Feyenoord speelt sowieso een spel waardoor de tegenstander niet in het spel komt. Feyenoord creert ook weinig en leunt op de verdediging. Echt leuk is het niet voor een neutrale kijken maar liever zo dan zonder punten. Als het zo blijft heeft Feyenoord tegen deze ploegen 4 punten meer gehaald dan vorig jaar!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat een saaie wedstrijd. Tis dat het Feyenoord is anders had ik het al lang afgezet
Inderdaad, goede les voor de volgende keer. Gelukkig staan we al met 2-0 voor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Roffamannetje het volgende:
Wrm neemt gvd Immers die penalty niet
Idd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom Cisse penalty laten nemen als je Vormer en Immers in je team hebt
Nee maar zoals gezegd gister, kunnen we een x met ruime cijfers winnen, en dan wordt het nog zo belabberd uitgespeeld.quote:
Ik zou wel eens een 0-5 ofzo willen zien idd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nee maar zoals gezegd gister, kunnen we een x met ruime cijfers winnen, en dan wordt het nog zo belabberd uitgespeeld.
Het had alweer 0-4 kunnen staanquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een 0-5 ofzo willen zien idd.
Dat niet uit handen geven durf ik dus echt niet van uit te gaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het had alweer 0-4 kunnen staan![]()
![]()
Nouja, deze wedstrijd geeft Feyenoord echt niet meer uit handen, ik vind het tijd voor Anass
Als het vandaag niet gebeurt, gebeurt het nooit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een 0-5 ofzo willen zien idd.
En dan door hem met 0-6 winnenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het had alweer 0-4 kunnen staan![]()
![]()
Nouja, deze wedstrijd geeft Feyenoord echt niet meer uit handen, ik vind het tijd voor Anass
Dat wel, hij is sterk, kan een bal goed vasthouden maar dat ie dan die penal mistquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Cisse niet slecht spelen, geen balverlies, ijzersterk in de duels en houdt die verdedigers goed bezig, hij had alleen moeten scoren!
Ik dacht even nog dat die penal achter de lijn was, maar helaas. Had overigens wel gewoon rood moeten zijn voor Pasveerquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat wel, hij is sterk, kan een bal goed vasthouden maar dat ie dan die penal mist![]()
Ja natuurlijk, maar Feyenoord heeft nooit geluk met kaartenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ik dacht even nog dat die penal achter de lijn was, maar helaas. Had overigens wel gewoon rood moeten zijn voor Pasveer
Dat is zijn minpunt en hij heeft geen passeerbeweging. Als hij de passeerbeweging van Schaken had dan zou hij vreselijk bruikbaar voor ons zijn maar nu komt hij niemand voorbij, alles altijd op zeker.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat wel, hij is sterk, kan een bal goed vasthouden maar dat ie dan die penal mist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |