SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die turkse club denkt daar anders over.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
Maar jongens Twente is wel fucking goed at the moment.![]()
Ajacied zet jij nou altijd alvast een topic klaar? Hoe doe je dat eigenlijk?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Met Turken hebben we nu niks te makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die turkse club denkt daar anders over.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Europa telt niet voor de engelsman he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die turkse club denkt daar anders over.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Gaat je niks aan man.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Paul het volgende:
Ajacied zet jij nou altijd alvast een topic klaar? Hoe doe je dat eigenlijk?![]()
Zeg ik nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Paul het volgende:
Ajacied zet jij nou altijd alvast een topic klaar? Hoe doe je dat eigenlijk?![]()
Vandaar dat ze met hun sterkste elftal speelde.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Europa telt niet voor de engelsman he.![]()
Je weet dat dit NEC is he? Die zijn vorige week zo diep gegaan voor hun wereldprestatie dat het momenteel allemaal wat stroef looptquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
Maar jongens Twente is wel fucking goed at the moment.![]()
![]()
Doe eens wat met je mod krachten, ik wil een ''I'm Lexy and I know it'' TT.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat ze met hun sterkste elftal speelde.![]()
![]()
Ja want die is te sterk dus heft het sterk weer opquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat ze met hun sterkste elftal speelde.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Omdat ik op de Fok! zolder zit en alleen beneden heb ik EL.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom dan de stream er bij pakken?![]()
True true. Tegen de toppers hebben ze nog niet gespeeld, maar toch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat dit NEC is he? Die zijn vorige week zo diep gegaan voor hun wereldprestatie dat het momenteel allemaal wat stroef loopt![]()
Moet je maar sneller zijn hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe eens wat met je mod krachten, ik wil een ''I'm Lexy and I know it'' TT.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik scheld nergens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef GGMM het volgende:
j0rdiii en Paul. Als jullie nou nog een keer schelden krijgen jullie straf. Pas erop he!![]()
Geen laptop?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik op de Fok! zolder zit en alleen beneden heb ik EL.![]()
Nou, vooruit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe eens wat met je mod krachten, ik wil een ''I'm Lexy and I know it'' TT.![]()
Dat NEC is wel echt een sneue boel bij elkaar zeg. Vorige week gigantisch op de kloten gekregen en dan nu weer een lekkere wanprestatie.![]()
Feiten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga we nou ook nog bijdehand lopen doen?![]()
En dát is waar je mee kwam?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KOM OP JOH IK ZAT VERDOMME DE HELE TIJD TE PUZZELEN VOOR MIJN PRACHTIGE TT![]()
![]()
Ik was super snel voor mijn doen, ik heb topics niet klaar staan dus moest nog typen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je maar sneller zijn hoor![]()
![]()
Er zijn een paar clubs die er voor moeten zorgen dat PEC geen nacompetitie speeltquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat NEC is wel echt een sneue boel bij elkaar zeg. Vorige week gigantisch op de kloten gekregen en dan nu weer een lekkere wanprestatie.![]()
![]()
ja jij geeft met je topicpowers nooit andere de kansquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel.quote:
Maar ik kijk zelden andere wedstrijden dan PSv of CL beneden. Alleen leuke wedstrijden en PSV.![]()
Het was gewoon een tering TT, hoe kom je erop man?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.quote:
En die hoofdletters doen me aan paul denken, dus dat gaat je zeker niet helpen.En dat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het was gewoon een tering TT, hoe kom je erop man?![]()
Sorry GGMM.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
En die hoofdletters doen me aan paul denken, dus dat gaat je zeker niet helpen.![]()
Fair enough, maar moet je ook niet klagen over de streamsquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik kijk zelden andere wedstrijden dan PSv of CL beneden. Alleen leuke wedstrijden en PSV.. Of een internet abo er bij nemen...
Tenzij Ziggo, dan heb je EDL Go (als dat het eenmaal gaat doen)![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
En die hoofdletters doen me aan paul denken, dus dat gaat je zeker niet helpen.
[..]
En dat.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jawel, ik klaag waar over ik wil. Net als dit kut weer.. dat weet je als je in Nederland woont dus dan mag je er niet over klagen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair enough, maar moet je ook niet klagen over de streams. Of een internet abo er bij nemen...
Tenzij Ziggo, dan heb je EDL Go (als dat het eenmaal gaat doen)![]()
![]()
Liever niet nee maar we kunnen je moeilijk dwingen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, ik klaag waar over ik wil. Net als dit kut weer.. dat weet je als je in Nederland woont dus dan mag je er niet over klagen?![]()
Misschien bij zijn vriendin.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Zeekoe Sissy nog scoren vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's ook weer waar jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, ik klaag waar over ik wil. Net als dit kut weer.. dat weet je als je in Nederland woont dus dan mag je er niet over klagen?![]()
![]()
Joeeheee
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hehe mooi dit. Zou wel keihard zijn als Heracles na die gemiste strafschop nog terug komt straks. Dan kan er heerlijk ouderwets gezeken worden over de niet gegeven rode kaart![]()
Maars cisse had 2x moeten scoren.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Duarte
De 1e speler uit mijn nhd coach van het jaar team speler dat scoort
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Eerder de 1-3quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef GGMM het volgende:
1-2 gemist
Hopelijk pak ik de 2-2 wel mee.![]()
![]()
Reis heb ik eruit gehaald voor de Fuik, Reis scoort, haal ik de Fuik eruit voor Chevallier en raad eens wie straks gaat scoren![]()
![]()
Mertens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Reis heb ik eruit gehaald voor de Fuik, Reis scoort, haal ik de Fuik eruit voor Chevallier en raad eens wie straks gaat scoren![]()
Wat deed Immers?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Voor Ajax zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mod zijn op iets anders dan een forum![]()
![]()
Wat een luxeproblemen bij PSV.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee man, die gozer die altijd de djoep is.quote:
"Die debiele homofiele joodse neger met een bult", aldus Kabaret Ivo de Wijs![]()
Wissel die cisse nou eens!Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Het is 3+quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Doublepain het volgende:
Dick is bang dat Matavz +3 gaat scoren als hij beide laat spelen![]()
Strakke woordgrapquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Lekker Everton![]()
Die bal zeilt naar de andere kant van Liverpool![]()
En dat zeg jijquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
PizzaGeit, je postniveau valt me tegen.![]()
![]()
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan ga je er nog verder op achteruit.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Everyting gonna be alrightquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Clasie toch niet weer liesklachten he?![]()
Haha daar wilden wij geld aan uitgeven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Caland vond hem ook een optie voor Feyenoordquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef vincerusso het volgende:
mensen die Armenteros naar Ajax wilden![]()
![]()
![]()
![]()
maar die is sowiesoquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland vond hem ook een optie voor Feyenoord![]()
![]()
Maar nu hebben jullie gelukkig Immersquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft iig het niveau van Feyenoordquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord had het veel eerder moeten beslissen, ze maken het zo onnodig lastig.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zo frustrerend is dat altijd. PSV vorig jaar ook in Almelo. Zoveel kansen gehad, maar toen werd het nog 1-1quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord had het veel eerder moeten beslissen, ze maken het zo onnodig lastig.![]()
![]()
Vond hem wel aardigquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Schaakmat dus.
Ja heul flauw ik weet.![]()
![]()
What else is new.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord had het veel eerder moeten beslissen, ze maken het zo onnodig lastig.
Da's de laatste 20 jaar al zo. Zal nu niet opeens veranderen of zo![]()
![]()
Koeman
Goede trainer, maar zijn wissels
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Guti is/wordt toch geen achterbaks ettertje als Suarez he?
Hoort hij ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Janmaat scoorde, nu gaat hij weer stoer doen dat hij ook in het NL elftal hoort“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Beter dan Crackory vd Wielquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Janmaat scoorde, nu gaat hij weer stoer doen dat hij ook in het NL elftal hoort
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Guti is/wordt toch geen achterbaks ettertje als Suarez he?![]()
En bij Heerenveen genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, hij heeft al 2 aardige wedstrijden gespeeld“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Guti is/wordt toch geen achterbaks ettertje als Suarez he?Hij komt gewoon ongelukkig uit...quote:![]()
Ging op V. Eijden z'n been staan, zag er wel klungelig uit, maar het leek of hij z'n struikelpassen aanpaste om hem te kunnen blesserenquote:
Knal m godverdomme gewoon in die kruuiiiiising..If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ach, hij heeft nog niemand gebeten toch. Dan ben je nooit zo erg als Suarez.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ging op V. Eijden z'n been staan, zag er wel klungelig uit, maar het leek of hij z'n struikelpassen aanpaste om hem te kunnen blesseren![]()
True, maar Suarez moest ook ergens beginnen he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nog niemand gebeten toch. Dan ben je nooit zo erg als Suarez.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
En waarom staat Tadic nog op rechts, daar moet Verhoek staan
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef GGMM het volgende:
Als het veld weer omhoog komt tijdens de wedstrijd zou dat fantastisch zijn, ben benieuwd wat de KNVB er dan van maakt
![]()
Oei, bienoa 0-4
Italiaans.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Vormer eruit. En Everton ff moeilijk doen
[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2012 16:04:04 ]![]()
Goedozquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Vooruit, ik zie de door het vingers.![]()
OooeeeeeeeeeeeIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
81quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk al een tijdje naar deze stream die nu op minuut 61 staat, klopt dit?![]()
VI zegt 79If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
90+3quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk al een tijdje naar deze stream die nu op minuut 61 staat, klopt dit?![]()
VI zegt 79![]()
81 ondertussen, in Almeloquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
VI zegt 79![]()
Vast wel, anders zou je het niet zeggen lijkt me.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
![]()
Wedstrijden begonnen 14.30. Rekenen zo moeilijk voor je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
VI zegt 79![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
VI zegt 79Ik zat zostraks naar herenveen te kijken, was 16e minuut.
Terwijl ze al in de 60e zaten.
1tje loopt er achter ja.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vast wel, anders zou je het niet zeggen lijkt me.![]()
![]()
Wedstrijd begon later toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wedstrijden begonnen 14.30. Rekenen zo moeilijk voor je?![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vast wel, anders zou je het niet zeggen lijkt me.![]()
![]()
Allemaal op Sisi stemmen voor MOTM
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Sissy?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
OeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1697153
Wijs het aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)opstelling#home_team![]()
Komaaaan.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Mulder man van de wedstrijd, sowieso“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)opstelling#home_team![]()
Man of the Match:
Janmaat ( Feyenoord )
chips
[ Bericht 8% gewijzigd door stevenmac26 op 26-08-2012 16:13:17 ]![]()
Janmaatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: