Dat is ook de main reason waarom bf me leukerrlijkt dan cod. Aangezien je tactisch moet spelenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok duidelijke taal
Zelf vind ik de standaard multiplayer ook niet echt leuk meer, maar vind coop nu veel leuker om te doen. Daarom vind ik zombies leuk om te doen, en BF3 lijkt me daarom ook heel leuk. Omdat je toch meer in teamverband speelt en niet zoals in cod als een kip zonder kop rond rent.![]()
Gamergirlsquote:Op woensdag 5 september 2012 22:20 schreef nicolle10 het volgende:
Ik ben verslaafd aan mijn xbox ik speel graag skyrim mw3 gears of war
Als je van snelle individuele actie houdt kun je beter een Call of Duty game spelen. Vind je het leuker om tactisch te spelen, samen te moeten werken met anderen en aan te klooien met voertuigen, dan is Battlefield 3 de beste keuze.quote:
Vooral de snelheid vind ik een groot verschil. BF3 is tactisch,bij CoD vlieg je over het schermquote:Op donderdag 6 september 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je van snelle individuele actie houdt kun je beter een Call of Duty game spelen. Vind je het leuker om tactisch te spelen, samen te moeten werken met anderen en aan te klooien met voertuigen, dan is Battlefield 3 de beste keuze.
Met worms heb ik je met 1 oog dicht verslagenquote:
Hey sago doe eens vriendelijk tegen de new guy, hij moet nog lerenquote:
mijn Hunter verslaat jouw worm enkel al met ze ademquote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met worms heb ik je met 1 oog dicht verslagen
Seh swa hij moet niet bakra doen anders djoekoe ik die chuloquote:Op donderdag 6 september 2012 20:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hey sago doe eens vriendelijk tegen de new guy, hij moet nog leren
nog genoeg mami's voor iedereen, dus no spangquote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Seh swa hij moet niet bakra doen anders djoekoe ik die chulo
Mij sneu noemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Seh swa hij moet niet bakra doen anders djoekoe ik die chulo
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Mij sneu noemen.Praat normaal man, dit is pas sneu
En wat nog meer sneu is, is die TT van je
Klinkt best leuk idd!quote:
Haha ga je aan de zombiesquote:Op donderdag 13 september 2012 13:12 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand zin in black ops zombies binnekort? GT: Luukiee09
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Mij sneu noemen.Praat normaal man, dit is pas sneu
En wat nog meer sneu is, is die TT van je
Niet veel soeps dus!quote:Op maandag 17 september 2012 00:29 schreef wc-eend het volgende:
Najaars-special van Xbox 360
http://games.fok.nl/speci(...)de-najaarsgames.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |