SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die turkse club denkt daar anders over.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
Maar jongens Twente is wel fucking goed at the moment.![]()
Ajacied zet jij nou altijd alvast een topic klaar? Hoe doe je dat eigenlijk?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Met Turken hebben we nu niks te makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die turkse club denkt daar anders over.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Europa telt niet voor de engelsman he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die turkse club denkt daar anders over.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Gaat je niks aan man.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Paul het volgende:
Ajacied zet jij nou altijd alvast een topic klaar? Hoe doe je dat eigenlijk?![]()
Zeg ik nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Paul het volgende:
Ajacied zet jij nou altijd alvast een topic klaar? Hoe doe je dat eigenlijk?![]()
Vandaar dat ze met hun sterkste elftal speelde.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Europa telt niet voor de engelsman he.![]()
Je weet dat dit NEC is he? Die zijn vorige week zo diep gegaan voor hun wereldprestatie dat het momenteel allemaal wat stroef looptquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
Maar jongens Twente is wel fucking goed at the moment.![]()
![]()
Doe eens wat met je mod krachten, ik wil een ''I'm Lexy and I know it'' TT.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat ze met hun sterkste elftal speelde.![]()
![]()
Ja want die is te sterk dus heft het sterk weer opquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat ze met hun sterkste elftal speelde.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Omdat ik op de Fok! zolder zit en alleen beneden heb ik EL.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom dan de stream er bij pakken?![]()
True true. Tegen de toppers hebben ze nog niet gespeeld, maar toch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat dit NEC is he? Die zijn vorige week zo diep gegaan voor hun wereldprestatie dat het momenteel allemaal wat stroef loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |