SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Liesje68 op 26-08-2012 15:43:32 ]![]()
Ach, dat is het al. Ik loop al ruim 4 mnd niet...quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, jeemig, klinkt als een langetermijnplan.
Wil gewoon dat het goed komt...![]()
Morgen voor de tweede x hardlopen. Ik wou vandaag maar toen onweerde het. Kijken hoe het gaat. Aansluitend 18km fietsen voor een bbq.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dank je, alleen zie ik geen mogelijkheid om te posten zonder een email openbaar te maken...quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://www.damloop.nl/201(...)anbod/?comments=true
Ah, zit niet op te letten! Kan gewoon zelf reageren...morgen even bekijken!
Bedankt!![]()
Oei ik moet gaan slapen rust is zeer belangrijk iedereen weet dat maar de meeste lappen dit feit aan hun laars.. ik soms ook
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik wil automatisch zeggen "rust is groei" maar het is geen krachttraining. Maar rust is natuurlijk goed voor alles, ook voor hardlopers.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Oei ik moet gaan slapen rust is zeer belangrijk iedereen weet dat maar de meeste lappen dit feit aan hun laars.. ik soms ookJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik lag al te slapen ,maar Vampirella ( m'n nieuwe buurvrouw) vond 1.00 uur wel een geschikt tijdstip om haar droger aan te zettenquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:21 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Oei ik moet gaan slapen rust is zeer belangrijk iedereen weet dat maar de meeste lappen dit feit aan hun laars.. ik soms ook![]()
![]()
Oldschool nachtstroomquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:35 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik lag al te slapen ,maar Vampirella ( m'n nieuwe buurvrouw) vond 1.00 uur wel een geschikt tijdstip om haar droger aan te zetten
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lawaaiige burenquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:35 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik lag al te slapen ,maar Vampirella ( m'n nieuwe buurvrouw) vond 1.00 uur wel een geschikt tijdstip om haar droger aan te zetten![]()
Ik heb er ook af en toe last van..
Praten helpt niet ze snappen het niet of willen het niet snappen..[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat laatste denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Lawaaiige buren![]()
Ik heb er ook af en toe last van..
Praten helpt niet ze snappen het niet of willen het niet snappen..![]()
Heb m'n mp3 speler maar even gepakt, kan ik tenminste met m'n eigen herrie in slaap vallen.
Trusten![]()
![]()
Ja ik duik er ook inquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:39 schreef Shravani het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik![]()
Heb m'n mp3 speler maar even gepakt, kan ik tenminste met m'n eigen herrie in slaap vallen.
Trusten![]()
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Midden in de nacht?quote:Op zondag 26 augustus 2012 03:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zo, toch nog even hardgelopen na al dat gefeest haha
Ik ga zo ook even.![]()
Heel even dacht ik gewoon straks weer te gaan lopen. Ik voel vrijwel niks meer. Toch maar slimmer wezen en nog een dagje binnen blijven.
Good luck kwiwi! En wtf Sexy? Midden in de nacht? Why? Bezopen?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, het regent hier nu ook! Naaktslakken galore! Maar ik ga morgen weer
Wie is trouwens die nr 1 op Endomondo?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Da's TWCquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, het regent hier nu ook! Naaktslakken galore! Maar ik ga morgen weer
Wie is trouwens die nr 1 op Endomondo?
F means you're fucked![]()
Die is goed bezigquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morning![]()
Yukiwe gaan echt binnenkort ff met z'n 3en lopen. Puur om voor jou te bewijzen dat dit een piece of cake voor je zal zijn
Ik geloof in je!
![]()
Mogguhquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:33 schreef GotC het volgende:
Morning![]()
Yukiwe gaan echt binnenkort ff met z'n 3en lopen. Puur om voor jou te bewijzen dat dit een piece of cake voor je zal zijn
Ik geloof in je!
Wauw, goede timingjullie zijn lief!!
![]()
thx meis
Ik ben iig blij dat ik de nacht redelijk doorgekomen ben. Kramp gehad tot een uur of 2-3, daarna behoorlijk goed door kunnen slapen dus voel me ook weer wat beter
En voordeel van morgen om 8 uur moeten beginnen: ik kan morgen weer naar de loopgroep
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Die 10 km ga je wel halen Yuki. Piece of cake.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
.
Wat gaan jullie lopen vandaag? Ik ga een loopje doen van 30 minuten. zone 1 of 2, wat dus zone 2 wordt omdat het anders helemaal slakkentempo is.
Renate Wennemars houdt voor beginners trouwens een andere formule aan qua hartslag: 220 - 90% van je leeftijd. En vrouwen mogen daar weer 5 bij op tellen. Scheelt toch weer een beetje.![]()
Vandaag een rustdag hier, maar zou eigenlijk bes willen lopen. Zit nu pas op les 6 van Evy, maar wil het niet te veel forceren. Straks houden mijn spieren het niet bij
Gisteren wel gelopen. Mijn jongste dochter wilde ook mee, maar dan op de fiets. Dus die heeft heel de weg naast me gereden. Was wel gezellig![]()
![]()
Ik voel die 18km van gisteren wel zeg en om 12u weer voetballen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ze wil niet voor niks dat je op tempo 1 gaat lopen he..quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:03 schreef Rammelaartje het volgende:
.
Wat gaan jullie lopen vandaag? Ik ga een loopje doen van 30 minuten. zone 1 of 2, wat dus zone 2 wordt omdat het anders helemaal slakkentempo is.
Renate Wennemars houdt voor beginners trouwens een andere formule aan qua hartslag: 220 - 90% van je leeftijd. En vrouwen mogen daar weer 5 bij op tellen. Scheelt toch weer een beetje.
Ik heb lekker rustdagje vandaagPrima ook, met die baggerellende buiten.
Morgen ook weer loopgroepInterval zo te zien..
2x 1 - 2x 2 - 2x 1
min
(3x)
P = 30 sec
SP = 5 min DL 1![]()
Ik train inmiddels lang genoeg op hartslag om te weten dat haar zone 1 voor mij nu nog niet haalbaar isquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze wil niet voor niks dat je op tempo 1 gaat lopen he..
Ik heb lekker rustdagje vandaagPrima ook, met die baggerellende buiten.
Morgen ook weer loopgroepInterval zo te zien..
2x 1 - 2x 2 - 2x 1
min
(3x)
P = 30 sec
SP = 5 min DL 1Zij rekent zone 1 als max hartslag - 50. Dan kom ik uit op 149 en dan ga ik echt naar 10 of 11 minuten op een km. Zolang ik maar onder die 85% max hartslag blijf is er niet zoveel aan de hand. Is toch alleen maar het uitbouwen van je duurvermogen en dat had ik met Honselaar al veel verder getraind
Pijnlijke interval zo te zien, lijkt niet zoveel te zijn die korte stukjes lopen maar met maar 30 seconde pauze heb je natuurlijk nooit de tijd om te herstellen. Zal je wel flink stuk van gaan, lekker![]()
![]()
Zo. Kunnen deze in de OP Lies?
2 september 2012 - 1 v/d 4 loop (Sparta)
GotC - 5 km
YUR - 10 km
4 november 2012 - Laan van Meedervoortloop
GotC - 10 km![]()
Is ook zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:26 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik train inmiddels lang genoeg op hartslag om te weten dat haar zone 1 voor mij nu nog niet haalbaar isZij rekent zone 1 als max hartslag - 50. Dan kom ik uit op 149 en dan ga ik echt naar 10 of 11 minuten op een km. Zolang ik maar onder die 85% max hartslag blijf is er niet zoveel aan de hand. Is toch alleen maar het uitbouwen van je duurvermogen en dat had ik met Honselaar al veel verder getraind
Pijnlijke interval zo te zien, lijkt niet zoveel te zijn die korte stukjes lopen maar met maar 30 seconde pauze heb je natuurlijk nooit de tijd om te herstellen. Zal je wel flink stuk van gaan, lekkerWel interessant dat je bij RW 10 km niet op hartslag hoeft te trainen (tempo's aanhouden op gevoel/tempo), en bij 15 km wel!
Mwah, is gewoon een lekkere interval. Vind m nog niet zo zwaar. De series zijn erg goed om te leren je energie te verdelen, veel mensen gaan voluit bij serie 1..en dan gaan ze kapot
![]()
![]()
Volgende week:
Maandag interval
Woensdag interval
Zaterdag fartlek
Zondag 1 v/d 4
Nja, zaterdag sla ik over.![]()
RW10 werkt ook met hartslag:
Toelichting schema:
In het schema wordt met verschillende tempo’s gewerkt. Deze tempo’s zijn gekoppeld aan hartslagzones, deze zones worden aangeduid van zone 1 t/m 5. Als je traint met een hartslagmeter, lees dan de informatie ‘trainen met hartslagmeting’ eens goed door. Train je zonder hartslagmeter, dan kun je onderstaande tempo’s aanhouden tijdens de trainingen.
Pfff wat een week!! Ga je voor een tijd bij 1 vd 4 of voor uitlopen?![]()
Ah, ok!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:36 schreef Rammelaartje het volgende:
RW10 werkt ook met hartslag:
Toelichting schema:
In het schema wordt met verschillende tempo’s gewerkt. Deze tempo’s zijn gekoppeld aan hartslagzones, deze zones worden aangeduid van zone 1 t/m 5. Als je traint met een hartslagmeter, lees dan de informatie ‘trainen met hartslagmeting’ eens goed door. Train je zonder hartslagmeter, dan kun je onderstaande tempo’s aanhouden tijdens de trainingen.
Pfff wat een week!! Ga je voor een tijd bij 1 vd 4 of voor uitlopen?Ik heb 'm op gevoel gelopen, ging ook prima. Mits je maar een verschil kan voelen/maken qua tempo's.
Mmm ik weet het niet! Ik ga rustig beginnen op 6:20+-, en vanaf km 3 kijken hoe ik me voel. Gaat het goed? Versnellen. Niet zo? Gewoon volhouden.
Ik hoop rond de 31 min te finishen, dat zou prima zijn![]()
![]()
ik ben op start to run gestuit en overweeg toch eens te beginnen met hardlopen.. ik twijfel omdat ik flink wat overgewicht heb en bang ben mijn knieën te veel te belasten met blessures tot gevolg
terechte angst, hebben jullie tips? ervaringen met beginnend hardlopen met overgewicht... waar moet ik nog meer op letten?
ik las al dat goed schoeisel belangrijk is![]()
Hoi!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:50 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben op start to run gestuit en overweeg toch eens te beginnen met hardlopen.. ik twijfel omdat ik flink wat overgewicht heb en bang ben mijn knieën te veel te belasten met blessures tot gevolg
terechte angst, hebben jullie tips? ervaringen met beginnend hardlopen met overgewicht... waar moet ik nog meer op letten?
ik las al dat goed schoeisel belangrijk isTop dat je het sowieso al overweegt
Belangrijkste: Goed naar je lichaam luisteren! I.p is hardlopen met overgewicht goed mogelijk met goede opbouw en goede schoenen
Sowieso is het in jouw situatie idd erg belangrijk om goede schoenen aan te laten meten bij een hardloopspeciaalzaakJe gewrichten en pezen krijgen tenslotte 3x je lichaamsgewicht per stap te verduren.
Verder is het dan misschien prettig om eerst lekker stukken te gaan wandelen/fietsen/zwemmen om wat gewicht kwijt te raken.![]()
Welkom JaneDoe!
Ik sluit me volledig aan bij GotC. Je kunt daarnaast overwegen om een arts of fysiotherapeut te raadplegen en hem/haar je vragen voor te leggen.
Hoe het ook verder gaat: succes en veel plezier!!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
![]()
gotc en cantfazeme
ja tis iets wat ik eigenlijk al langer wil, maar weet niet goed hoe te beginnen..las over de loopgroepen van start to run en dat het laagdrempelig is dus dacht dit is mijn kans!!!
maar goed, eigenlijk zou ik dus eerst wat moeten afvallen met andere lichaamsbeweging alvorens te beginnen met hardlopen? fietsen is een goede optie voor mij wat dat betreft![]()
Het ligt ook een beetje aan hoeveel overgewicht je hebt, bij hardlopen krijgen je benen 3x je lichaamsgewicht bij iedere stap die je zet. Als je erg veel overgewicht hebt zou ik ook naar een fysio gaan om advies te vragen.![]()
Voordeel van de loopgroepen van Start to Run is wel dat je onder begeleiding van goede trainers loopt en ook traint op een goede looptechniek, dat beperkt het risico op blessures wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef JaneDoe het volgende:
gotc en cantfazeme
ja tis iets wat ik eigenlijk al langer wil, maar weet niet goed hoe te beginnen..las over de loopgroepen van start to run en dat het laagdrempelig is dus dacht dit is mijn kans!!!
maar goed, eigenlijk zou ik dus eerst wat moeten afvallen met andere lichaamsbeweging alvorens te beginnen met hardlopen? fietsen is een goede optie voor mij wat dat betreft
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Lopen met m'n moeder ging, verrassend genoeg, wel goedZe loopt ongeveer even hard, maar met kleinere passen dan ik (heb nogal lange benen) dus dat was even wennen in het begin want ik ging steeds op de maat van haar meelopen maar wel met die grote passen, dus dat werkte niet
Maar na 5 minuten liepen we allebei weer op onze eigen manier.
Dit was les.. uhm.. 14 van Evy volgens mij. Iets meer dan 4 km in 30 minuten, en dat met wandelen tussendoor. Het hardlopen gaat gemiddeld op 9.5 - 10km/u.
Edit 6 min/km dus voor de mensen die dat liever zien![]()
![]()
Dat dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:05 schreef GDPP het volgende:
[..]
Voordeel van de loopgroepen van Start to Run is wel dat je onder begeleiding van goede trainers loopt en ook traint op een goede looptechniek, dat beperkt het risico op blessures wel.
Je traint dan al onder begeleiding. Erg goed idee om daaraan mee te doen imo!![]()
![]()
Wat leuk!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:29 schreef GotC het volgende:
Zo. Kunnen deze in de OP Lies?
2 september 2012 - 1 v/d 4 loop (Sparta)
GotC - 5 km
YUR - 10 km
4 november 2012 - Laan van Meedervoortloop
GotC - 10 kmHoiquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:50 schreef JaneDoe het volgende:
ik las al dat goed schoeisel belangrijk is![]()
Ik heb Start to Run in maart gedaan, en ik vond het echt heel erg leuk! Wat GotC ook zegt, ik raad je aan om naar een speciaalzaak te gaan en daar goede schoenen te laten aanmeten. Het is een investering, maar het echt waard. Zeker met wat overgewicht.
Overigens bouwt Start to Run heel langzaam op, dus je krijgt goed de tijd om te wennen. Daarnaast let de begeleider goed op je![]()
Je gaat het vast ook leuk vinden![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morning
Net ontbeten dus nu schoenen aan en hardlopen.
Helaas wel op de loopband want het de buien zijn net iets te veel en te hard.![]()
Jaquote:
Heb er ook zin in!
De 1 v/d 4 is een 'wedstrijd' tussen de 4 atletiekverenigingen in Den Haag. Elke keer organiseert een andere vereniging de loop
En de Laan van Meerdervoortloop..m'n 1e echte 10km! Lekker, door de duinen, over het strand, rondje atletiekbaan (bij HAAG)
![]()
![]()
Dat wordt nog wat in de herfst/winterquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Net ontbeten dus nu schoenen aan en hardlopen.
Helaas wel op de loopband want het de buien zijn net iets te veel en te hard.![]()
![]()
Oh die ziet er leuk uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja
Heb er ook zin in!
De 1 v/d 4 is een 'wedstrijd' tussen de 4 atletiekverenigingen in Den Haag. Elke keer organiseert een andere vereniging de loop
En de Laan van Meerdervoortloop..m'n 1e echte 10km! Lekker, door de duinen, over het strand, rondje atletiekbaan (bij HAAG)
[ afbeelding ]loopt je daar ook echt over het zand en zo?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
![]()
Zo lekker lang geslapen nu eerst op mijn gemak wakker worden het is een rustdag en koopzondag misschien even slenteren of wat (the horror) huishoudelijke taken doen
Je maakt wel veel meer vies als je ineens weer gaat sporten de mand licht vol met sportkleding en handdoeken.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
@ Gup: Yupgelukkig trainen we met de loopgroep al over t strand enzo..
@JaneDoe: Wat leuk!Sparta in Den Haag? In het Z'park?
![]()
![]()
Heel goed! Gaat je lukken! Goede schoenen is het enige wat je nodig hebt om te beginnenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:18 schreef JaneDoe het volgende:
hee thnx voor alle tips, hier heb ik wat aan!
sparta... daar ga ik me dus aanmelden voor str
Welkom JaneDoe
Echt! Ik vind het zo cool eruitzien, dat lopen op het strand. Maar het lijkt me ook mega zwaar... Zie je maar weer dat ik nooit op het strand komquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:19 schreef GotC het volgende:
@ Gup: Yupgelukkig trainen we met de loopgroep al over t strand enzo..
Tof heequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja
Heb er ook zin in!
[ afbeelding ]█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kater vandaag, vanavond maar lopen denk ik.
Lijkt me nu nog niet zo verstandig.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Tof! Ik loop bij HAAG Atletiek, maar heb jaren voor mezelf in het Z'park gelopen.quote:Dan loop je de 5km van de Laan van Meerdervoorloop mee...quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Echt! Ik vind het zo cool eruitzien, dat lopen op het strand. Maar het lijkt me ook mega zwaar... Zie je maar weer dat ik nooit op het strand kom
quote:Een echte uitdaging!
Het parcours van de Parnassia Laan Van Meerdervoort Loop is een ware uitdaging. Snel asfalt en tartan van de atletiekbaan worden afgewisseld met klimmetjes door de duinen en ruim 2,5 km over het strand.
Oosten wind of westen wind? Hoog water of laag water? Ga jij de strijd aan met de elementen? Iedereen die de finish haalt, is een winnaar bij de Parnassia Laan Van Meerdervoort Loop!![]()
Jamaar die is ook op het strandquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:26 schreef GotC het volgende:
Dan loop je de 5km van de Laan van Meerdervoorloop mee...![]()
[ afbeelding ]/pussy
Nee, dan zou ik ook voor de 10km gaanmaximale eruithalen en alles
Groot gelijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar die is ook op het strand/pussy
Nee, dan zou ik ook voor de 10km gaanmaximale eruithalen en alles
Die afstand kan je met gemak aan, en een beetje strand..is juist lekker
.
![]()
Die laatste lijkt me echt heel leuk!quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja
Heb er ook zin in!
[ afbeelding ]
Erg he, net weer een loopje erop zitten, nog twee in de planning, en nu alweer aan het kijken naar nieuwe dingenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Groot gelijkDie afstand kan je met gemak aan, en een beetje strand..is juist lekker
.
Wanneer gaat de inschrijving van de CPC eigenlijk open...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Grappig is dat he?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Erg he, net weer een loopje erop zitten, nog twee in de planning, en nu alweer aan het kijken naar nieuwe dingen
Wanneer gaat de inschrijving van de CPC eigenlijk open...?Wij hebben gewoon een heel wedstrijdschema hier
Geen idee! November oid?
En Yuki, dan doe je ook gezellig mee![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Grappig is dat he?Wij hebben gewoon een heel wedstrijdschema hier
Geen idee! November oid?
En Yuki, dan doe je ook gezellig mee
Zou ik me na 30 sept nog in kunnen schrijven? Ik wil eerst even kijken hoe m'n eerste 10km gaat
CPC 10 km in 2013 wil ik sowieso lopen
Wekelijkse wedstrijdje zit er weer op, in de stromende regen (best lekker!). Heb heel erg lekker gelopen en was mijn gebruikelijke ijkpunten (er doen elke week wel ongeveer dezelfde mensen mee) al voor de helft voorbij. Liep continu zo onderin de 6 qua tempo. Aan het eind versnellen, en was er heilig van overtuigd dat ik wel een 30:50 oid kon gaan lopen. Mijn tijd: 32:34Snap nog steeds niet helemaal hoe het kan, had misschien eerder moeten versnellen.
Maar hey, wat liep ik onwijs lekker! --> klik![]()
Geen ideequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou ik me na 30 sept nog in kunnen schrijven? Ik wil eerst even kijken hoe m'n eerste 10km gaat
CPC 10 km in 2013 wil ik sowieso lopenMaar volgens m'n trainers is het altijd binnen no time vol
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:35 schreef Quoi het volgende:
Wekelijkse wedstrijdje zit er weer op, in de stromende regen (best lekker!). Heb heel erg lekker gelopen en was mijn gebruikelijke ijkpunten (er doen elke week wel ongeveer dezelfde mensen mee) al voor de helft voorbij. Liep continu zo onderin de 6 qua tempo. Aan het eind versnellen, en was er heilig van overtuigd dat ik wel een 30:50 oid kon gaan lopen. Mijn tijd: 32:34Snap nog steeds niet helemaal hoe het kan, had misschien eerder moeten versnellen.
Maar hey, wat liep ik onwijs lekker! --> klikgoed gedaan!!
Zijn ermee bezigquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:37 schreef Rammelaartje het volgende:
Hoe gaat het met de meetingplannen van Yur??Moeten eerst wat dingen bespreken..
En QuoiToch lekker gedaan hoor!
![]()
Hmmm... Ik denk er nog even over naquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen ideeMaar volgens m'n trainers is het altijd binnen no time vol
Hier net voor het eerst sinds de blessure de 5k weer aangetikt. Merk qua conditie wel dat ik drie weken niet heb gelopen.Ik vind die enorme sprong in hartslag aan het begin wel wat vreemd. Niet helemaal goed geregistreerd denk ik? Ben wel erg tevreden met de Garmin
.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Gelukkig heb ik een loopband in huis dus daar zal ik veel te vinden zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat in de herfst/winter
Het was in ieder geval fijn om weer te lopen![]()
![]()
Gisteravond mezelf ingeschreven voor de kerstmannenloop op 20 dec in Amersfoort.
Een erg leuk evenement![]()
Hi JaneDoe, goed van je dat je wil gaan lopen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:50 schreef JaneDoe het volgende:
ik las al dat goed schoeisel belangrijk is
Zoals GotC al aankaart zijn goede schoenen belangrijk.
Ik weet niet in welke mate er sprake bij je is van overgewicht maar laat je er niet door weerhouden...Volgens mij beginnen de StarttoRun clinics binnenkort weer...als het niet te ver voor je is is dat misschien wat?
En verder: gewoon stug volhouden en je niet laten ontmoedigen omdat je het niet vindt opschieten!![]()
JaneDoe gaat zich daar ook voor inschrijvenzie #52
Ik typ zo langzaam dat mijn advies al achterhaald was...quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Geeft niksquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik typ zo langzaam dat mijn advies al achterhaald was...
Toen ik gisteren besefte dat er bij de Rotterdam Marathon geen HM was, kwam CPC ook in mijn hoofd op
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ga je hem daar toch doen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef mosselmossel het volgende:
Toen ik gisteren besefte dat er bij de Rotterdam Marathon geen HM was, kwam CPC ook in mijn hoofd op
Den Haag is toch een mooiere stad dan Rotterdamplus, daar gaat een hele Fok! meet ontstaan
Daar zat ik ook aan te denken toen ik jouw post las. Supertof!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef mosselmossel het volgende:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ga je hem daar toch doen?
Den Haag is toch een mooiere stad dan Rotterdamplus, daar gaat een hele Fok! meet ontstaan
Den Haag
Fok! Meet
My hometown!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef mosselmossel het volgende:
Toen ik gisteren besefte dat er bij de Rotterdam Marathon geen HM was, kwam CPC ook in mijn hoofd op![]()
Weet iemand zo of ze daar een 10 km hebben?![]()
Ik ook!! Gaat denk ik net zo'n mooi deelnemerslijstje worden als de BtB straksquote:
Die is erquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
My hometown!![]()
Weet iemand zo of ze daar een 10 km hebben?
Me too!quote:Kon afgelopen keer alleen maar kijken, want kon nog net geen 5k lopen. Nu dan wel de 5 of 10k. Die DJ die staat te draaien als je binnenkomt; alleen daarom al!
![]()
Den Haag Fok! meet met een trimloopje op het strandOm die inlanders een beetje aan te tand te voelen
![]()
![]()
Ook een 5kmquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:08 schreef Yuki het volgende:
CPC heeft alleen 10km en HM toch? Of ook 5?want die hebben GotC en ik vorig jaar gelopen!
Ah! Misschien een optie voor mij... De HM is dan te vroeg... Maar goed, eerst maar weer eens kunnen lopen! Man, wat heb ik daar zin in!quote:![]()
Ik ga denk meedoen aan de CPC trainingen van HAAG atletiek..in 3 maanden stomen ze groepen klaar voor bepaalde afstanden![]()
![]()
Have mercyquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef Quoi het volgende:
Den Haag Fok! meet met een trimloopje op het strandOm die inlanders een beetje aan te tand te voelen
Oh tof!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook een 5kmwant die hebben GotC en ik vorig jaar gelopen!
Hoop toch wel voor de 10 te gaan, maar dan heb ik nog wat meer opties
De 5km is in ieder geval ook superleukquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh tof!
Hoop toch wel voor de 10 te gaan, maar dan heb ik nog wat meer opties
Gaaf!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:10 schreef GotC het volgende:
Ik ga denk meedoen aan de CPC trainingen van HAAG atletiek..in 3 maanden stomen ze groepen klaar voor bepaalde afstanden![]()
* Yuki has a jealous
Guppy too! GotC gaan we pas weer terugzien bij de finish!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ze zijn open voor iedereen..kosten 40 of 50 euro, krijg je 3 maanden training (incl schema) en een HAAG shirtquote:
Je hoeft niet eens 3x pw te komen trainen.. Als je t maar zelf doet![]()
![]()
Oh pleasequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Guppy too! GotC gaan we pas weer terugzien bij de finish!![]()
![]()
Ja, joh, met zo'n hippe training en allesquote:
Ik zie dat er ook de 5 en 10 km afstanden zijn![]()
ABN AMRO Halve Marathon
Dunea 10 km Loop
West 5 km Loop
En nog voldoende tijd om conditie op te bouwen
10 maart 2013
ABN AMRO CPC Loop Den Haag
195 dagen[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
De 5km zou je prima moeten halen NIMBY. Ik ben vorig jaar oktober begonnen met lopen, en heb dit jaar de 5km gelopen op de CPC
Ikke ikke ikke!! Winter
Wij zijn dat!quote:
Al ga ik natuurlijk wel op vakantie in december... maar je kunt in de buurt van het hotel lopen. En ze hebben een loopband en fitnessruimte, voor het geval het te heet is
Ikke! met kou en regen heb ik minder moeite om naar buiten te gaan, dan wanneer het warm en benauwd is buiten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:22 schreef GotC het volgende:
En toch blijf ik benieuwd hoeveel mensen er hier blijven hardlopen tijdens de herfst/winter..![]()
Ik ben begonnen in december juist en heb de hele winter doorgelopen, ook in de sneeuw (heel vriendelijk voor je knietjes). Niks geen thermodingen, gewoon longsleeves, dunne handschoenen, muts. Zie daar ook wel weer naar uit![]()
![]()
Ja lijkt me ook het c25k gaat toch wel redelijk goed en er is nog veel tijd om rustig op te bouwen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
De 5km zou je prima moeten halen NIMBY. Ik ben vorig jaar oktober begonnen met lopen, en heb dit jaar de 5km gelopen op de CPC[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wat een stoere bikkels hier boven me
Slecht weer is zo veel lekkerder..maar kan me voorstellen dat het voor veel mensen een drempel zal worden als het donker/guur is 's avonds, om nog te gaan lopen. Heb véél mensen zien stoppen hier in de winter
Ik ben ook van de longsleeves en lange tight. Geen muts/handschoenen oid, maar misschien gaat dat nog wel veranderen![]()
![]()
En het is echt leuk om een doel te hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook het c25k gaat toch wel redelijk goed en er is nog veel tijd om rustig op te bouwen.dan weet je waar je het voor doet
Nou tja slecht weer is niet leuk om in te rennen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:22 schreef GotC het volgende:
En toch blijf ik benieuwd hoeveel mensen er hier blijven hardlopen tijdens de herfst/winter..
En als het donker is bij thuiskomst is ook lastig ik loop liever bij daglicht.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Echt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef Rammelaartje het volgende:
Lang leve de sportschool! Ik zie mezelf in de winter echt niet buiten lopen 's avonds.
Loopband![]()
![]()
![]()
Euh... vraag je dat aan mij? Weet niet hoe dat moet...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:25 schreef GotC het volgende:
Lies, wil je die 2 wedstrijden die ik eerder had gepost nog even in de OP zetten?![]()
![]()
![]()
Loopband lijkt mij ook helemaal niks...
Zit nog in slaap modus en moet over een uurtje de trein naar Den Haag pakken, wie geeft me even een schop?![]()
Geen problemen mee. Langste wat ik erop gerend heb was 80 minuten. Tv aan, mensen kijken en muziekje opquote:![]()
![]()
In de winter ga ik ook gewoon lopen na het werkmet m'n kerstboomlichtjes
Inderdaad... weinig dingen zijn zo lekker als hardlopen op vers gevallen sneeuw!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef Oceanonix het volgende:
Ik loop gewoon door in de winter. Fantastisch als er sneeuw ligt. Dat kraakt zo leuk.![]()
![]()
Zit eraan te denken om de trein richting de uitmarkt te pakken @A'dam.
Had ik al verteld dat ik zooooo lekker heb gelopen?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef Shravani het volgende:
Zit nog in slaap modus en moet over een uurtje de trein naar Den Haag pakken, wie geeft me even een schop?![]()
![]()
Ik ben zo'n kluns dat als ik op sneeuw ga lopen ik hoogstwaarschijnlijk onderuit ga en het 1 of ander breek. Heb al een keer mijn stuitje gebroken omdat ik uitgleed en een halve salto achterover maakte, dat wil ik liever niet nog een x mee makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:32 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Inderdaad... weinig dingen zijn zo lekker als hardlopen op vers gevallen sneeuw!![]()
![]()
Ah... dat begrijp ik. Als er ook maar enige kans is op gladheid dan laat ik de fiets staan en loop naar mijn werk. Maar lopen op verse sneeuw blijft heerlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:35 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kluns dat als ik op sneeuw ga lopen ik hoogstwaarschijnlijk onderuit ga en het 1 of ander breek. Heb al een keer mijn stuitje gebroken omdat ik uitgleed en een halve salto achterover maakte, dat wil ik liever niet nog een x mee maken![]()
hihi dank je!! ik ga nu douchenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef Quoi het volgende:
Zit eraan te denken om de trein richting de uitmarkt te pakken @A'dam.
Had ik al verteld dat ik zooooo lekker heb gelopen?
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:35 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kluns dat als ik op sneeuw ga lopen ik hoogstwaarschijnlijk onderuit ga en het 1 of ander breek. Heb al een keer mijn stuitje gebroken omdat ik uitgleed en een halve salto achterover maakte, dat wil ik liever niet nog een x mee makenDat is idd niet zo tof.
Maar ik weet niet, vind het op een loopband zodanig niet prettig dat je 'wordt' gelopen. Het is gewoon zo veel makkelijker dat het als valsspelen voelt voor me![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef Shravani het volgende:
Hup opschieten
![]()
Het lijkt mij ook wel supergaaf hoor, als het sneeuwt heb je altijd zo'n 'drukkende' stilte, anders dan normaal, en dan vooral 's avonds is het gewoon licht omdat de lucht helemaal oranje is door de sneeuw die erin hangt. En dan het geknisper onder je voeten van de sneeuw, lekker lopen zonder muziekquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:36 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ah... dat begrijp ik. Als er ook maar enige kans is op gladheid dan laat ik de fiets staan en loop naar mijn werk. Maar lopen op verse sneeuw blijft heerlijk.Misschien toch maar eens heel voorzichtig proberen
![]()
![]()
Als ik de mazzel heb om dit jaar nog in Den Haag te kunnen gaan wonen, dan doe ik hetquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze zijn open voor iedereen..kosten 40 of 50 euro, krijg je 3 maanden training (incl schema) en een HAAG shirt
Je hoeft niet eens 3x pw te komen trainen.. Als je t maar zelf doet
Ik wil eigenlijk gaan lopen maar zit aan mijn laptop gekluisterd.. Krijg waarschijnlijk vandaag een mail of mijn scriptie goed gekeurd is of niet.. En hoor steeds meer studiegenoten waarbij het is afgekeurd..
Dus check nu iedere 5 min mijn mail, niet goed voor mijn hart dit.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ze adviseren ook om een helling in te stellen van 0,5 of 1% om het 'voordeel' te compenseren. Loopband vind ik perfect om aan je techniek te werken omdat je al heel snel stampt en de hele sportschool mee kan genietenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef GotC het volgende:
[..]Dat is idd niet zo tof.
Maar ik weet niet, vind het op een loopband zodanig niet prettig dat je 'wordt' gelopen. Het is gewoon zo veel makkelijker dat het als valsspelen voelt voor meEn of het echt veel lichter is? Ik weet het niet, als je zelf niet loopt val je er toch echt vanaf
![]()
![]()
Dat gevoel iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:40 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel supergaaf hoor, als het sneeuwt heb je altijd zo'n 'drukkende' stilte, anders dan normaal, en dan vooral 's avonds is het gewoon licht omdat de lucht helemaal oranje is door de sneeuw die erin hangt. En dan het geknisper onder je voeten van de sneeuw, lekker lopen zonder muziekMisschien toch maar eens heel voorzichtig proberen
![]()
En gewoon 'zelfverzekerd' lopen.. Zo gauw je te voorzichtig en twijfelachtig gaat lopen glij je veel makkelijker uit. Gewoon trefzekere passen. Het is geen garantie, maar loopt wel gemakkelijkerIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Het is imo lichter omdat je wel moet lopen, het veert mee en je hebt geen natuurlijke elementenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ze adviseren ook om een helling in te stellen van 0,5 of 1% om het 'voordeel' te compenseren. Loopband vind ik perfect om aan je techniek te werken omdat je al heel snel stampt en de hele sportschool mee kan genietenEn of het echt veel lichter is? Ik weet het niet, als je zelf niet loopt val je er toch echt vanaf
.
En je techniek is juist heel erg anders op een loopband dan irl.
Maargoed, het is wel zo dat je minder kans hebt op blessures etchttp://www.prorun.nl/trai(...)ainen-op-de-loopbandquote:Uitgebreid onderzoek heeft laten zien dat de meeste lopers hun loopstijl aanpassen op een loopband. Spieren in de enkel die zorgen voor stabiliteit worden tijdens de landing eerder actief en gedurende een langere periode. Dit heeft er mee te maken dat een loper op de band gedwongen wordt om één richting op te gaan. Een beetje links en rechts uitwijken om je balans te bewaren zit er niet in. Het zoeken naar stabiliteit heeft nog andere consequenties voor je loopstijl. De grootte van je beenzwaai is kleiner op een lopende band dan buiten, je helt iets meer naar voren als je binnen loopt, je pas is iets korter (met een hogere frequentie) en de contacttijd tussen je schoen en de band is korter dan op de grond.![]()
Niet meer naar kijken!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan lopen maar zit aan mijn laptop gekluisterd.. Krijg waarschijnlijk vandaag een mail of mijn scriptie goed gekeurd is of niet.. En hoor steeds meer studiegenoten waarbij het is afgekeurd..
Dus check nu iedere 5 min mijn mail, niet goed voor mijn hart dit.
Je kan er nu toch niets meer aan doen je hebt het al ingeleverd.
Ga iets leuks doen en kijk morgen of vanavond even of je mail hebt anders zit je jezelf onnodig te stressen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
En anders kun je altijd nog op het strandquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookDaarom loop ik niet als het glad is
(Oftewel, max 10 dagen per jaar hier bij de kust
)
Ik loop als het glad is, in de berm naast het fietspad. Gaat best
Maar met een hoge cadans lopen is helemaal hipquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is imo lichter omdat je wel moet lopen, het veert mee en je hebt geen natuurlijke elementen.
En je techniek is juist heel erg anders op een loopband dan irl.
Maargoed, het is wel zo dat je minder kans hebt op blessures etc
[..]
http://www.prorun.nl/trai(...)ainen-op-de-loopbandCadans van 90 per minuut per voet, kan je dus perfect trainen op de loopband! Juist buiten ga je misschien te grote passen maken waardoor het zwaartepunt voor je lichaam uit komt te liggen waardoor je weer sneller geblesseerd raakt. Kleine passen zorgen voor een zwaartepunt precies onder je heup. Het extra aanspreken van die spieren voor de stabiliteit lijkt me ook niet echt negatief. Het stukje zoals ik m lees lijkt eigenlijk alleen maar positiever te zijn tov lopen buiten.
Maar misschien wordt het belangrijkste wel buiten beschouwing gelaten en dat is natuurlijk wat lopen geestelijk met je doet. En dat heb je (vind ik) wel alleen buiten: de vogeltjes die fluiten, de eendjes die je ziet zwemmen, de rust die in je hoofd ontstaat als je in een groene omgeving loopt. Dat is voor mij de reden dat ik op zich wel het liefst buiten loop!![]()
Het heeft ook beide voor- en nadelenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:50 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Maar met een hoge cadans lopen is helemaal hipCadans van 90 per minuut per voet, kan je dus perfect trainen op de loopband! Juist buiten ga je misschien te grote passen maken waardoor het zwaartepunt voor je lichaam uit komt te liggen waardoor je weer sneller geblesseerd raakt. Kleine passen zorgen voor een zwaartepunt precies onder je heup. Het extra aanspreken van die spieren voor de stabiliteit lijkt me ook niet echt negatief. Het stukje zoals ik m lees lijkt eigenlijk alleen maar positiever te zijn tov lopen buiten.
Maar misschien wordt het belangrijkste wel buiten beschouwing gelaten en dat is natuurlijk wat lopen geestelijk met je doet. En dat heb je (vind ik) wel alleen buiten: de vogeltjes die fluiten, de eendjes die je ziet zwemmen, de rust die in je hoofd ontstaat als je in een groene omgeving loopt. Dat is voor mij de reden dat ik op zich wel het liefst buiten loop!
Maar ik loop buiten al om en nabij de 180 passen per minuut, heb er geen loopband voor nodigBovendien, als je dat traint op een loopband..wie zegt dat je het buiten wel weer doet? Toch andere omstandigheden.
![]()
Daar zou ik nu juist bang voor zijn dit omdat je niet kunt zien wat voor ondergrond er is stel het is een kuil dan loop je risico je enkel te bezeren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En anders kun je altijd nog op het strand
Ik loop als het glad is, in de berm naast het fietspad. Gaat best[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Euhm, gewoon gras? Of wordt er bij jullie niet gemaaid?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Daar zou ik nu juist bang voor zijn dit omdat je niet kunt zien wat voor ondergrond er is stel het is een kuil dan loop je risico je enkel te bezeren.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:51 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Hi JaneDoe, goed van je dat je wil gaan lopen!
Zoals GotC al aankaart zijn goede schoenen belangrijk.
Ik weet niet in welke mate er sprake bij je is van overgewicht maar laat je er niet door weerhouden...Volgens mij beginnen de StarttoRun clinics binnenkort weer...als het niet te ver voor je is is dat misschien wat?
En verder: gewoon stug volhouden en je niet laten ontmoedigen omdat je het niet vindt opschieten!sterker nog ik heb me net gelijk ingeschreven!quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef Guppyfriend het volgende:
vrijdag kijken voor schoenen, bij zier of de hardloopwinkel![]()
Gemaaid of niet, dat buiten beschouwing latende is een berm vaak natuurlijk wel minder strak dan de weg: hobbels, kuilen, afval..quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Euhm, gewoon gras? Of wordt er bij jullie niet gemaaid?It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Goeiequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
sterker nog ik heb me net gelijk ingeschreven!
vrijdag kijken voor schoenen, bij zier of de hardloopwinkel
Ja dat is zeker waar. Als je cadans al rond die 90 ligt loop je echt heel goed! Ik heb pas 1x met footpod erbij gelopen maar toen lag mijn cadans zo tussen de 82 en 87, was ik al erg tevreden mee! En inderdaad, het is zeker niet gezegd dat je buiten dan ook zo zou lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Het heeft ook beide voor- en nadelen
Maar ik loop buiten al om en nabij de 180 passen per minuut, heb er geen loopband voor nodigBovendien, als je dat traint op een loopband..wie zegt dat je het buiten wel weer doet? Toch andere omstandigheden.
Denk wel dat als je er al negatief tegenover staat het ook weinig zin heeft om te gaan lopen op een band. Volgens mij ga je dan alleen maar een afkeer krijgen van hardlopen.![]()
Ik raad de Hardloopwinkel aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
vrijdag kijken voor schoenen, bij zier of de hardloopwinkelErg kundige mannen daar en super service. Kreeg 8 maanden nadat ik m'n schoenen had gekocht (incl zooltjes) alsnog nieuwe zooltjes gratis omdat de mijne kraakten
Zier..geen fan van.![]()
Je gaat natuurlijk ook geen toptijden lopen he. Gewoon je training lopen en opletten waar je loopt. Ik verkies de berm toch boven gladheidquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gemaaid of niet, dat buiten beschouwing latende is een berm vaak natuurlijk wel minder strak dan de weg: hobbels, kuilen, afval..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk ik denk ik denk.. dat ik vanavond weer een poging ga wagen om te lopenInmiddels alweer 3 weken niks gedaan, dus wellicht een Evy lesje 1 om er weer in te komen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Jij bent ook al enorm goed bezig met zo'n cadensquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar. Als je cadans al rond die 90 ligt loop je echt heel goed! Ik heb pas 1x met footpod erbij gelopen maar toen lag mijn cadans zo tussen de 82 en 87, was ik al erg tevreden mee! En inderdaad, het is zeker niet gezegd dat je buiten dan ook zo zou lopen.
Denk wel dat als je er al negatief tegenover staat het ook weinig zin heeft om te gaan lopen op een band. Volgens mij ga je dan alleen maar een afkeer krijgen van hardlopen.Had niet anders verwacht
En het is geen afkeer, maar meer..waarom binnen lopen als je ook buiten kan lopen? Dat snap ik gewoon niet en kan er met m'n hoofd niet bijIk heb 2 winters in Den Haag gelopen, alleen. LED lampjes om, laten weten hoe/wat/waar ik ging lopen en gaan.
![]()
Jeeeeeetje wat gaan jullie schnell!!!![]()
HoiiiJaneDoe
![]()
Wat een prutweer hier (=oosten des lands) zeg! Paar fikse onweersbuien gehad met een bak regen dat wil je niet weten!Succes voor de mensjes die gaan lopen vandaag...
Ik..ga maar eens aan de![]()
![]()
Woei!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Maraca het volgende:
Ik denk ik denk ik denk.. dat ik vanavond weer een poging ga wagen om te lopenInmiddels alweer 3 weken niks gedaan, dus wellicht een Evy lesje 1 om er weer in te komen
Heb er zin in!quote:Zeker omdat ik morgen een zwaar mondeling heb, wel fijn om even de stress kwijt te raken
Het is inderdaad zeikweer hier in het Oostenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:59 schreef Starr_003 het volgende:
Jeeeeeetje wat gaan jullie schnell!!!![]()
HoiiiJaneDoe
![]()
Wat een prutweer hier (=oosten des lands) zeg! Paar fikse onweersbuien gehad met een bak regen dat wil je niet weten!Succes voor de mensjes die gaan lopen vandaag...
Ik..ga maar eens aan deMaar goed, het is toch rustdag, en mooi weer om weer eens een illustratie te maken
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Maraca het volgende:
![]()
Succes meid! Enjoy!![]()
ooo, nou dan weet ik al waar ik heen ga... de str-begeleider is ook verbonden aan de hardloopwinkel!quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik raad de Hardloopwinkel aanErg kundige mannen daar en super service. Kreeg 8 maanden nadat ik m'n schoenen had gekocht (incl zooltjes) alsnog nieuwe zooltjes gratis omdat de mijne kraakten
Zier..geen fan van.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Maraca het volgende:
Helemaal geen pijn meer?
Ik vind het eng om alleen te lopen in het donker. Liep in Parijs in mijn uppie in een bos, was NIET lekker lopen. Dan liever veilig met de auto naar de sportschool en daar lopen. **watje**quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij bent ook al enorm goed bezig met zo'n cadensHad niet anders verwacht
En het is geen afkeer, maar meer..waarom binnen lopen als je ook buiten kan lopen? Dat snap ik gewoon niet en kan er met m'n hoofd niet bijIk heb 2 winters in Den Haag gelopen, alleen. LED lampjes om, laten weten hoe/wat/waar ik ging lopen en gaan.
Good busyquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
vrijdag kijken voor schoenen, bij zier of de hardloopwinkel![]()
![]()
Mja er hangt nogal wat vanaf... Dus zo makkelijk kan ik het niet van me af zetten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niet meer naar kijken!
Je kan er nu toch niets meer aan doen je hebt het al ingeleverd.
Ga iets leuks doen en kijk morgen of vanavond even of je mail hebt anders zit je jezelf onnodig te stressen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Neuh dat is zeker waar, en gladheid is ook niks idd, ik ben het ook met je eens, verkies ook de berm boven de weg, maar alsnog, ook bij langzaam lopen kun je een pas zetten in een kuil, die je niet ziet omdat die vol met sneeuw ligt, of stap je op een blikje die onder de sneeuw ligt. etc.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk ook geen toptijden lopen he. Gewoon je training lopen en opletten waar je loopt. Ik verkies de berm toch boven gladheid
Maar dat zijn kleine minpuntjes die het lopen in de sneeuw niet bederven
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Nee, ook een paar keer trapgelopen (woon op 5 hoog) en dat ging prima. Had nergens last vanquote:
Tof!quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ooo, nou dan weet ik al waar ik heen ga... de str-begeleider is ook verbonden aan de hardloopwinkel!Werkt die begeleider ook bij de Hardloopwinkel?
![]()
Jamaar je moet ook op plekken gaan lopen waar altijd mensen zijn! Ook 's avonds. Ik loop in de winter altijd langs een doorgaande weg in de stad, waar altijd auto's rijden, mensen fietsen en hondjes worden uitgelaten. Dan ben je niet alleen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:02 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik vind het eng om alleen te lopen in het donker. Liep in Parijs in mijn uppie in een bos, was NIET lekker lopen. Dan liever veilig met de auto naar de sportschool en daar lopen. **watje**[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heel begrijpelijk. Misschien iets dat afleiding kan geven, al is het maar voor een half uurtje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja er hangt nogal wat vanaf... Dus zo makkelijk kan ik het niet van me af zetten.
Dit dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar je moet ook op plekken gaan lopen waar altijd mensen zijn! Ook 's avonds. Ik loop in de winter altijd langs een doorgaande weg in de stad, waar altijd auto's rijden, mensen fietsen en hondjes worden uitgelaten. Dan ben je niet alleen.![]()
![]()
kreeg zn emailadres door, is van de hardloopwinkel: rob koster?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Tof!Werkt die begeleider ook bij de Hardloopwinkel?
![]()
Hij is volgens mij de eigenaar v/d Hardloopwinkel Den Haagquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kreeg zn emailadres door, is van de hardloopwinkel: rob koster?![]()
![]()
Arnhemquote:Jij dan?
Het probleem is dat ik mijn portfolio aan het maken ben (dat moet ik voor morgen inleveren)quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Misschien iets dat afleiding kan geven, al is het maar voor een half uurtje?
Dus zit ik aan mijn laptop gekluisterd. En de teller staat nu op 4,5 kg afgevallen.. Gisteren een poging gedaan tot hardlopen maar heb het na 1 km opgegeven. Mijn lijf is boos door al het slaaptekort dus hou mezelf nu maar een beetje zoet met yoga en pilates om toch iets te sporten.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Had net alweer een huilend vriendinnetje aan de lijn die het niet gehaald heeft.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij is volgens mij de eigenaar v/d Hardloopwinkel Den Haag![]()
![]()
Gewoon lekker erheen gaan, je goed laten informeren enzoquote:
Oh, pro-tip: Kijk niet naar merken of kleurtjesAl is dat laatste vooral lastig
En nog 1: Be prepared om alvast stukje buiten te moeten lopen in die straat![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ook een paar keer trapgelopen (woon op 5 hoog) en dat ging prima. Had nergens last van![]()
Ik woon in NIeuwegein dus dat is geen probleem. Maar toch. Ik weet nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar je moet ook op plekken gaan lopen waar altijd mensen zijn! Ook 's avonds. Ik loop in de winter altijd langs een doorgaande weg in de stad, waar altijd auto's rijden, mensen fietsen en hondjes worden uitgelaten. Dan ben je niet alleen.
Gewoon stukje wandelen dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik mijn portfolio aan het maken ben (dat moet ik voor morgen inleveren)
Dus zit ik aan mijn laptop gekluisterd. En de teller staat nu op 4,5 kg afgevallen.. Gisteren een poging gedaan tot hardlopen maar heb het na 1 km opgegeven. Mijn lijf is boos door al het slaaptekort dus hou mezelf nu maar een beetje zoet met yoga en pilates om toch iets te sporten.![]()
Het Oosten is grootquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:08 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Oohh ik woon nog meer in het Oosten!![]()
Waar Ilse en Herman ook vandaan komenAls het niet lekker voelt, gewoon niet doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:09 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik woon in NIeuwegein dus dat is geen probleem. Maar toch. Ik weet niethet moet wel leuk blijven toch!
Als je schoenen op kleur zou kunnen kiezen, zou ik zo graag de Asics Noosa willen hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:09 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
Oh my lord. Ik ben blind.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als je schoenen op kleur zou kunnen kiezen, zou ik zo graag de Asics Noosa willen hebben![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jaa wilde ik gaan doen, ik me omgekleed, jas aan doe ik de deur open begint het echt kei hard te regenenquote:
Dus nu maar een beetje filmpjes kijken op youtube, ben een nieuw sportregime aan het maken waar ik volgend weekend mee wil starten.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
maar, maar...dat is midden in t centrum!quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon lekker erheen gaan, je goed laten informeren enzo
En nog 1: Be prepared om alvast stukje buiten te moeten lopen in die straat![]()
![]()
Niet nadenken en gewoon lopenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar, maar...dat is midden in t centrum!
Geloof me.. been there, done that!![]()
Hoi!!!
Ondanks dat ik geen kater heb (niet zoveel gedronken) wel blij dat ik gisteren al had hardgelopen. Waren om 2 uur 's nachts thuis en kwamen er pas om 11 uur uit. Morgenochtend dus maar een rondje doen hier!
Zin in! Hoop dat het temperatuurtechnisch een beetje fatsoenlijk blijft
![]()
Zal wel blij zijn als ik weer thuis ben
Ja doei.![]()
Het heeft hier in Utrecht lekker geregend. De zon begint alweer een beetje te schijnen.
Ik denk dat ik mezelf zometeen naar buiten ga schoppen.![]()
![]()
Check even de buienradar voor de gaat, het is veradelijk weer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Het heeft hier in Utrecht lekker geregend. De zon begint alweer een beetje te schijnen.
Ik denk dat ik mezelf zometeen naar buiten ga schoppen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
je moet er wat voor over hebben... ik ga t wel doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet nadenken en gewoon lopen
Geloof me.. been there, done that!![]()
Heldinquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben... ik ga t wel doen![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het zometeen gaat regenen. Ik wil helemaal geen zon.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Check even de buienradar voor de gaat, het is veradelijk weer.
/edit: het regent nu best hard.![]()
![]()
Zodra ik hier thuis weer een beetje orde in de chaos heb, ga ik naast het hardlopen ook weer krachttraining doen. Tijd om m'n armen, buik, billen en benen weer in shape te krijgen (en dan vooral sterker dan nu).
Misschien toch eens kijken naar die Jillian...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Straks kan in LIF een nieuw topic komen "Jillian voor beginners"
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:25 schreef Maraca het volgende:
Straks kan in LIF een nieuw topic komen "Jillian voor beginners"
Ja doei.![]()
Zal ik met dit weer wel of niet gaan lopen?Ik word waarschijnlijk voor gek verklaard als ik dat wel doe (zeker als ik een shirt met korte mouwen aan heb).
![]()
![]()
Dit..quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga nu ook weg. Alles kort en het regentIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Lekker doen johquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik met dit weer wel of niet gaan lopen?Ik word waarschijnlijk voor gek verklaard als ik dat wel doe (zeker als ik een shirt met korte mouwen aan heb).
Voelt lekker!
![]()
Succes lopers!! Ik ga een middagje naar Zwolle
OHHHH die staat in mn koelkast. Ga m gelijk pakkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:32 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Yur komt net thuis met dezeDie seattle is het lekkerst
![]()
![]()
Die was er niet meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:35 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
OHHHH die staat in mn koelkast. Ga m gelijk pakkenDie seattle is het lekkerst
Heb de chocola![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:32 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Yur komt net thuis met deze![]()
![]()
wtf koffie quasi middag slurpen? Middag?????█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ze waren volgens Yur in de bonusquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:38 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ook heel lekkerNu al op
En duur, 1,75 hier
![]()
![]()
Hmm, ik had gisteren boodschappen laten bezorgen door Albert. (Anderen zware boodschappen laten sjouwenquote:) Had er wel 2 maar of ze in de aanbieding waren? Geen idee
![]()
![]()
We hebben nog wel een kamer overquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik de mazzel heb om dit jaar nog in Den Haag te kunnen gaan wonen, dan doe ik het
Kan je niet een tipje van de sluier oplichten over je plannen? Ik ben echt ff-ing nieuwsgierigquote:![]()
![]()
Hoi!quote:
Jammer dat de meet een beetje in 't water viel gisteren YUR en GotC!
Ik was er zelf ook pas om 4 uur omdat de gehele A12 na Gouda dich was en ik vanaf daar van file naar file ben gehopt en kreeg ook pas net, toen GotC mij smste, te horen dat die pub dus failliet was en dat ze verplaatst waren![]()
als ze dat iets eerder (als in: meteen!!) hadden gesmst had ik dat jullie ook meteen doorgegeven. Zo jammer
Ja doei.![]()
Dat kanquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Kan je niet een tipje van de sluier oplichten over je plannen? Ik ben echt ff-ing nieuwsgierig
Maar dat doe ik lekker nietIk ga er van uit dat het sowieso niet meer dit jaar gaat gebeuren, maar er is nog niets zeker
Nu heb ik een reden om naar de Appie te gaan zo!quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:32 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Yur komt net thuis met deze
Dat kan gebeuren johquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi!
Jammer dat de meet een beetje in 't water viel gisteren YUR en GotC!
Ik was er zelf ook pas om 4 uur omdat de gehele A12 na Gouda dich was en ik vanaf daar van file naar file ben gehopt en kreeg ook pas net, toen GotC mij smste, te horen dat die pub dus failliet was en dat ze verplaatst waren![]()
als ze dat iets eerder (als in: meteen!!) hadden gesmst had ik dat jullie ook meteen doorgegeven. Zo jammer
Zoals ik al had gezegd, het maakt niet uit, volgende keer beter!
![]()
Tsssquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan
Maar dat doe ik lekker nietIk ga er van uit dat het sowieso niet meer dit jaar gaat gebeuren, maar er is nog niets zeker
![]()
![]()
Keertje wedstrijdje van 5 km lopen met alle Fok!ers moet zo leuk zijnMocht het wat beter gaan met mijn buik dan kan ik ook mee doen! That being said, aanstaande woensdag eerste afspraak in het ziekenhuis met psycholoog
![]()
![]()
Maar het was zulk kutweer en toen liepen jullie daar doorheen en dat vond ik echt heel stomquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren johZoals ik al had gezegd, het maakt niet uit, volgende keer beter!
Ja doei.![]()
Oh dit was heeerlijk loopweer.. Beetje zon, lekker temperatuurtje.. alleen veel plassen/modder in het bos.. dus glad = oppassen..
Toch een dijk van n loopje.. 21min39 over 4.17km @5.11min/km en 11.6km/h met als piek 20.4km/h
[ Bericht 0% gewijzigd door Koepert op 26-08-2012 14:23:57 (Jajaja.. die punt is belangrijk) ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
116km/h?!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:15 schreef Koepert het volgende:
Oh dit was heeerlijk loopweer.. Beetje zon, lekker temperatuurtje.. alleen veel plassen/modder in het bos.. dus glad = oppassen..
Toch een dijk van n loopje.. 21min39 over 4.17km @5.11min/km en 116km/h met als piek 20.4km/h![]()
![]()
![]()
Foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'k Wil zo graag die 19:xx een keer halen
[ Bericht 5% gewijzigd door xzaz op 26-08-2012 14:35:48 ]![]()
Dat zou zo gaaf zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Tsss![]()
![]()
Keertje wedstrijdje van 5 km lopen met alle Fok!ers moet zo leuk zijnMocht het wat beter gaan met mijn buik dan kan ik ook mee doen! That being said, aanstaande woensdag eerste afspraak in het ziekenhuis met psycholoog
En hoezo een psycholoog als je last hebt van je buik?
Of heb je veel stress?
Ben al door de medische mallemolen gehaald en daar dus ook klaar, heb er paniekaanvallen door gekregen, dus nu naar psycholoog. Krijg waarschijnlijk hypnotherapie, ben erg benieuwd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou zo gaaf zijnEn hoezo een psycholoog als je last hebt van je buik?
Of heb je veel stress?
![]()
We moeten het wel even rustiger aan met de topics doen. Gaan weer als een speer
Net gelopen en op tijd binnen voor de regen. Ik schat dat het 3 tot 4 km is op les 20 of 21 van Evy.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef xzaz het volgende:
Foto!Toffe fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'k Wil zo graag die 19:xx een keer halen![]()
![]()
Jammer dat mijn armen nog steeds hinder ondervinden, anders had ik wel een wekelijkse FOK! magazine willen maken met hoogtepunten van onze lopende FOK!kers. Met te gekke interviews, nieuwtjes. Gewoon voor de lol.
[ Bericht 8% gewijzigd door CantFazeMe op 26-08-2012 14:53:01 ]█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oh jee... hoop dat het snel beter gaat!quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:37 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ben al door de medische mallemolen gehaald en daar dus ook klaar, heb er paniekaanvallen door gekregen, dus nu naar psycholoog. Krijg waarschijnlijk hypnotherapie, ben erg benieuwd.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
@xzazquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:29 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Euh... vraag je dat aan mij? Weet niet hoe dat moet...
Hoeveel km ga je lopen trouwens xzaz?![]()
Denk de 10 maar weer eens, er is geen 5 daaro. Het wordt geen snelheidstest maar een gewoon training loopje denk ik. Ben er nog niet helemaal over uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef GotC het volgende:
[..]
@xzaz
Hoeveel km ga je lopen trouwens xzaz?
ja, schrijf de 10 maar op![]()
![]()
Wel een 6,3 zo te zienquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Denk de 10 maar weer eens, er is geen 5 daaro. Het wordt geen snelheidstest maar een gewoon training loopje denk ik. Ben er nog niet helemaal over uit.
ja, schrijf de 10 maar op
Oh enne, ik ben de TS niet. Liesje is dat, maar zoals ik had gequote..ze weet niet hoe het moet
![]()
![]()
11.1 km met 11.1 km/uur
vind jullie maar knap met die wedstrijden.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Mm, ik ga kijken of me dit lukt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:15 schreef xzaz het volgende:
Voor de TS:
15 september 2012 - [url=http://www.antilope-tc.nl/]Rabo Oosterparkloop 2012[/b]
- xzaz![]()
Ja, wacht wel ff tot het volgende topicquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel een 6,3 zo te zien
Oh enne, ik ben de TS niet. Liesje is dat, maar zoals ik had gequote..ze weet niet hoe het moet
6,3 is zo'n rare afstand XD![]()
Het voelde zó lekker dat ik na 4km heb besloten om een poging te wagen om 10km te lopen!quote:Gelukt!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had wederom een fles (0,5l) met sportdrank bij me. Dat was de afgelopen tijd maar nét genoeg voor 5 á 6km, vandaag had ik na 10km nog wat over.![]()
![]()
Ah, heb t gedaan en het staat er in...alleen wel iets anders dan de anderen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, wacht wel ff tot het volgende topic
6,3 is zo'n rare afstand XD
Is dat erg?![]()
Lekker hoor!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het voelde zó lekker dat ik na 4km heb besloten om een poging te wagen om 10km te lopen!Gelukt!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had wederom een fles (0,5l) met sportdrank bij me. Dat was de afgelopen tijd maar nét genoeg voor 5 á 6km, vandaag had ik na 10km nog wat over.![]()
Goed bezig!
Leuke max speed van 1:34 min/km trouwens![]()
![]()
De layout is er nu een beetje aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ah, heb t gedaan en het staat er in...alleen wel iets anders dan de anderen...
Is dat erg?![]()
![]()
wow een halve liter voor 5km? Das best veel drinken. Wel netjes gelopen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het voelde zó lekker dat ik na 4km heb besloten om een poging te wagen om 10km te lopen!Gelukt!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorryquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel een 6,3 zo te zien
![]()
![]()
Al stuk beter jaquote:![]()
Alleen nog even na de naam van de loop (dus voor [/b]), nog eventjes [/url] doen![]()
![]()
Zo hard heb ik niet gelopen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker hoor!![]()
Goed bezig!
Leuke max speed van 1:34 min/km trouwensIk schrok al toen de Endomondo-dame na 5km zei dat mijn lap time "6:26" was, ik wilde meer in de buurt van 7min blijven.
De afgelopen periode was het best warm en benauwd. Ik transpireer van nature best snel waardoor ik erg makkelijk veel vocht verlies. Het regenachtige weer van vandaag is wat dat betreft ideaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
wow een halve liter voor 5km? Das best veel drinken. Wel netjes gelopen!![]()
![]()
![]()
dat heb ik niet gedaan maar t lijkt nu wel te kloppen...of toch niet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Al stuk beter ja![]()
Alleen nog even na de naam van de loop (dus voor [/b]), nog eventjes [/url] doen![]()
Nog niet, nu is de loop erna ook met dezelfde URL.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
dat heb ik niet gedaan maar t lijkt nu wel te kloppen...of toch niet?
Gewoon zo doen (spaties weghalen):
[b ]datum - [url= ]http://weblinkvdhardloopwedstrijd[/ url][/ b]
[* ]xzaz - 10 km![]()
Taadaa!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Al stuk beter ja![]()
Ik ben ook begonnen samen met mijn Vlaamse vriendinneke Evy Gruyaert! Ik mag dinsdag les 10 doen. Vooralsnog is het heel goed te doen allemaal mits je het schema wel goed volgt. Gisteren is mijn vriend ook mee gaan lopen en die stond er verbaasd van dat ik het al zo goed kon volhouden *inspanningsastma*.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Liesje68 het volgende:
[..]![]()
Ik heb al wel je afstand er bij gezet.![]()
![]()
Het is natuurlijk niet zo dat het al 60 keer precies op dezelfde manier in de OP staat...quote:F means you're fucked![]()
Al doenend leert men!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Liesje68 het volgende:
Ik zal de volgende topic aan anderen laten...![]()
Ook nog even wat advies vragen als beginner; wat raden jullie aan qua kleding om te halen? Loop nu gewoon in shirt en korte broek, maar met dit weer zal danwel gauw te koud zijn. Wat zijn de dingen die ik het beste kan halen om te lopen de komende maanden? Trainingsbroek of speciale loopbroek, shirts en jas? Of ander dingen?![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Midden in de nacht?
Ik ga zo ook even.Was goed te doen
Nee dat nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:27 schreef mosselmossel het volgende:
Heel even dacht ik gewoon straks weer te gaan lopen. Ik voel vrijwel niks meer. Toch maar slimmer wezen en nog een dagje binnen blijven.
Good luck kwiwi! En wtf Sexy? Midden in de nacht? Why? Bezopen?Te veel energie door leuk avontuurtje met leuke dame
![]()
![]()
Koud? Gewoon een paar minuten lopen, word je vanzelf warm!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef Arquero het volgende:
Ook nog even wat advies vragen als beginner; wat raden jullie aan qua kleding om te halen? Loop nu gewoon in shirt en korte broek, maar met dit weer zal danwel gauw te koud zijn. Wat zijn de dingen die ik het beste kan halen om te lopen de komende maanden? Trainingsbroek of speciale loopbroek, shirts en jas? Of ander dingen?![]()
Hoe kan dat nou, ik lag al in bed en heb jou niet gezien??quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Was goed te doen
[..]
Nee dat nietTe veel energie door leuk avontuurtje met leuke dame
![]()
![]()
![]()
de stelregel is dat je boven de 15C korte broek en shirt kan dragen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef Arquero het volgende:
Ook nog even wat advies vragen als beginner; wat raden jullie aan qua kleding om te halen? Loop nu gewoon in shirt en korte broek, maar met dit weer zal danwel gauw te koud zijn. Wat zijn de dingen die ik het beste kan halen om te lopen de komende maanden? Trainingsbroek of speciale loopbroek, shirts en jas? Of ander dingen?
Onder 15-10C 3-kwart tight of lange tight en een t-shirt.
Onder de 10 ipv korte mouw lange mouw
Onder de 5 jasje erover en of thermoshirt eronder
Onder de 0 afhankelijk van wind ed meer laagjes, dikkere tight (lang).
De truc bij kou is dat je wat uit kunt trekken. Meestal start je met te warme kleding en heb je het na een min of bloedheet.![]()
Heerlijk ruim 18km gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/spv4q8a6lXM
Na de hitte van de afgelopen tijd ging het nu zo lekker dat ik maar eens lekker het tempo erin heb gehouden, met als resultaat een gemiddelde van 5:36 per kilometer. Als ik dat over 3 weken ook loop bij de Halve van Hoogland, loop ik de halve marathon zomaar binnen de 2 uur. Dat had ik echt nooit voor mogelijk gehouden.....![]()
![]()
Ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
de stelregel is dat je boven de 15C korte broek en shirt kan dragen.
De truc bij kou is dat je wat uit kunt trekken. Meestal start je met te warme kleding en heb je het na een min of bloedheet.Maar, pin je er niet volledig op vast. Ik hoop pas rond de 5 graden een lange tight aan te doen dit jaar.
En, een mooie gouden regel: Kleed je alsof het 10 graden warmer is.![]()
Die stelregel kende ik niet...hou me er ook niet bepaald aan...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
de stelregel is dat je boven de 15C korte broek en shirt kan dragen.
De truc bij kou is dat je wat uit kunt trekken. Meestal start je met te warme kleding en heb je het na een min of bloedheet.F means you're fucked![]()
nee maar jij weet voor jezelf al wat je wel en niet prettig vind. Als beginner heb je geen idee en draag je over het algemeen te veel.![]()
![]()
Een lange tight bij 10-15 graden is ook best wel heel erg warmquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:10 schreef Oceanonix het volgende:
nee maar jij weet voor jezelf al wat je wel en niet prettig vind. Als beginner heb je geen idee en draag je over het algemeen te veel.![]()
![]()
Dat laatste klopt inderdaad. Bijna iedereen maakt die fout welquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:10 schreef Oceanonix het volgende:
nee maar jij weet voor jezelf al wat je wel en niet prettig vind. Als beginner heb je geen idee en draag je over het algemeen te veel.
Ik zie het op de club ook nog gebeuren bij ervaren lopers...dan zeggen ze na 10 minuten: O, ik had mn jasje helemaal niet aan hoeven doen.
Hmm andere leuke dame danquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik lag al in bed en heb jou niet gezien??![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:05 schreef GlenHighland het volgende:
Heerlijk ruim 18km gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/spv4q8a6lXM
Na de hitte van de afgelopen tijd ging het nu zo lekker dat ik maar eens lekker het tempo erin heb gehouden, met als resultaat een gemiddelde van 5:36 per kilometer. Als ik dat over 3 weken ook loop bij de Halve van Hoogland, loop ik de halve marathon zomaar binnen de 2 uur. Dat had ik echt nooit voor mogelijk gehouden.....
Dat minder warme weer helpt echt he?Ik loop altijd met een lange broek...quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:09 schreef GotC het volgende:
[..]
DitMaar, pin je er niet volledig op vast. Ik hoop pas rond de 5 graden een lange tight aan te doen dit jaar.
En, een mooie gouden regel: Kleed je alsof het 10 graden warmer is.![]()
![]()
Hee, slacker_nl dubbelgangerquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik loop altijd met een lange broek...![]()
![]()
Nu heb ik daar ook trek inquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef Starr_003 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik patatjes zal halen of niet..
1 keer per week zondigen moet kunnen hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:21 schreef Starr_003 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik patatjes zal halen of niet..
quote:
Ik heb ook zin in patat, maar heb gisteravond al een kapsalon gegeten (kreeg het overigens niet op...). Het lijkt mij geen goed idee om nu weer patat te halen.
Ik moet sowieso iets doen aan m'n eetpatroon, heb te vaak tussen de maaltijden door honger waardoor ik naar zoetigheid grijp.![]()
![]()
Hoi hoi![]()
Ben weer terug van twee weken Italië
Wat heb ik daar lekker gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb daar wel om de dag gelopen. We zaten op een berg dus elke keer een stuk naar beneden en dan weer terug. Ik zit nu weer op de 5 km, dus de een na laatste dag 2,5km naar beneden gelopen en dan 2,5km weer omhoog.![]()
Ik vind het erg jammer dat er in mijn woonomgeving geen bergen zijn. Wat is dat heerlijk en totaal anders dan wat ik gewend was.![]()
Welkom terug stream_nl
En sylvester, serieusNiet gek trouwens dat je de vorige keer geen 10km haalde..in die hitte in lange tight
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik lag al in bed en heb jou niet gezien??![]()
_!
Zoooo ik heb me bijgelezen via endomondo. Leek me sneller dan hier alle post nalezen
Maar er is veel en goed gelopen door jullie, zelfs met het die hitte waar jullie mee te kampen hadden.
![]()
![]()
Heb ik buiten het lopen om nog iets gemist??![]()
![]()
Ik heb geen tight, maar een joggingbroek van zeer dunne stof.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:44 schreef GotC het volgende:
Welkom terug stream_nl
En sylvester, serieusNiet gek trouwens dat je de vorige keer geen 10km haalde..in die hitte in lange tight
![]()
Nja, lange broek dan. Iig, iets langs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geen tight, maar een joggingbroek van zeer dunne stof.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, lange broek dan. Iig, iets langs.
Ik voel me niet echt op m'n gemak in een korte broek. Het is volgens mij alweer een jaartje of 8-9 geleden dat ik met korte broek heb gesport.![]()
![]()
Mmm herkenbaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt op m'n gemak in een korte broek. Het is volgens mij alweer een jaartje of 8-9 geleden dat ik met korte broek heb gesport.
Heb je het niet vreselijk warm? En zodanig warm dat je denkt 'Fuck de wereld, zolang ik maar comfortabel kan lopen!'?
Dat was voor mij de stap![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: