zeiken omdat iedereen het doet. Demo van The Journey was tof. Misschien nog wat Fable Heroes spelen om wat extra geld voor The Journey te hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach het speelt lekker weg. Niet iedereen heeft dezelfde smaak qua gamen
Hoewel ik een zeer brede smaak heb en alles wel leuk vind en speel
Ben nu net aan disk 2 begonnen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
eerste disc van rage is erg tof, 2e disc is erg kort en da's maar goed ook
Dishonored trouwens ook, moet dan toch ook maar m'n creditcard trekken....quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:02 schreef speknek het volgende:
Xcom review scores gaan als een treinbinnenkort maar eens bestellen.
dat nooit. het is wel erg standaard allemaal en de 2e disc is echt afgeraffeld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:42 schreef Devz het volgende:
Ik had Rage al lange tijd in de kast liggen, laatst maar eens in de Xbox gestopt zonder al te hoge verwachtingen....
Maar wat een onwijs gave game is dit zeg!! Jammer dat de game (voor mijn gevoel) nooit echt de aandacht heeft gekregen die het verdient, want dit is echt een topper. Voor iedereen die van de combinatie shooter/RPG (en beetje race) houdt een grote aanrader om uit de budgetbak te halen.
Achteraf gezien misschien wel de beste game van 2011.
Apple maakt tenminste nog goede productenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Hier komt Fable: The Journey deze week binnen. Niks om je voor te schamen, ik vind Fable serie tof. Ik snap dat gezeik ook nooit zo, Fable lijkt de Apple onder de 360 games of zo; lekker mee zeiken omdat iedereen het doet. Demo van The Journey was tof. Misschien nog wat Fable Heroes spelen om wat extra geld voor The Journey te hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |