Hij ontneemt gewoon als keeper zijnde een scoringskans => roodquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
Rood voor pasveer was overdreven. Rood voor die verdediger en een vrije trap was dan wel verdiend geweest voor die actie op schaken.
Schaken deed zelf ook vasthouden. Had Vink ook voor kunnen fluiten. Dit was imo de betere oplossingquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
Rood voor pasveer was overdreven. Rood voor die verdediger en een vrije trap was dan wel verdiend geweest voor die actie op schaken.
Met nog een paar verdedigers tussen Cissé en de goal -> geen directe scoringskans -> geelquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ontneemt gewoon als keeper zijnde een scoringskans => rood
Ik vond het ook geen rood. Een lekkere wissel ook van Bosz. Wat een gatenkaas bij Heracles zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
dit, als hij eromheen was gekomen stonden er al weer verdedigers op de lijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met nog een paar verdedigers tussen Cissé en de goal -> geen directe scoringskans -> geel
3 achterinquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen rood. Een lekkere wissel ook van Bosz. Wat een gatenkaas bij Heracles zeg.
Blijft een feyenoorder he die boszquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 achterinmet 4 achterin hadden ze al moeite tegen Feyenoord, nu met 3 helemaal.
Ik zag eigenlijk niet dat hij een goede, realistische scoringskans ontnam. Niet elke overtreding van een keeper is rood waard.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ontneemt gewoon als keeper zijnde een scoringskans => rood
Ligt er ook wel een beetje aan, tegen een Ajax met Van der Wiel bijvoorbeeld is het wel handig om daar gewoon Cissé tegen te zetten die erachter aan kan rennen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
4-4-2 werkt gewoon zo goed omdat Fernandez![]()
![]()
dan niet hoeft te spelen. Nu moeten Cissé en Schaken nog wat betere afmakers worden, of desnoods af en toe Achahbar laten spelen, dan lijkt me dit toch wel het beste systeem, ook omdat je zoveel middenvelders hebt.
Zou wel wat zijn als Achabar veel kan scoren in dit systeemquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
4-4-2 werkt gewoon zo goed omdat Fernandez![]()
![]()
dan niet hoeft te spelen. Nu moeten Cissé en Schaken nog wat betere afmakers worden, of desnoods af en toe Achahbar laten spelen, dan lijkt me dit toch wel het beste systeem, ook omdat je zoveel middenvelders hebt.
Dat kan dan weer wél.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:29 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie fernandez nog wel invallen voor cisse
Fernandez bedoel je dus?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er ook wel een beetje aan, tegen een Ajax met Van der Wiel bijvoorbeeld is het wel handig om daar gewoon Cissé tegen te zetten die erachter aan kan rennen.
hij verdedigd zo goed meequote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
Waarom wordt Zeekoe er niet uitgehaald.
Een beejte vertrouwen laten geven. GElukkig luistert Koeman niet naar de mensen hier die altijd maar roepen om wissels. Dan kun je wle 10x per wedstrijd wisselen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Caland het volgende:
Waarom wordt Zeekoe er niet uitgehaald.
Blijkbaar mocht hij hem niet nemen. Wisselen dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef jakees het volgende:
[..]
Een beejte vertrouwen laten geven. GElukkig luistert Koeman niet naar de mensen hier die altijd maar roepen om wissels. Dan kun je wle 10x per wedstrijd wisselen.
Dat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar mocht hij hem niet nemen. Wisselen dan.
Dat doen ze expres joh. Training voor je hart.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverdomme, godverdomme, totaal niets aan de hand en dan moet Feyenoord het toch weer spannend maken
na al die "training" leven we allemaal al een paar jaar minderquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doen ze expres joh. Training voor je hart.
Klopt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
na al die "training" leven we allemaal al een paar jaar minder
Jij hebt ook je tweeling broeder erin gezet zie ik? Scoren enzo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:46 schreef Caland het volgende:
Schaken's tweelingbroer is er in de rust weer uitgehaald zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |