Cool, moet kunnen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeg tegen die sjeik dat ze messi moeten kopen en ze doen een bod van een miljoen of 100. Zo simpel ligt dat daar.
Nouja, Manchester City is in 2008 overgenomen door een sjeik, die al honderden miljoenen in die club heeft gestoken, als het niet nog veel meer is. Een kleine greep uit de aankopen: Tevez, Aguëro, Dzeko, Santa Cruz, Balotelli (dat zijn dus al de 5 topspitsen die boven Guidetti staan in de rangordequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik volg het buitenlandse voetbal absoluut niet. Zie er ook geen reden toe.
En ik ken er maar 2 of 3 vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, Manchester City is in 2008 overgenomen door een sjeik, die al honderden miljoenen in die club heeft gestoken, als het niet nog veel meer is. Een kleine greep uit de aankopen: Tevez, Aguëro, Dzeko, Santa Cruz, Balotelli (dat zijn dus al de 5 topspitsen die boven Guidetti staan in de rangorde, Touré, Touré, Clichy, De Jong, Kompany en weet ik veel wie nog meer
Nope, zoals ik al zei. Ik volg buitenlands voetbal helemaal niet. Af en toe komt er bij VI wel eens een opmerking voorbij over geld en een buitenlandse club, maar dat onthou ik dus niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar serieus, wist je dat echt niet?
Hmm, okquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, zoals ik al zei. Ik volg buitenlands voetbal helemaal niet. Af en toe komt er bij VI wel eens een opmerking voorbij over geld en een buitenlandse club, maar dat onthou ik dus niet.
Heracles - Feyenoord vorig jaar kan ik me nou echt niet herrinerenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef Robus het volgende:
Hopelijk wordt het net als vorig jaar de Clasie show
Als je zo'n compilatiefilmpje van Jordy opzoekt zie je zo 10 momenten uit Heracles uit vorig jaar. Fantastische passjes.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heracles - Feyenoord vorig jaar kan ik me nou echt niet herrineren
Kan zijn dat ik nog op vakantie was ofzo
Inderdaad, zelden zulke lelijke rugnummers gezienquote:
Ja, dat is erg jammer, maar ik vind het wel heel erg mooi verder.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad, zelden zulke lelijke rugnummers gezien
Lijkt wel alsof de pixels 100.000 keer zijn vergroot, verschrikkelijk
Hij ligt toch tot 2016 vast?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:36 schreef jakees het volgende:
Die BMI speelt nog max een jaar voor Feyenoord als hij zich zo blijft doorontwikkelen. Vorig jaar kon die nog geen bal breed geven. Nu eist die alle ballen achterin op en geeft zelfs steekballetjes.
Liever dat hij blijft en Feyenoord weer naar de Europese top helptquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ligt toch tot 2016 vast?![]()
Vangen we eindelijk weer eens een flinke transfersom voor zo'n speler![]()
Hierna nog 1 jaar, dan verkopen voor 15 miljoenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever dat hij blijft en Feyenoord weer naar de Europese top helpt
Zit hopelijk voor jullie niet in een talentpool. Sowieso moeten ze daar eens mee kappen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ligt toch tot 2016 vast?![]()
Vangen we eindelijk weer eens een flinke transfersom voor zo'n speler![]()
Dacht het niet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:41 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zit hopelijk voor jullie niet in een talentpool. Sowieso moeten ze daar eens mee kappen.
Mulder is de laatste.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor
Mulder zit er volgens mij wel in, maar voorderest valt het wel mee
Wat houdt die talentpool in?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor
Mulder zit er volgens mij wel in, maar voorderest valt het wel mee
sopcast werkt het beste hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef Nitrouz het volgende:
bois wie heeft livestream voor mij op rojadirecta werkt NIKS !!! Private message please !!1love
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik hoop dat Achahbar weer mag invallen straks. Vilhena idem
Training is ook zeer belangrijk hoor, maar idd, ze moeten wedstrijdopvaring op gaan doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..], ontwikkeling is wat die gozers nodig hebben en dat bereik je eerder met wedstrijden dan met trainingen, gok ik zo
Check je inboxquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:45 schreef Nitrouz het volgende:
bois wie heeft livestream voor mij op rojadirecta werkt NIKS !!! Private message please !!1love
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat komt er het dichtste in de buurt denk ik.
Hier vind je de complete informatie.
Dank voor de link, straks eens lezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat komt er het dichtste in de buurt denk ik.
Hier vind je de complete informatie.
Geen idee, heb hem nog niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, zoals ik al zei. Ik volg buitenlands voetbal helemaal niet. Af en toe komt er bij VI wel eens een opmerking voorbij over geld en een buitenlandse club, maar dat onthou ik dus niet.
Feyenoord speelt sowieso een spel waardoor de tegenstander niet in het spel komt. Feyenoord creert ook weinig en leunt op de verdediging. Echt leuk is het niet voor een neutrale kijken maar liever zo dan zonder punten. Als het zo blijft heeft Feyenoord tegen deze ploegen 4 punten meer gehaald dan vorig jaar!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat een saaie wedstrijd. Tis dat het Feyenoord is anders had ik het al lang afgezet
Inderdaad, goede les voor de volgende keer. Gelukkig staan we al met 2-0 voor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Roffamannetje het volgende:
Wrm neemt gvd Immers die penalty niet
Idd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom Cisse penalty laten nemen als je Vormer en Immers in je team hebt
Nee maar zoals gezegd gister, kunnen we een x met ruime cijfers winnen, en dan wordt het nog zo belabberd uitgespeeld.quote:
Ik zou wel eens een 0-5 ofzo willen zien idd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nee maar zoals gezegd gister, kunnen we een x met ruime cijfers winnen, en dan wordt het nog zo belabberd uitgespeeld.
Het had alweer 0-4 kunnen staanquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een 0-5 ofzo willen zien idd.
Dat niet uit handen geven durf ik dus echt niet van uit te gaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het had alweer 0-4 kunnen staan![]()
![]()
Nouja, deze wedstrijd geeft Feyenoord echt niet meer uit handen, ik vind het tijd voor Anass
Als het vandaag niet gebeurt, gebeurt het nooit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een 0-5 ofzo willen zien idd.
En dan door hem met 0-6 winnenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het had alweer 0-4 kunnen staan![]()
![]()
Nouja, deze wedstrijd geeft Feyenoord echt niet meer uit handen, ik vind het tijd voor Anass
Dat wel, hij is sterk, kan een bal goed vasthouden maar dat ie dan die penal mistquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Cisse niet slecht spelen, geen balverlies, ijzersterk in de duels en houdt die verdedigers goed bezig, hij had alleen moeten scoren!
Ik dacht even nog dat die penal achter de lijn was, maar helaas. Had overigens wel gewoon rood moeten zijn voor Pasveerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat wel, hij is sterk, kan een bal goed vasthouden maar dat ie dan die penal mist![]()
Ja natuurlijk, maar Feyenoord heeft nooit geluk met kaartenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik dacht even nog dat die penal achter de lijn was, maar helaas. Had overigens wel gewoon rood moeten zijn voor Pasveer
Dat is zijn minpunt en hij heeft geen passeerbeweging. Als hij de passeerbeweging van Schaken had dan zou hij vreselijk bruikbaar voor ons zijn maar nu komt hij niemand voorbij, alles altijd op zeker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat wel, hij is sterk, kan een bal goed vasthouden maar dat ie dan die penal mist![]()
Hij ontneemt gewoon als keeper zijnde een scoringskans => roodquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
Rood voor pasveer was overdreven. Rood voor die verdediger en een vrije trap was dan wel verdiend geweest voor die actie op schaken.
Schaken deed zelf ook vasthouden. Had Vink ook voor kunnen fluiten. Dit was imo de betere oplossingquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
Rood voor pasveer was overdreven. Rood voor die verdediger en een vrije trap was dan wel verdiend geweest voor die actie op schaken.
Met nog een paar verdedigers tussen Cissé en de goal -> geen directe scoringskans -> geelquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ontneemt gewoon als keeper zijnde een scoringskans => rood
Ik vond het ook geen rood. Een lekkere wissel ook van Bosz. Wat een gatenkaas bij Heracles zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
dit, als hij eromheen was gekomen stonden er al weer verdedigers op de lijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met nog een paar verdedigers tussen Cissé en de goal -> geen directe scoringskans -> geel
3 achterinquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen rood. Een lekkere wissel ook van Bosz. Wat een gatenkaas bij Heracles zeg.
Blijft een feyenoorder he die boszquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 achterinmet 4 achterin hadden ze al moeite tegen Feyenoord, nu met 3 helemaal.
Ik zag eigenlijk niet dat hij een goede, realistische scoringskans ontnam. Niet elke overtreding van een keeper is rood waard.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ontneemt gewoon als keeper zijnde een scoringskans => rood
Ligt er ook wel een beetje aan, tegen een Ajax met Van der Wiel bijvoorbeeld is het wel handig om daar gewoon Cissé tegen te zetten die erachter aan kan rennen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
4-4-2 werkt gewoon zo goed omdat Fernandez![]()
![]()
dan niet hoeft te spelen. Nu moeten Cissé en Schaken nog wat betere afmakers worden, of desnoods af en toe Achahbar laten spelen, dan lijkt me dit toch wel het beste systeem, ook omdat je zoveel middenvelders hebt.
Zou wel wat zijn als Achabar veel kan scoren in dit systeemquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
4-4-2 werkt gewoon zo goed omdat Fernandez![]()
![]()
dan niet hoeft te spelen. Nu moeten Cissé en Schaken nog wat betere afmakers worden, of desnoods af en toe Achahbar laten spelen, dan lijkt me dit toch wel het beste systeem, ook omdat je zoveel middenvelders hebt.
Dat kan dan weer wél.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie fernandez nog wel invallen voor cisse
Fernandez bedoel je dus?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan, tegen een Ajax met Van der Wiel bijvoorbeeld is het wel handig om daar gewoon Cissé tegen te zetten die erachter aan kan rennen.
hij verdedigd zo goed meequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
Waarom wordt Zeekoe er niet uitgehaald.
Een beejte vertrouwen laten geven. GElukkig luistert Koeman niet naar de mensen hier die altijd maar roepen om wissels. Dan kun je wle 10x per wedstrijd wisselen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
Waarom wordt Zeekoe er niet uitgehaald.
Blijkbaar mocht hij hem niet nemen. Wisselen dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef jakees het volgende:
[..]
Een beejte vertrouwen laten geven. GElukkig luistert Koeman niet naar de mensen hier die altijd maar roepen om wissels. Dan kun je wle 10x per wedstrijd wisselen.
Dat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar mocht hij hem niet nemen. Wisselen dan.
Dat doen ze expres joh. Training voor je hart.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, godverdomme, totaal niets aan de hand en dan moet Feyenoord het toch weer spannend maken
na al die "training" leven we allemaal al een paar jaar minderquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doen ze expres joh. Training voor je hart.
Klopt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
na al die "training" leven we allemaal al een paar jaar minder
Jij hebt ook je tweeling broeder erin gezet zie ik? Scoren enzo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Schaken's tweelingbroer is er in de rust weer uitgehaald zie ik.
Bron?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
Klopt het trouwens dat het hommeles is binnen de club, tussen Blokland en Glibber Martin en het aflopende contract tussen Feyenoord en de hoofdsponsor?
Die zit nog steeds in de lappenmand toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Doe dan Te Vrede voor Cissé, dan hebben we de slechtste aanval in de historie van de Eredivisie op het veld staan
Wat een onzin. Hij heeft alleen 2 gigantische kansen gemist.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef nomnom het volgende:
Wat een rare wissel is dit?
Cisse had er al lang uit gemoeten. Speelt echt dramatisch.
Via via, vandaar ook dat ik de vraag stel en het niet als waarheid breng.quote:
Idd, verder balvast en vaak de bal afgepakt van Heraclesquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij heeft alleen 2 gigantische kansen gemist.
Excelsior met Leen van Steensel in de spits overtrof dit vorig jaar met gemak hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Doe dan Te Vrede voor Cissé, dan hebben we de slechtste aanval in de historie van de Eredivisie op het veld staan
Waar staat 'ie voor dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij heeft alleen 2 gigantische kansen gemist.
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:56 schreef Haringkop het volgende:
Echt bizar hoe we al heel de tweede helft zonder enige gedachte proberen een aanval op te zetten..
Een paar geslaagde aanvallende acties zou ook weleens leuk zijn..quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, verder balvast en vaak de bal afgepakt van Heracles
Mwuah, het hele elftal speelt slecht de tweede helft.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
Als deze wedstrijd in een gelijkspel eindigt kan je dat Cissé volledig aanrekenen.
Aankoop.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:06 schreef elCholo het volgende:
wat heeft Singh meer gepresteerd dan Tonny dat die steeds de voorkeur krijgt?
Hoop het nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef Siyara het volgende:
Dit gaat nog wel een gelijkspel worden ben ik bang :S
Nee, maak een geintjequote:
Zou ook zo onverdiend zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef Siyara het volgende:
[..]
Dan wel meteen de rest van m'n dag verneukt
Ik zal serieus heel blij zijn als dit afgelopen is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:12 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
En dan Overtoom of Everton die hem er dan even in legt
Tijd rekken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoezo nou weer geel? Was totaal geen contact
Tijdrekken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoezo nou weer geel? Was totaal geen contact
Fernandez heeft richting doel gekeken, telt dat ook?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:15 schreef Haringkop het volgende:
Hebben de tweede helft eigenlijk wel op het doel geschoten?
Lexie heeft 2 pogingen gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:15 schreef Haringkop het volgende:
Hebben de tweede helft eigenlijk wel op het doel geschoten?
Ja.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:19 schreef Slobeend het volgende:
En dan Achahbar, Vilhena en Manu niet gebruiken.
En Cabralquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:19 schreef Slobeend het volgende:
En dan Achahbar, Vilhena en Manu niet gebruiken.
mss weet inzanity het, ik niet iigquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:19 schreef Caland het volgende:
Wat kan Fernandez eigenlijk wel behalve slaan en schoppen.
Naah, dat valt wel mee, die gast creëert tenminste nog heel veel en jaagt tenminste doorquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef Haringkop het volgende:
Immers is ook gewoon nog steeds kut, ondanks zijn doelpunt
Zijn ze allang mee gekapt, en je kunt zeggen wat je wilt, ze hebben goud opgeleverd als je ziet welke spelers er in zaten. 20 miljoen opgeleverd en 6 terugbetaald ofzo?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:41 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zit hopelijk voor jullie niet in een talentpool. Sowieso moeten ze daar eens mee kappen.
Zo ongeveer de hele jeugdopleiding zit nog in een beloftenpool. Doei geld voor Achahbar, De Vrij en Indi.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zijn ze allang mee gekapt, en je kunt zeggen wat je wilt, ze hebben goud opgeleverd als je ziet welke spelers er in zaten. 20 miljoen opgeleverd en 6 terugbetaald ofzo?
Hij ook geen aanvoerder moeten zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Slobeend het volgende:
Clasie is ook wat minder de laatste wedstrijden, behalve de 2e helft tegen Praag.
Klopt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ook geen aanvoerder moeten zijn
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef Tito_Makani het volgende:
Misschien is dit een tactiek van Koeman om het bestuur en de vrienden van Feyenoord te overtuigen toch geld vrij te maken voor een nieuwe spits
Godverdomme man, jij probeert het wereldrecord aantal kankerdomme opmerkingen in 40-45 minuten te verbreken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:26 schreef Tito_Makani het volgende:
Hadden ze niet wat beter hun best voor Kuyt kunnen doen? die legt er elke wedstrijd wel 1 in
Doe eens rustig. En zo dom is dat nog niet, Kuyt was geweldig geweest. Als je ziet dat er zoveel ruimte was voor Mathijsen & Immers & Singh en al die andere shitquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme man, jij probeert het wereldrecord aantal kankerdomme opmerkingen in 40-45 minuten te verbreken?
Van mijn part Immers of Janmaat, maar een penalty moet er gewoon in.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:27 schreef macca728 het volgende:
Vormer is dus de penalty nemer, niet Cisse.
Gebeurde vorig jaar toch ook een keer ?
Dan weet je meer dan ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer de hele jeugdopleiding zit nog in een beloftenpool. Doei geld voor Achahbar, De Vrij en Indi.
Fernandez kan ook gewoon echt níks. Denk dat het geduld van Koeman ook wel op begint te raken met hem hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef TC03 het volgende:
Snap niet waarom Achahbar, Vilhena en Manu het nooit mogen proberen.
Kuijt wou zelf niet. Dan houdt het toch op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Doe eens rustig. En zo dom is dat nog niet, Kuyt was geweldig geweest. Als je ziet dat er zoveel ruimte was voor Mathijsen & Immers & Singh en al die andere shit
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef TC03 het volgende:
Snap niet waarom Achahbar, Vilhena en Manu het nooit mogen proberen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme man, jij probeert het wereldrecord aantal kankerdomme opmerkingen in 40-45 minuten te verbreken?
Er is later nog een beloftenpool erbij gedaan, namen zijn nooit bekend gemaakt maar dat gaat om bijna alle jeugdspelers die toen een nieuw contract kregen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik.
Talent pool 1 bestond uit
Mulder, de Guzman, Drenthe, Vincken, Biseswar, Bruins en Wijnaldum
Talentpool 2 bestond uit
Vlaar, Slory, Schet, Ekramy, Tiendalli, Greene en Fer
Volgens mij is daar later 1 speler bijgehaald omdat er zoveel transfervrij wegliepen, maar uit deze pools is de balans volgens mij anders toch + 10 miljoen positief.
Jammer dat ze dat dan over de balk hebben gegooig aan Makaay maargoed....
Officieus lijstje.quote:Kobussen, Van Stee, Ramsteijn, Hagary, Manteiga, Schet, Pattinama, Wattamaleo, Janota, Nieveld, Ribeiro, Nelom, Pedro, Castaignos, Cabral, Martins-Indi, Van Haaren, Schenkeveld, De Vrij, Isoufi, Eekman, Clasie, Lamprou, Bouwmeester, Rashid, Huijgevoort, Rutten en Kongolo.
1miljoen was al niet haalbaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef TC03 het volgende:
Kuijt wilde 4,0 - 4,5 miljoen per jaar oid. Niet haalbaar.
Zou Goossens dit seizoen nog spelen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Maar ja aankopen moeten spelen he.
Hij wou echt wel. Hij wilde gewoon iets meer salaris. Feyenoord had er op zich wel ruimte voor, maar dan was al het budget ook wel echt in een keer op. Maar dat had je tenminste nog een topspits gehad, nu wordt het gewoon een kutseizoen met veel van die wedstrijdjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuijt wou zelf niet. Dan houdt het toch op.
Fernandez is geen aankoop meer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Maar ja aankopen moeten spelen he.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij wilde hij inleveren, maar het verschil tussen het salaris van die turken en van ons is wel gigantisch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef TC03 het volgende:
ok manquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Als Mathijssen erin stond hadden we zeker wel verloren en nog met 10 man ook
Hij wilde helemaal nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij wou echt wel. Hij wilde gewoon iets meer salaris. Feyenoord had er op zich wel ruimte voor, maar dan was al het budget ook wel echt in een keer op. Maar dat had je tenminste nog een topspits gehad, nu wordt het gewoon een kutseizoen met veel van die wedstrijdjes
Fuckquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is later nog een beloftenpool erbij gedaan, namen zijn nooit bekend gemaakt maar dat gaat om bijna alle jeugdspelers die toen een nieuw contract kregen.
[..]
Officieus lijstje.
Dat jij mod bent is al onvoorstelbaar, maar om zo'n domme opmerking te makenquote:
Oh dus jullie hebben wel miljoenen om aan salaris uit te geven?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat jij mod bent is al onvoorstelbaar, maar om zo'n domme opmerking te maken
Als zowel Indi als Clasie als De Vrij daar inderdaad inzitten zou dat wel goed kak zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is later nog een beloftenpool erbij gedaan, namen zijn nooit bekend gemaakt maar dat gaat om bijna alle jeugdspelers die toen een nieuw contract kregen.
[..]
Officieus lijstje.
miljoenen niet, maar een miljoen moet zeker lukkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dus jullie hebben wel miljoenen om aan salaris uit te geven?
Cissé..quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:32 schreef PIETR het volgende:
Lex Immers was weer van een droevig niveau vandaag, ondanks zn intikkertje. Maakte in de 80ste minuut nog een oliedomme overtreding ..Die bal uit de draai
Mist gewoon kwaliteit. Om nog maar te zwijgen over Fernandez
![]()
Ik zou het niet te hard zeggen in ieder gevalquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
miljoenen niet, maar een miljoen moet zeker lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |