quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
En die hoofdletters doen me aan paul denken, dus dat gaat je zeker niet helpen.
[..]
En dat.
Jawel, ik klaag waar over ik wil. Net als dit kut weer.. dat weet je als je in Nederland woont dus dan mag je er niet over klagen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair enough, maar moet je ook niet klagen over de streams. Of een internet abo er bij nemen...
Tenzij Ziggo, dan heb je EDL Go (als dat het eenmaal gaat doen)
Liever niet nee maar we kunnen je moeilijk dwingen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, ik klaag waar over ik wil. Net als dit kut weer.. dat weet je als je in Nederland woont dus dan mag je er niet over klagen?
Misschien bij zijn vriendin.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Zeekoe Sissy nog scoren vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's ook weer waar jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, ik klaag waar over ik wil. Net als dit kut weer.. dat weet je als je in Nederland woont dus dan mag je er niet over klagen?
Maars cisse had 2x moeten scoren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |