Que?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi.
Nou, de afgelopen dienst komt echt wel in mijn top 3 van meest klote diensten ooit.
Die ga ik even verwerken met een potje bier oid.![]()
Doei.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi.
Nou, de afgelopen dienst komt echt wel in mijn top 3 van meest klote diensten ooit.
Doei.
Om dan de LP's met tig stuivers op het element alsnog zonder overslaan op de pick-up te kunnen afspelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn vinyl op een plankje boven de verwarming.
Het plastic bijna op de LP...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Om dan de LP's met tig stuivers op het element alsnog zonder overslaan op de pick-up te kunnen afspelen
Ik heb letterlijk met een föhn kromgetrokken singeltjes weer verwarmd om ze vervolgens onder een dikke stapel boeken weer in vorm te krijgenquote:
Bakeliet kan daar prima tegen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn vinyl op een plankje boven de verwarming.
Maar die moet je niet uit je klauwen laten vallen, want daar kunnen ze níet tegen.quote:
Je bent niet de enige... Ook al eens een DJ in de stress zien raken die zijn collectie ff vergeten was uit de zon te halen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk met een föhn kromgetrokken singeltjes weer verwarmd om ze vervolgens onder een dikke stapel boeken weer in vorm te krijgen
Ik moet nog ergens een stapel 78rpm bakeliet hebben liggen...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar die moet je niet uit je klauwen laten vallen, want daar kunnen ze níet tegen.
Ik heb zelfs nog ergens 16rpm bakeliet liggen. Ik heb mijn broer ook verboden om de oude 16-78rpm radio/pickup combi weg te doen. Moet toch eens luisteren wat er op staat. Ik geloof veel 'verkeerde' marsmuziek, want de labels zijn doorgekrast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens een stapel 78rpm bakeliet hebben liggen...
Op dit tijdstip, gewoon een zakdoek in brandewijn gedoopt in de mond stoppen, slaapt in no-timequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:22 schreef Lotusss het volgende:
I hoor beneden al 10 minuten een dreinend jankend kutkind. Stop dat kreng in de auto verdomme, dat kind hoort allang te slapen AAAAAARRRRGGGGGHHHHHH
Wat danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi.
Doei.
Bart, ik raak helemaal in de war van je. Ik kan zo toch de diverse topics niet uit elkaar houdenquote:
Mijn 16 t/m 78 rpm pickupje is jaren geleden al overleden...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog ergens 16rpm bakeliet liggen. Ik heb mijn broer ook verboden om de oude 16-78rpm radio/pickup combi weg te doen. Moet toch eens luisteren wat er op staat. Ik geloof veel 'verkeerde' marsmuziek, want de labels zijn doorgekrast.
Ik zie gewoon alles als één topic, veel eenvoudiger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bart, ik raak helemaal in de war van je. Ik kan zo toch de diverse topics niet uit elkaar houden
Deze doet het nog. Maar moet nog uitvinden hoe ik de zooi dan om kan zetten naar MP3.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn 16 t/m 78 rpm pickupje is jaren geleden al overleden...
Moet je met zo'n digitale platenspeler doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze doet het nog. Maar moet nog uitvinden hoe ik de zooi dan om kan zetten naar MP3.
Ach, genoeg vlootbalen hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zie gewoon alles als één topic, veel eenvoudiger.
Bestaat er een die 16rpm en/of 78rpm ondersteund? Ik heb er een, maar dat is slechts 33rpm en 45rpmquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet je met zo'n digitale platenspeler doen.
Met de fles jenever, naar de buren lopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:35 schreef Lotusss het volgende:
Er is nu ruim een halfuur een dreinend jankend kutkind aan de gang beneden.... AAAAAARRRRGGGGGHHHHHH![]()
![]()
Truequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |