Dat is al een hele prestatie op zich ja.quote:
En jij had geen humor!?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Life of Brian, Meaning of Life, Holy Grail.
Heel veel lui liepen weg met de Lama's, ik zag de humor er niet van in. Ik had geen gevoel voor humor volgens die lui... zodoende.quote:
Ja, de lama's zijn van een heel ander kaliber dan dit soort beroemdhedenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heel veel lui liepen weg met de Lama's, ik zag de humor er niet van in. Ik had geen gevoel voor humor volgens die lui... zodoende.
Ik ben dan denk ik net zo humorloos als AchJa, want ik heb de lama's ook nooit grappig gevondenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, de lama's zijn van een heel ander kaliber dan dit soort beroemdheden. Af en toe waren de lama's ook wel grappig.
Ach, de lama's waren af en toe eens leuk. Maar Monty Python is gewoon klassiek en met inhoud en eh.. gestoord.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben dan denk ik net zo humorloos als AchJa, want ik heb de lama's ook nooit grappig gevonden
Nee, nu even kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
De "Mine" (Battlefield) filmpjes van Snoken ken je ook? Wordt Monty Python ook in gebruikt.
Waren het LP's dan?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Battlefield 2 met Project Reality mod![]()
Nu vervangen voor ARMA 2 Operation Arrowhead met Project Reality mod.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:00 schreef Lotusss het volgende:
Thuis in bed met een grote pot thee naast me en aan de andere kant een lief slapende ErwinRommel
Ow, jij gebruikte CD rom's dus ook als onderzetters. Kunnen ze niet tegenquote:
Wel wascilinders als presse papier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, jij gebruikte CD rom's dus ook als onderzetters. Kunnen ze niet tegen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel wascilinders als presse papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |