Je verloor in een jaar tijd Kim, Che, Julian, Jessica en Arthur. En verder ook nog eens Wil de Smet, Dian, Daniël, Bronkhorst en even later Suzanne. Tel daar ook nog eens de veranderingen van bepaalde personages en decors bij op en je weet het wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Na Kims exit en de komst van Charlie was die chemie weg en alles een stuk meer ieder voor zich.
Ook daar dacht ik over na, de comeback van Martine Hafkamp, langer genieten van de hilarische Harmsen, de streken van Benjamin en Robin, de trouwerij van Rik en Anita (en het drama met de ontvoering van Job/de drugs), Sophia's actie op de trouwerij van Janine en Ludo...quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Er waren daarna nog genoeg onvergetelijke momenten die ik graag weer terug wil zien. Maar zo goed als de jaren 90 is het nooit meer geworden.
Op dit moment zou ik het zeker niet erg vinden als de serie zou stoppen.
Moeilijk te zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook daar dacht ik over na, de comeback van Martine Hafkamp, de hilarische Harmsen, de trouwerij van Rik en Anita (en het drama met de drugs), Sophia's actie op de trouwerij van Janine en Ludo...
Okee, dan verander ik de stelling in iets wat ik tegen Frey een paar dagen geleden zei: Wat als de serie was afgelopen met de comeback van Ludo?
Wat mij betreft waren er 3 momenten dat ze hadden mogen stoppen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Er waren daarna nog genoeg onvergetelijke momenten die ik graag weer terug wil zien. Maar zo goed als de jaren 90 is het nooit meer geworden.
Op dit moment zou ik het zeker niet erg vinden als de serie zou stoppen.
Kijk, ook dat moment zag ik heel lang als een briljant moment om de serie te beëindigen. De climax van die aflevering, waarop ineens de boot zonder Hafkamp te zien was. True.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat mij betreft waren er 3 momenten dat ze hadden mogen stoppen.
Moment 1: Begin seizoen 10 voor de grote verandering.
Moment 2: Na de schilderijenroof, voor de cliff waarbij Martine in beeld kwam en waar Charlie werd aangereden (geen Lieke van Lexmond).
Moment 3: Nadat Ludo Martine op een boot achter laat. Dit omdat die strijd tussen Ludo en Martine de laatste waardige Ludo Sanders lijn is in mijn ogen. Hierna ging de soap echt over the top: je kreeg die verwisseling tussen Arnie en Dennis, het einde van A&A, Sanders incorporated (en daarmee eigenlijk het einde van zakenleven want veel boeiends gebeurde er toen niet meer). Linda's zwakke comeback. Hans van Houten die ten tonele verscheen. Nadat de soap over the top ging eindigend met die scene op de boot, vond de algemene verlamming en vertrutting plaats waar ze steeds dieper in terecht kwamen en waar ze nooit meer uitkwamen.
[Edit] Het einde van A&A staat voor mij dus ook voor het definitieve einde van Robert en Jef.
En uiteindelijk ook echt het einde van het personage Robert. Wie kwam toen in hemelsnaam op het idee om de gebroeders Alberts uit elkaar te halen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[Edit] Het einde van A&A staat voor mij dus ook voor het definitieve einde van Robert en Jef.
Mij staat nog een cliff bij van een aflevering bij uit 2003-2004 waarin Robert en Jef in de Rozenboom elkaar zwaar dronken in de haren vlogen en uiteindelijk allebei met een knal op de grond donderden, of zoiets?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:46 schreef Frey het volgende:
[..]
En uiteindelijk ook echt het einde van het personage Robert. Wie kwam toen in hemelsnaam op het idee om de gebroeders Alberts uit elkaar te halen?
Vooral Robert werd vanaf seizoen 10 onherkenbaar. Jef bleef toch wel redelijk zichzelf tot hij achter de bar ging staan in seizoen 16.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mij staat nog een cliff bij van een aflevering bij uit 2003-2004 waarin Robert en Jef in de Rozenboom elkaar zwaar dronken in de haren vlogen en uiteindelijk allebei met een knal op de grond donderden, of zoiets?
Ik voelde plaatsvervangende schaamte op dat moment. En ik was een jaar of 8.
Mwah, ik zou dat eerder als de sub-cliff zien. Ik ben geen echte voorstander van een "eind goed, al goed"-einde, maar als het toen was gestopt, had ik liever een laatste scène gehad met Arnie die weer bij Robert en Laura op de stoep staatquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kijk, ook dat moment zag ik heel lang als een briljant moment om de serie te beëindigen. De climax van die aflevering, waarop ineens de boot zonder Hafkamp te zien was. True.
Volgens een uitgelekt verslag van een vergadering uit die tijd blijkt deze man er verantwoordelijk voor te zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:46 schreef Frey het volgende:
[..]
En uiteindelijk ook echt het einde van het personage Robert. Wie kwam toen in hemelsnaam op het idee om de gebroeders Alberts uit elkaar te halen?
En Ludo en Janine nog een keer met een tango bij de dode zee.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik zou dat eerder als de sub-cliff zien. Ik ben geen echte voorstander van een "eind goed, al goed"-einde, maar als het toen was gestopt, had ik liever een laatste scène gehad met Arnie die weer bij Robert en Laura op de stoep staat
Tja...quote:Sabine Uitslag krijgt uitslag van GTST
CDA-politica Sabine Uitslag, nu te zien in Strictly Come Dancing, vindt Goede Tijden Slechte Tijden verspilling van tijd. Dat vertelt ze aan Mikro Gids. Uitslag heeft wel belangrijkere dingen te doen. “Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die er helemaal in opgaan, hoor, maar ik ben absoluut geen Goede Tijden Slechte Tijden-kijker. Ik kijk daar nooit naar. Die series hebben ook geen kop of staart, het gaat maar door. Dan steek ik mijn tijd liever in het echte leven“, vertelt de blonde dame.
Daarom is het ook een soap, domme mutsquote:Die series hebben ook geen kop of staart, het gaat maar door.
Heey, ik was die tweede alinea nog aan het lezen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja...
[..]
Daarom is het ook een soap, domme muts![]()
Ik ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heey, ik was die tweede alinea nog aan het lezen!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heey, ik was die tweede alinea nog aan het lezen!
Allemaal geneuzel wat er niets mee te maken heeft imo. Maar ik verander het wel even hoorquote:
...Ooh ik zie het.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Allemaal geneuzel wat er niets mee te maken heeft imo. Maar ik verander het wel even hoor
Wel een schokkend bericht natuurlijk. Zal wel in het journaal zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ooh ik zie het.
Haal maar weer weg.
Het journaal op Middendam TV wel te verstaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel een schokkend bericht natuurlijk. Zal wel in het journaal zitten.
Dan schakelen we nu over naar onze reporter ter plaatse. Goede avond Rohan, wat gebeurt er nu?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het journaal op Middendam TV wel te verstaan
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan schakelen we nu over naar onze reporter ter plaatse. Goede avond Rohan, wat gebeurt er nu?
[ afbeelding ]
"Goede avond. Of was het middag? In ieder geval sta ik hier op de plaats van het misdrijf. Het huis van mevrouw Uitslag wordt op dit moment doorzocht, maar er is nog niets gevonden wat mogelijk tot deze vreselijke uitspraken geleid kan hebben."
Mijn voorkeur gaat uit naar moment 2. Want daarna waren alleen de scenes tussen Ludo en Martine spannend vond ik en hierna kwam die afgrijselijke Lieke van Lexmond erin die voor een stuk meer egoïsme (vooral onder de jongeren) zorgde.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kijk, ook dat moment zag ik heel lang als een briljant moment om de serie te beëindigen. De climax van die aflevering, waarop ineens de boot zonder Hafkamp te zien was. True.
Janine lekker knus achter Bowienquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:14 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Janine en haar vriendinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |